Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 30 nov 2009 - Anul XIV, nr. 281 (4267)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,971 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5892 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Opinie

Lungu: „Un vot împotriva lui Traian Băsescu înseamnă un vot pentru izolarea judeţului”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Preşedintele Organizaţiei Municipale Suceava a PD-L, Ion Lungu, i-a îndemnat pe alegătorii din judeţ să voteze pentru realegerea lui Traian Băsescu în funcţia de preşedinte al României, considerând că un vot dat lui Mircea Geoană ar însemna „izolarea judeţului”. Mai mult, Lungu a precizat că un vot acordat împotriva lui Traian Băsescu ar reprezenta un atentat la democraţie. „Un vot împotriva lui Traian Băsescu înseamnă un vot pentru izolarea judeţului Suceava, înseamnă un vot pentru izolarea municipiului Suceava. De asemenea, un vot pentru Traian Băsescu înseamnă un vot pentru continuarea modernizării judeţului, pentru continuarea modernizării oraşului. Nu întâmplător, şi vă spun acest lucru în cunoştinţă de cauză, modernizarea oraşului şi modernizarea judeţului nostru au început în anul 2004, atunci când Traian Băsescu a fost ales pentru prima dată preşedinte al României”, a declarat Ion Lungu, care este şi şeful campaniei electorale a PD-L în judeţul Suceava.
Lungu a spus că în situaţia în care preşedinţia României va fi câştigată de liderul PSD Mircea Geoană, judeţul Suceava nu va reprezenta o prioritate pentru acesta. El a mai spus că Mircea Geoană nu va fi cel care va conduce România, precizând că acesta „este condus de moguli”.
„Nu mi-aş dori să retrăiesc perioada 2000 – 2004. Aşa cum se ştie, nu domnul Geoană va conduce România. Eu credeam că această poveste a mogulilor este una care prinde bine. Însă vedem astăzi că aceşti moguli au ieşit la suprafaţă şi lucrează la vedere. Vedem astăzi că aceşti moguli fac guvernul şi îşi împart ţara. Iar asta este o realitate”, este de părere Ion Lungu.

 

„Îi compătimesc pe liberalii care trebuie să voteze un om sprijinit de Iliescu şi Năstase”

Ion Lungu a adăugat că îi pare rău că liberalii sunt îndemnaţi ca pe data de 6 decembrie să voteze cu liderul PSD, precizând că membrii PNL au în momentul de faţă „o sarcină ingrată”.
„Îi compătimesc pe colegii noştri liberali care trebuie să voteze un om sprijinit de Iliescu şi Năstase. Iliescu este cel care a bătut liberalii la mineriadele din anii ’90, iar Năstase este cel care i-a asuprit şi i-a hăituit pe liberali în perioada 2000 – 2004”, a spus preşedintele PD-L Suceava.
Lungu a adăugat că dacă democrat-liberalii au guvernat alături de PSD „pentru ţară”, liberalii au ajuns în situaţia de a fi îndemnaţi să-l voteze pe Mircea Geoană. „Noi am colaborat pentru că nu am avut încotro, însă a fost pentru binele ţării. Iar eu cred că cea mai mare deziluzie după 20 de ani de la Revoluţie este că liberalii vor da un preşedinte PSD-ist la Cotroceni. Asta în condiţiile în care PSD-ul, după cum ştim, este urmaşul Partidului Comunist”, a declarat Lungu.
Nu în ultimul rând, el a făcut un apel la alegătorii din judeţul Suceava să-l voteze pe Traian Băsescu, pentru „a nu izola judeţul”.
„Toţi cei care au votat într-un fel sau altul în turul I se pot regăsi cu toţii în PD-L. Se pot regăsi cu toţii în culoarea portocalie, pentru că, potrivit tehnicii culorilor, galben plus roşu egal portocaliu”, a încheiat Lungu.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lungu: „Un vot împotriva lui Traian Băsescu înseamnă un vot pentru izolarea judeţului”.
 Vizualizări articol: 2993 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.67/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.7 din 12 voturi
Lungu: „Un vot împotriva lui Traian Băsescu înseamnă un vot pentru izolarea judeţului”2.7512

