„Economisirea oțelului beton”
„Fierarii betoniști din brigăzile de lucru au citit cu interes articolul lui Gheorghe Iordan, fierar betonist pe șantierul Combinatului de industrializare a lemnului din Suceava, în care se arată o serie de metode care duc la economisirea oțelului beton. Analizînd cu atenție felul cum se lucrează am ajuns la concluzia că și noi putem economisi cantități însemnate de oțel beton, mai ales ținînd seama că membrii brigăzii noastre au o bogată experiență în ceea ce privește confecționarea armăturii.
De la deschiderea șantierului și pînă acum, noi am fasonat cca. 9 vagoane de fier beton, confecționînd, în special, armături pentru 159 de stîlpi, care sînt turnați direct pe șantier. Cînd ne-au sosit proiectele pentru armătura stîlpilor am trecut mai întîi la confecționarea elementelor lungi, iar din bucățile rămase de la fasonarea lor am confecționat armăturile pentru fundații”.
„Zori noi”, Anul XV, nr. 4145, Suceava, Miercuri 5 aprilie 1961.
„Autostop…cu marfarul”
„Așas-a circulat miercuri după-amiază, pe ruta București – Ploiești. Prin bunăvoința unui mecanic de locomotivă de tren de marfă, un grup de călători, exasperați că trenurile dinspre Moldova au avut întârzieri de la două ore în sus, au recurs la această formă inedită de transport în comun. Sugerăm Ministerului Transportului ca, în condițiile create de Decretul privind libera inițiativă, să legalizeze această metodă de «parti-taxi», măcar pentru a apăra interesele transportului feroviar de persoane, un sector care, cel puțin din punct de vedere al punctualității, este total compromis în ochii călătorilor”.
„Tineretul liber”, Anul II, nr. 90, Aprilie 1990.