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 11:44:50
Pai logic ca nu Geoana va conduce. El este doar o marioneta. Papusarii sunt Iliescu, Hrebenciuc, Vanghelie etc. Daca va castiga prostanacul ei vor controla totul in tara asta: vor avea grija sa le dea privatizarile mult dorite ale lui Vantu si Voiculescu. Vor avea mare grija de Patriciu care i-a ajutat cu propaganda si cu filmulete trucate. Il vor scapa pe Nastase de toate dosarele etc.
1.1  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 14:58:57
de-abia astept sa conduca vanghelie,hrebenciuc, iliescu si restu....CA VOI ATI CONDUS DESTUL SI NU ATI FACUT NIMIC!!!!!!!!! SI VOI ATI CONTROLAT TOT SI VA-TI VAZUT DOAR DE BUZUNARELE VOASTRE DIN BANCILE STRAINE, ATI FURAT TOT SI ATI DUS IN AFARA TARII...VOI VORBITI DE PRIVATIZARI??? PRIMUL LUCRU CARE A FOST"PRIVATIZAT" IN TARA ASTA A FOST FLOTA TARII IN VALOARE DE 300 DE MILIOANE DE DOLARI...UNDE SUNT BANII AIA??????? DE-ABIA ASTEPT SA VINA COMUNISTII
1.2  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 16:31:52
Ca sa iti spun cum functioneaza PDL. Un prieten a fost chemat de un lider PDL si i sa impus sa faca campanie pentru PDL pentru ca nevasta-sa este bugetara. Asta in cazul in care nu vrea sa-si piarda locul de munca.

Pentru cine a citit si stie miscarile legionarilor, se vor gasi in membri si simpatizanti PDL .

PSD e rau , dar e raul cel mai mic in comparatie cu PDL . A ajuns sa-ti fie frica sa vb la servici de politica daca esti bugetar.

PDL = miscare legionara

1.3  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 17:55:13
da? asa i Dexter?de fapt da. si cumatra de la Voitinel le-a spus angajatilor acelasi lucru doar ca, sa faca campanie pentru PSD.ai dreptate
1.4  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 19:12:59
da mai DALIA ai dreptate cu reducerea parlamentarilor ca doara nu sunt prosti cei de la pdl in frunte cu BASESCUmai usor e de impartit la 300 de cit la 500 si bucata automat e si mai mare ,, ce sa spun chiar am ris cu pofta cam asa sut dusi fraierii de nas.. ce crezi ca tare mila li sa facut la basescu de tine si a facut referendum..haha..mai putini parlamentari salarii mai mari ..prin urmare pensii mai mari. o sa /ti mearga mai bine doar daca vei fi printre cei 300 multa bafta si sa mai traiti si voi bine ca eu sunt satul de atita bine am nevoie de apa mi s/a facut sete...
1.5  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 20:48:39
asa ca informatie, Basescu promoveaza si eliminarea pensiilor nesimtite, avem o groaza de parlamentari cu pensii uriase, si asta pe timp de criza, si lumea da vina pe Basescu pentru insuccesele lor.
1.6  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 21:08:36
MCDEXTER2009, foarte ciudat ce zici! Mama mea a fost intr-o vreme femeie de serviciu. Stii cum si-a pierdut locul de munca?? Nu a vrut sa intre in partidul Social Democrat. Cam pe atunci am inceput sa prind ciuda pe ei.. mi-au lasat mama fara serviciu
1.7  RE: Revin comunistii trimis de
(30 nov 2009, 21:41:48
lasa mai ca astia de la PDL nu sunt asa. de aceea eu si cumatra trebuie sa votam Basescu presedinte.
1.8  RE: Revin comunistii trimis de
( 1 dec 2009, 07:06:30
Cei din PDL sunt cei mai buni, dar acum se voteaza persoana, nu partidul. Lungu cerseste voturi degeaba, pentru ca guvernul se va schimba oricum si PDL-istii vor ajunge in opozitie, unde le este locul. Nu presedintele este interesat de judete, ci gasca lor de hoti ordinari, care erau cei mai corecti acu 5 ani, dar puterea i-a tampit. Inclusiv pe Lungu al nostru, care in 5 ani a invatat ca nu mai are rost macar sa raspunda la salut (doar este sef nesimtitul, ca animalul ala de Basescu!)
1.9  RE: Revin comunistii trimis de
( 1 dec 2009, 10:28:06
Gelu12, as vrea sa te contrazic: nu votam doar un om, ci si un intreg partid, o ideologie, oamenii cu care presedintele va lucra. Nu-mi doresc sa votez cu Mircea Geoana, mai ales pentru ca nu doresc sa fie Iliescu, Patriciu, Vantu si Voiculescu la putere. E simplu!
2.   Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 11:47:11
Suceava are un sprijin enorm la ora actuala si din cauza prezentei lui Basescu la Cotroceni. Din moment ce PSD deja au impartit tara, o sa faca tot posibilul ca Suceava sa nu primeasca nimic, doar pentru ca au ciuda pe Flutur. Nu avem nevoie de asa ceva!

Trebuie sa mai tinem minte ca doar Traian Basescu promoveaza aplicarea dorintei noastre! 88% din romani au votat pro reducerea nr de parlamentari. PD-L vrea sa aplice dorinta romanului, chiar daca mai pierd si ei niste parlamentari. Ce vrem noi primeaza!

Apoi, e evident ca Basescu a castigat increderea europenilor, dovada fiind desemnarea lui Dacian Ciolos pe o functie atat de importanta.
2.1  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 15:00:24
DALIA BAGATI IN****COMENTARIILE TALE, LATRII CA UN CAINE LA LUNA, CHIAR AI IMPRESIA CA MAI CADE CINEVA IN PLASA PROPAGANDEI SI A MINCIUNII?????
2.2  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 17:57:13
lasa stefane, lasa i sa latre.ca noi si cumatra muscam
2.3  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 18:45:18
dupa ce terminam de dat faina de la ue in numele lui Geoana pe urma muscam cumatra
2.4  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 19:39:22
Dalia dak faci campanie electorala pt PD-L comentea pe saitul lor deciziile tale nu ne duce pe noi in eroare pt k stim foarte bine k a facut Basescu pt tara asta si ce nu a facut.E adevarat k Basescu a castigat increderea europenilor dar atunci cand specialesti tineri au castigat insula Serpilor,Basescu ce a facut cu ea...a vanduto asta stiai?Tineri aia pt ce au au luptat?Pentru contul lui Basescu?Deschideti ochi te rog fato si nu mai incerca sa ne inchizi noua k nu merge

2.5  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 20:50:47
Din cate imi aduc aminte, si nu cred ca ma insel, insula Serpilor (mare pierdere pentru noi, intr-adevar), a fost vanduta mai demult in timpul unui alt guvern.

Iar daca nu esti de acord cu parerile mele sa fii sanatos. Libertatea de exprimare ramane libertate de exprimare, adevarul ramane adevar
2.6  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 20:52:06
nu cumva era vorba despre DALIA in articolul de prima pagina???? ala cu traseista???? cand mai ai timp sa scrii si pe blog, DALIA????
2.7  RE: Intr-adevar trimis de
(30 nov 2009, 21:42:56
iara ai scris cumatra? ce mai faci? mai treci pe la noi la un Gratar.
2.8  RE: Intr-adevar trimis de
( 1 dec 2009, 07:12:00
88% din romani au votat "da" la referendum? Eu stiam ca doar 50% s-au dus la vot... Stii ceva? Daca la referendum intrebarea era: "Sunteti de acord sa va faca EBA sex oral?", sunt sigur ca se vota 100%, atat de barbatii cat si de femeile cu drept de vot. Asa ca lasati abureala asta ieftina. Nu imi vine sa cred cum sucevenii mei pot fi pacaliti atat de usor. Probabil pentru ca sunt foarte idioti, lucru ce nu pot sa-l neg...
2.9  RE: Intr-adevar trimis de
( 1 dec 2009, 12:00:44
Auziti-l pe puiul de comunist PSD-ist. "Sucevenii mei"...nu suntem ai vostri mincinosilor oricat ati incerca sa ne controlati si sa ne mintiti. Cata nerusinare...
3.   Apel catre tineri trimis de
(30 nov 2009, 11:53:40
Vreau sa fac un apel catre toti tinerii! Nu putem vota din nou cu cei care ne-au tinut tara in urma! Cei care ati prins cativa ani dinainte si dupa comunism, mai tineti minte?

Nu cred ca ati uitat cum Iliescu a chemat minerii sa bata studentii care cereau libertate in Piata Universitatii! Iliescu le-a zis minerilor ca sunt niste "golani" acolo, sa-i bata mar! Va amintit "imnul golanilor"? "mai bine huligan decat dictator, mai bine golan decat comunist"... Din cauza mosneagului comunist noi nu am intrat odata cu Ungaria si Cehia in UE, pentru ca Romania dadea dovada de lipsa de democratie!
3.1  RE: Apel catre tineri trimis de
( 1 dec 2009, 07:14:33
Bau boule, Iliescu nu candideaza... Esti prost? Alti doi cretini sunt pe lista

3.2  RE: Apel catre tineri trimis de
( 1 dec 2009, 10:29:49
Bineinteles ca nu el candideaza, ci marioneta sa de Geoana! Esti atat de orb?
4.   !!!! trimis de
(30 nov 2009, 11:57:48
sucevean21 mai ai pana pe 6 decembrie si termini cu aceste comentarii....sustinand partidul "orange"(bine.... ai pupat c.u.r.u. fest)probabil ai fost platit bine
4.1  RE: !!!! trimis de
(30 nov 2009, 12:02:20
vad ca PSD-istii se oftica atunci cand poporul nu pune botul la manipularile lor. Domnilor n-am dreptul sa imi spun opinia? Stiam ca sunteti comunisti dar nici chiar. Crapati de ciuda ca poporul nu mai voteaza cu Iliescu. Nu va este putin rusine cu gandirea asta comunista? Suntem o tara libera si nu o sa reusiti sa schimbati asta!!
4.2  RE: !!!! trimis de
(30 nov 2009, 20:56:45
ba cand te aud cu poporul imi vine sa borasc!!! scarbosi oameni mai sunteti voi pd-l-istilor! de parca noi nu stim ca toti visati bani si putere si vi se rupe de popor. lasa demagogia ieftina si pupa-l in fund mai departe pe flutur.
4.3  RE: !!!! trimis de
(30 nov 2009, 21:46:51
asa-i ai dreptate! sunt scarbosi.
5.   M-am hotarat trimis de
(30 nov 2009, 11:59:51
Daca inainte nu eram convinsa cu cine sa votez exact (votasem cu Crin Antonescu), acum sunt ferm convinsa. Nu pot accepta ca Crin m-ar obliga pe mine sa votez cu sustinatorii unei campanii murdare! Ce fac cei din PSD este o campanie bazata pe metode securiste si KGB-iste (trucarea unul filmulet), bazata pe calomnie si atac la persoana... eu cred in ce a zis Antonescu inainte de 22 noiembrie, cand ii recunostea lui Geoana toate punctele slabe! Ce l-o fi facut sa se schimbe acum?

Voi vota cu Basescu, pentru ca macar el nu a acceptat ca Patriciu, Vantu si Voiculescu sa ia Posta Romana, minele de sare, etc... Nu-i vreau pe baronii PSD sub nici o forma
5.1  RE: M-am hotarat trimis de
(30 nov 2009, 15:03:29
ESTI PROASTA DE BUBUI ELENA ....PUNE MANA SI CITESTE O CARTE, FA ALTCEVA CU TIMPUL TAU, NU ITI MAI DA CU PAREREA PE BANI AICI
5.2  RE: M-am hotarat trimis de
( 1 dec 2009, 07:16:46
Ma-ta la votat pe Antonescu, PDL-ista imputita ce esti. Crezi ca suntem prosti?
6.   Lungule ,tu esti de compatimit trimis de
(30 nov 2009, 12:05:24
Un tradator vorbeste de colegii liberali,probabil ca iti lipseste bunul simt lungule,din 7 decembrie se termina cu ciuma portocalie,stii si tu ,dar....
6.1  RE: Lungule ,tu esti de compatimit trimis de
(30 nov 2009, 14:32:00
de compatimit e si cumatra, care duminica a avut 20 de oameni la adunare la camin cu tot cu ea.
6.2  RE: Lungule ,tu esti de compatimit trimis de
(30 nov 2009, 20:59:05
SORODOC, esti un prost, ni se rupe **** de voitinelul tau. de-te in **** mea de taran coclit in voitinel si comenteaza la crisma satului nu te mai baga in seama aici, taran prost, retardat!!!!
6.3  RE: Lungule ,tu esti de compatimit trimis de
(30 nov 2009, 21:43:55
bai, eu nu sunt retardat. eu sunt cumatru primaresei
7.   Idea liberala nu dispare trimis de
(30 nov 2009, 12:09:42
Liberalii pot sa fie indemnati cat vor dar ei nu se vor lasa manipulati niciodata de tradatorul Antonescu. Oricat ar incerca poporul nu se lasa cumparat de comunistii PSD!
7.1  RE: Idea liberala nu dispare trimis de
( 1 dec 2009, 07:18:31
Corect. Liberalii se lasa manipulati de PDL si Basescu, nu-i asa cretinule?

8.   Penelei si pesedei ciumati trimis de
(30 nov 2009, 12:38:13
Da,Crin Antonescu,hartuit de Patriciu a tradat partidul iar partidul nu poate spune ca nu voteaza cu Geoana acum inainte de alegeri.

Dar recunoasteti si voi ca jumatate din penelisti vor vota cu Basescu.

Traian Basescu nu este dependent de mafie,moguli si securisti asa cum este dependent Geoana.

El este dependent de popor si atat.

Eu nu ma vad condusa de Geoana,Vanghelie,Iliescu,Nasta

Atunci ei isi vor face propriile legi si vor imparti ministerele dupa placul lor.

Atunci se vor imbogati mai mult si vor saraci tara mai mult.
8.1  RE: Penelei si pesedei ciumati trimis de
(30 nov 2009, 14:17:41
cumatra, nici eu nu ma vad condus de geoana. ce sa fac? sa votez? sa nu votez? da cu cine sa votez?
8.2  RE: Penelei si pesedei ciumati trimis de
(30 nov 2009, 19:48:37
Tareinclanta Crin a facut ce e mai bine am vazut si am auzit k in ce-a mai tare numar de oameni din tara asta dorm si ziua asa cum faci si tu.Voi chiar nu vreti sa ganditi?Mai spuneti k sunte-ti romani dar cum cei de la PL-D va platesc normal k din gura aia ies niste perle de probabil te mira si pe tine.Trezeste-te si apoi trezestei si pe ceilalti odormiti.Voteza cu cap nu cu buzunarul pt binele tau si a familiei tale

8.3  RE: Penelei si pesedei ciumati trimis de
(30 nov 2009, 20:53:18
uite ce e domnule, de ce ai impresia ca fiecare om care tine cu PD-L si comenteaza aici e platit? Stiu ca voua va da 50 de lei pe zi sa injurati, si va multumesc ca aratati ca atat va poate capul, dar exista si oameni care citesc zilnic ziarele si sunt atenti la ce se intampla din jur. Puteti accepta asta?
8.4  RE: Penelei si pesedei ciumati trimis de
(30 nov 2009, 21:01:22
ce stiti voi fraierilor despre PNL??? duminica a fost adunare generala si s-a stabilit sustinerea in unanimitate a candidatului psd, Mircea Geoana. Asa ca suqe-ti **** fraierilor pd-l-isti, va aluneca ciolanul din mana.
8.5  RE: Penelei si pesedei ciumati trimis de
( 1 dec 2009, 07:21:47
Jumatate din PNL a tradat si a trecut la PDL, inclusiv acest primar cersetor. Au ramas doar cei cu caracter, iar noi, cei care am votat cu Antonescu, nu putem fi pacaliti de tradatori. Noi am votat in primul rand impotriva lui Basescu, ceea ce vom face si in turul 2. Asa ca... ciocul mic!
9.   Iata cine sunt mogulii! trimis de
(30 nov 2009, 12:40:33
Pentru o mai buna viziune asupra candidatilor pe care ii avem,este bine sa fim informati,ramanand la atitudinea fiecaruia dintre noi sa optam pentru ce credem ca este mai bine:****://badeadan.blogspot.
10.   Pdl... trimis de
(30 nov 2009, 13:24:16
Ciracii lui Basescu au inceput campania de fraudare a alegerilor. Fluturas a inchiriat toate autocarele firmelor Cargo Market Expres, Iosif Reissen din Suceava si LYK srl, Nordtour,Sempre Dritto Tour srl din Botosani. Si totusi pe mine ma ingrijoreaza altceva: Guta si Printesa Ardealului s-au alaturat revolutiei portocaliihappy...cine se aseamana se aduna!
10.1  RE: Pdl... trimis de
( 1 dec 2009, 07:24:12
Fals! Vor doar sa viziteze manastirile din tara, ca noi nu avem in Suceava. Asta este tot. Cat despre manelisti, stii cum se spune: "Prosti, dar multi"

11.   Sa fim seriosi! trimis de
(30 nov 2009, 13:53:35
Sa fim seriosi, domnule Primar, suntem totusi o tara a Uniunii Europene, nu suntem Bangladesh! Fondurile de la Uniunea Europeana nu apar si dispar dupa cum iese unul sau altul in alegeri, iar fondurile guvernamentale este bine, pentru totdeauna, sa fie distribuite nediscriminatoriu, fata de culoarea politica a unora sau altora! Domnul Flutur a iesit Presedinte al CJ cu 44% din voturi, rezultatele din primul tur al alegerilor recente este de 39% pentru Traian Basescu, de unde judet portocaliu, judetul Suceava? Chiar 70% din voturi sa fi avut candidatul PD-L, ceilalti 30% nu conteaza in democratia spre care ne laudam atat ca ne-ndreptam? Ce vina au oamenii, locuitorii unor localitati, cu primari liberali de exemplu, ca s-au retras banii unor investitii incepute in 2008, iar investitiile incepute se ruineaza, cine va plati pentru felul acesta cinic de-a face politica?
12.   Chido.blog.com trimis de
(30 nov 2009, 14:06:22
Au inceput pupincuristii portocalii propaganda online.
12.1  RE: Chido.blog.com trimis de
(30 nov 2009, 20:00:20
a sai chido inseamna k nu sunt singurul care vad ceia ce se intampla in tara asta.Psd e cel mai potrivit sa ne conduca la ora asta

13.   Opinie trimis de
(30 nov 2009, 14:38:22
Cat o sa mai prinda genul asta de discurs?

In mod constant liderii politici au ignorat acea parte a electoratului, cam 20 % (2 din 10 romani, sunt oare prea optimist?), care prin munca, prin educatie si comportament etic duc inainte aceasta natiune. Ei nu au contat in calculele electorale, neputand fi usor de manipulat. In mersul inainte al unei natiuni un mare rol il are seful statului : el da tonul, el poate furniza modelul pentru restul societatii.

De aceea, ne trebuie un presedinte care sa-i reprezinte cu adevarat pe toti romanii : agricultori, muncitori, intelectuali, elite, care sa nu urmareasca dezbinarea societatii pentru a se mentine la putere cu orice pret, ci dimpotriva coeziunea sociala, bunastarea conationalilor si prestigiul Romaniei in lume.

Dupa 20 de ani de la revolutie, oare inca nu meritam un astfel de PRESEDINTE ?

Din pacate cel mai potrivit a iesit din cursa, dar macar dintre cei doi ramasi sa-l alegem pe cel care mai poate insemna o sp
14.   ... trimis de
(30 nov 2009, 14:42:05
...care mai poate insemna o speranta pentru Romania.
15.   Izolare?! trimis de
(30 nov 2009, 14:49:27
Suceava e de mult "izolata" de restul tarii... Cand mergi in Mures, Cluj, Hunedoarar, Bucuresti, oriunde in tara asta, a NOASTRA (!!!!!), a celor care stiu ce-i cu ei, a celor care traiesc in REALITATE, care muncesc si isi castiga existenta mai buna sau mai putin buna, li se sparg pneurile in fata unui hotel, li se refuza(mai amabil sau nu) CV-urile, li se spune "a, din Suceava..., ne pare rau, dar...". Stiti de ce? Din cauze de "Flutur-i" & comp care sunt "Aliens", traiesc in alta realitate... Suceava a fost mereu in contratimp.... Ar fi, in sfarsit timpul sa se "rupa" de mediocritate si "paduri taiate"! "Taiati-va", suceveni de cei care va taie padurile, aripile, sperantele! Geoana nu va face mare lucru, pentru ca va fi primul care va schimba generatiile, dar nu va va dezbina, va incepe o era a bunului simt, a colaborarii si europenizarii. A Europei aceleia in care jinduiti sa traiti, sa munciti, sa va cresteti copiii. Nu va reusi in totalitate, va va da o sepranta de normalitate.
16.   LUNGULE PLEACA !!! trimis de
(30 nov 2009, 15:12:34
CA NU AI FACUT NIMIC DECAT SA FURI CU ACTE PE CETATENII ORASULUI, NU ITI CONVINE CA SE SCHIMBA PLACA, PLEACA MUTATE IN ALT ORAS, DESTUL AI TINUT TOTI HOTII IN PRIMARIE INCEPAND CU FLORISTEANU CARE L-AI TINUT IN BRATE DESI STIAI CE MARLANII FACE CU TERENURILE DIN SUCEAVA
17.   Prin noi insine! trimis de
(30 nov 2009, 15:17:40
Sunt liberal, dar nu si sinucigas!

Am urat comunismul rosu, dar nu pot accepta nici mucegaiul portocaliu care va distruge totul in calea sa!

Cu premierul si guvernul nostru liberal peste 5 ani, PSD va fi in opozitie, iar PDL va fi de mult uitare! Si astea toate doar Prin noi insine!

Liberali votand pe 6 decembrie sa ne gandim ca votam pentru viitorul nostru liberal!

Sa votam pentru speranta noastra!
17.1  RE: Prin noi insine! trimis de
(30 nov 2009, 15:25:15
bravo! iti impartasesc parerea!
17.2  RE: Prin noi insine! trimis de
(30 nov 2009, 15:30:13
mai, esti legionar? ca noi suntem pesedisti. si cumatra
18.   PRIN NOI INSINE!!!!!!!!!! trimis de
(30 nov 2009, 16:00:13
ASA ESTE
19.   Super tare. trimis de
(30 nov 2009, 16:43:47
Asa bai turma de oi, ridicatii in slavi, pupati pe aia doi in r*ect, construiti-le statui...bravo. Nu aveti altceva ce sa faceti decat sa scrieti comentarii? Cautati-va un loc de munca, gatiti, miscati-va cadavrele la o plimbare, oricum romania si-o va lua in mestecatoare de la nou presedinte, oricare ar fi el.
20.   Cred ca nu constientizati ce inseamna comunismul! trimis de
(30 nov 2009, 17:47:55
Da votati-l pe sfantul Geoana,aveti incredere in vizitele lui secrete,credeti-l pe cuvant ca ii pare rau de poporul roman,in timp ce le aranjeaza rudelor salarii exorbitante si cota de 20%.Credeti-l ca este autonom si are caracter,nu-si va incalca promisiunile mai ales avand in vedere ca nu este nimeni in spatele lui,nici Iliescu,nici altii,si mai credeti-l ca nu se va razbuna pe Suceava si ca va asigura in continuare fonduri,cum sa nu....
20.1  RE: Cred ca nu constientizati ce inseamna comunismul! trimis de
(30 nov 2009, 21:47:52
lasa mai ca nu-i asa rau. cum am fost 20 de ani + 50 nu mai murim 5
21.   Votul trimis de
(30 nov 2009, 18:03:05
este egal ce dorinte vor avia hotii .lungu ori fluture pe 6 dec. romaniea isi va merita soarta.egal cine va cistiga alegerile tot in saracie ajunge rom.sa traiti bine.
21.1  RE: Votul trimis de
(30 nov 2009, 21:00:41
am ajuns foarte pesimisti si pe buna dreptate. Ce se intampla in tara asta nu iti mai da motiv sa fii optimist.

Si totusi eu prefer sa votez cu un om integru moral, oricat de injurat ar fi el prin televiziuni si (!) ziare, pentru ca nu ne-a gresit niciodata noua ca natiune. In schimb oamenii din carca lui Geoana, stiti si voi. Astfel de greseli anunta oameni care nu au ce cauta la conducerea unei tari democratice!!

Stiti, nu? PARTIDUL COMUNIST ROMAN => PSN => PSD. Eu nu pot ignora asta. Nu-i vreau pe comunisti
21.2  RE: Votul trimis de
(30 nov 2009, 21:01:41
"FSN" ... oboseala isi spune cuvantul
21.3  RE: Votul trimis de
( 1 dec 2009, 07:30:00
Esti o tiganca imputita, mai pasarica. Esti chiar o ****ara si te-as urca pe masa sa iti explic mai multe. Chiar ti-as trage si o palma peste bot in cazul in care ai injura sau ai vorbi urat. Astea sunt practic citate dintr-un "om integru moral", cum ii spui tu. Eu ii spun golan si vagabond. Asa il va recunoaste istoria peste ani.
22.   Sa traim bine trimis de
(30 nov 2009, 18:42:36
Nu-l credeti pe mincinosul de primar. Pinochio, chiar ca esti nesimtit. Daca nu ne vor veni fonduri va fi din cauza lui Pinochio care a trecut de la pnl la pdl. Atunci vom avea o singura optiune, sa schimbam primarul!

Oricum, sa te lamentezi cu un asa un argument, reprezinta o dovada crasa de infantilism, a unui om cu putin retard.

Propun sa schimbam si primarul peste 2 luni, facem un referendum ca si ciombul, prin care ne intrebam daca sa-l dam jos pe primar pentru incompetenta de a nu face rost de bani pentru oras. Ar trebui sa vorbeasca cu balanel si sa puna curu la bataie, poate asa se descurca, si ramane si in marea familie pdl.

P
23.   Poate asa trebuie trimis de
(30 nov 2009, 18:51:09
Daca nu face rost de bani, schimbam primarul!
24.   Hotul striga hotii trimis de
(30 nov 2009, 19:14:52
pedeleii n-au reusit inca sa-si acopere favorurile financiare din campania trecuta. E normal ca lui lungu si balan nu le convine ca pica dictatorul basescu ca nu le mai ies comisioanele de la lucrari si comisioanele. PD leii sunt de fapt niste pisicute, slab pregatite, hoate si nesimtite care nu cred ca vor face nimic bun, asa cum nu au demonstrat nimic in ultima perioada. Du-te pe mare base
25.   LUNGU ARE DREPTATE trimis de
(30 nov 2009, 21:00:11
Daca nu iese Basescu Suceava e in aer.Un leu nu va vedea de la marea uniune strutzo-camilo-ista .
25.1  RE: LUNGU ARE DREPTATE trimis de
(30 nov 2009, 21:04:47
Asa este! La ce campanie agresiva au dus astia atatea saptamani, am vazut si noi de ce-i in stare. Cine se mai poate amagi ca nemernicul de Geoana o sa piarda ocazia sa se razbune pe Flutur si Lungu? pana acum n-a contat ce zic cetatenii, credeti ca o sa ii pese de acum incolo?
25.2  RE: LUNGU ARE DREPTATE trimis de
(30 nov 2009, 21:05:20
RAVEL , esti un prost care reia in disperare o idee falsa..... daca va pasa de comunitate sa-si dea demisia liderii pd-l si sa lase judetul sa fie condus de PNL si astfel vor fi fonduri.
25.3  RE: LUNGU ARE DREPTATE trimis de
(30 nov 2009, 21:45:20
de unde fonduri ? din P......la mea?
25.4  RE: LUNGU ARE DREPTATE trimis de
( 1 dec 2009, 07:33:08
Corect, de unde o sa-i mai dea bani lui frate-su? Nu o sa mai aiba primarul Lungu profit din borduri si trotuare? Deja imi vine sa plang. Chiar plang... Mananc si plang...
25.5  RE: LUNGU ARE DREPTATE trimis de
( 1 dec 2009, 11:39:13
si su.......gi de asemenea
26.   Lungu nu ai dreptate trimis de
( 1 dec 2009, 12:06:23
nu toate orasele din romania au avut acesti 5 ani conducere PDL si s-au descurcat mult mai bine decat suceava........... (exemplu: Focsani)
27.   Maricico!!1 trimis de
( 1 dec 2009, 20:16:47
auzi maricico ,da ce-ai fi vut sa-ti mai faca lungu,poate sa-ti varuiasca s pe acasa...

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei