Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 23 mar 2013 - Anul XVIII, nr. 68 (5275)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

În stradă

Acţiune de solidaritate cu Sabina, eleva batjocorită pentru că a mers la şcoală cu bentiţă tricoloră

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

 

„Sabina, elevă a unui liceu din Covasna, a fost ameninţată cu moartea, după ce împreună cu câţiva colegi au mers la liceu cu steaguri tricolore şi au mărşăluit pe holurile instituţiei de învăţământ. Pe lângă faptul că a fost ameninţată cu moartea, Sabina este şi anchetată pentru <instigare la violenţă>. Vă aşteptăm în număr cât mai mare să o susţinem pe Sabina Elena, împreună cu un tricolor!”, este mesajul care circulă pe Facebook.

Aşa cum se specifică în text, acţiunea are ca scop transmiterea unui mesaj de solidaritate pentru eleva Liceului "Korosi Csoma Sandor" din Covasna. Manifestarea nu este organizată de cineva anume, dar sunt aşteptate cât mai multe persoane care să o susţină pe Sabina. Pe 15 martie, de Ziua Maghiarilor de Pretutindeni, câţiva elevi români din clasa a IX-a au mers la şcoală cu accesorii în culorile tricolorului românesc, iar una dintre eleve, care purta o bentiţă tricoloră şi a cărei fotografie a fost postată pe o reţea de socializare, susţine că ar fi primit ameninţări.

Şefa Inspectoratului Şcolar Judeţean Covasna, Keresztely Irma, declara, miercuri, că eleva de clasa a IX-a de la Liceul "Korosi Csoma Sandor", care a mers la şcoală cu o bentiţă în culorile tricolorului românesc, şi-a repetat gestul în cursul zilei de miercuri. Ea aprecia gestul tinerei drept un "incident copilăresc" şi "un teribilism".

"Trebuie să vedem care sunt motivele comportamentului acestei eleve şi din acest motiv am cerut conducerii liceului să efectueze o analiză şi să finalizeze până mâine (joi - n.r.) la prânz un raport", spunea Keresztely.

De asemenea, Poliţia Covasna a deschis dosar penal cu autor necunoscut în cazul elevei ameninţate pe o reţea de socializare după ce a purtat o bentiţă cu tricolorul românesc la şcoală, fiind luate măsuri de prevenire a violenţei în zona liceului.

Totodată, Ministerul Educaţiei a anunţat că va face verificări la Liceul "Korosi Csoma Sandor".

Ministerul Educaţiei a subliniat că învăţământul românesc se bazează pe promovarea toleranţei şi a convieţuirii interetnice, pe acceptarea diferenţelor, indiferent de natura acestora, "valori universale care constituie piloni ai demnităţii umane".

Conducerea Liceului "Korosi Csoma Sandor" din Covasna susţine că persoanele care au ameninţat-o pe Sabina sunt din afara unităţii de învăţământ şi că nu este cazul să fie aplicate sancţiuni în şcoală, dorindu-se aplanarea "oricărui conflict".

Potrivit unui comunicat transmis, joi, de conducerea Liceului "Korosi Csoma Sandor" din oraşul Covasna, în şcoala mixtă a primat întotdeauna "toleranţa, respectul faţă de identitatea etnică şi culturală a fiecărui elev şi a fiecărui profesor".

În semn de solidaritate cu Sabina Elena, ieri au avut loc mai multe manifestări de susţinere, iar astăzi sunt programate alte acţiuni similare în mai multe oraşe din ţară.

Ieri, câteva zeci de persoane îmbrăcate în costume naţionale şi având steaguri româneşti s-au adunat în faţa Liceului "Korosi Csoma Sandor" din Covasna.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Acţiune de solidaritate cu Sabina, eleva batjocorită pentru că a mers la şcoală cu bentiţă tricoloră.
 Vizualizări articol: 1616 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.44/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.4 din 16 voturi
Acţiune de solidaritate cu Sabina, eleva batjocorită pentru că a mers la şcoală cu bentiţă tricoloră4.4516

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   * trimis de
(23 mar 2013, 11:51:38
Într-o ţară-n care şi aerul te trage-n piept
Iar lumea poartă mască pentru-a părea a fi umană
Un copil e adultul cel mai înţelept
Fiindcă puţini înţeleg dar mulţi simt ..ce el emană

Până şi recviemul printre amintiri e taxat
Iar logica, drept, printre noi nu se mai scoală
Căci nu mai suntem popor, suntem electorat
Toţi molipsiţi de-a politicii boală

Amputaţi mental, zâmbind, parcă, ne eutanasiem
Negociindu-ne şansele-n faţa humunculului social
Ne va înstrăina uitarea ( frate, parcă-i blestem )
Chiar toate şi tot să fie, constant, superficial ?!?!

Politica fără memorie-i ca mersul fără vedere
Ca şi cum ai privi, mereu, printr-un geam aburit
Roata se învârte ( şi tu, cel ce dai, vei cere )
Române, dacă nu te trezeşti mori de tot (sau..ai murit?! )

2.   Unde esti nea nicu trimis de
(23 mar 2013, 11:57:33
daca mai era nea nicu.. nu se mai intampla asa ceva.. speram intr.o zi in ROMANIA sa traiasca doar ROMANI
2.1  RE: Unde esti nea nicu trimis de
(23 mar 2013, 12:23:37
Esti un om cu o minte ingusta si o gandire limitata, mai iesi in lumea civilizata ( Paris, Londra, Bruxelles etc) si vezi cum pot trai si colabora atatea natii impreuna fara a se face diferente ca e negru sau alb. Invata sa traiesti intr-o societate respectandu-ti aproapede indiferent de ce natiune are, religie sau nivel social.
2.2  RE: Unde esti nea nicu trimis de
(23 mar 2013, 12:54:03
da boulea asa e...dar tu ca si roman sau negru.. nu faci figuri in tara lor... nu.i ameninti ca poarta steagul tarii lor ..in tara lor.. am trait afara si stiu cum e. am invatat limba lor si am respectat legile lor.. nu am amenintat un strain ca a pus steagul lui cand eu nu aveam chef... in tara mea fac ce vreau .. esti ungur?
2.3  RE: Unde esti nea nicu trimis de
(23 mar 2013, 13:05:12
Nu o da la invarteala, tu citeste-ti comentariul si vezi ce-ai scris! Acum o dai in patriotism. De fabt tu esti ala despre care scria monitorul ca instigi la violenta... hai pa.
2.4  RE: Unde esti nea nicu trimis de
(23 mar 2013, 13:07:54
fugi la mortaru tau coglione..in italia nu faci figuri ca pe 1 decembrie italienii poarta steagul lor... de ziua nationala a romaniei. Apoi tu nu stii ca pe 1decembrie bozgorii au venit la scoala cu tricouri cu steagul tarii lor..iar politicienii bozgori au purtat doliu. bine ca cei ca tine au plecat in italia.
2.5  RE: Unde esti nea nicu trimis de
(23 mar 2013, 15:33:53
CATAAA_76,
da, este normal ce spuneti despre lumea civilizata ( Paris, Londra, Bruxelles etc.) ,dar aici in RO, ei vor teritoriu, parlament propriu, etc ...iar cind se va putea, cind va apare prilejul, de a se bucura de ajutorul Germaniei, vor face secesiunea. Ei vor unirea cu Ungaria, in timp ce basarabenii nostri nu vor cu noi, ca au motive plauzibile....
3.   ... trimis de
(23 mar 2013, 11:57:47
In sfarsit apar patriotii,putem sa ne mandrim cu ea!Daca ar mai fi macar cateva mii ca ea,nu am fi unde suntem acum!Din pacate ea e singura!
4.   Patriostismul ocazional e doar de prost gust! trimis de
(23 mar 2013, 12:44:41
Ar fi interesant de aflat daca Sabina poarta bentita cu tricolorul in fiecare zi sau doar de ziua Ungariei. Pe de alta parte nu cred ca are niciun sens sa ne coboram la nivelul cognitiv al unor adolescenti terebilisti aflati de ambele parti ale conflictului. Cat priveste patriotismul, eu am un amic maghiar mai patriot decat multi dintre concetatenii nostri romani. Partea proasta este ca multi habar nu au ce inseamna patriotism si-l confunda cu ultranationalismul si xenofobia!
4.1  RE: Patriostismul ocazional e doar de prost gust! trimis de
(23 mar 2013, 13:10:18
stii ce zicea legea? ca fiecare roman poarta steagul tarii unde vrea si cand vrea..in orice zi si la orice ora... gandesti ca un bozgor. Apoi cum am mai zis..ungurii pe 1 decembrie au venit la scoala cu tricouri cu steagul ungariei..iar politicienii au purtat doliu..fugi si citeste putin
4.2  RE: Patriostismul ocazional e doar de prost gust! trimis de
(23 mar 2013, 13:14:22
ti.o tragi cu un ungur ..de asta le tii partea..sigur esti o grasa care nu si.a gasit partea..si a dat de un bozgor.. sunt patrioti in tara la noi..exact ca romanii pleacti peste hotare.. Copii? si daca sunt copii ce? trebuiesc sa.i asupreasca pe ai nostri ?? iti place sa mergi in harghita la magazin si sa nu,ti voarbeasca romaneste? sa se faca ca nu inteleg? iar la scoala ori vorbesti maghiara ori engleza..altfel n disscut cu tine.. marsi in m.... ma...
4.3  RE: Patriostismul ocazional e doar de prost gust! trimis de
(23 mar 2013, 13:43:54
sinegloria, tine-ti xenofobia pentru tine ca pe aici doar arunci subiectul in derizoriu. Esti cu un amic bozgor deci mars de aici.
AR FI LA FEL DE INTERESANT DE AFLAT DACA SI UNGURII SE IMBRACA IN DOLIU IN FIECARE ZI SAU DOAR DE ZIUA ROMANIEI. Ei? Cum raspunzi aici? poate-ti da raspunsul amicul tau bozgor.

5.   ... trimis de
(23 mar 2013, 12:57:21
cataaa_76 ma indoiesc ca tu crezi ce spui!In absolut ,dar absolut nicio tara ,strainii nu sunt vazuti la fel ca locuitorii acelei tari!Peste tot vor fi discriminati la un anumit nivel,li se vor pune piedici,li se vor cere explicatii mai mult decat bastinasilor:-) Roman fiind,ar trebui sa stii mai bine,doar traiesti in Italia,iar cand e vorba de romani,toti stim ce parere au italienii!Bineinteles nu o sa intram in discutii daca au dreptate sau nu sa ne trateze asa,sau ca nu toti italienii,francezii,spaniolii, au pareri proaste despre noi,insa ideea e ca peste tot se fac diferente!Mai rau e ca noi suntem tratati ca niste straini in propria tara!Dacae era ziua Unagariei ce?Nu avem voie sa purtam tricolorul?de ce?aaaa...pentru ca deranjam!in tara noastra?si daca de ziua Ungariei,fetita purta bentita in Budapesta,ce se intampla?
5.1  RE: ... trimis de
(23 mar 2013, 19:51:17
Iti dau perfecta drptate si eu apreciez gestul fetitei, eu m-am legat de un taran ( nu merita nici sa-i pronunt numele) care sa exprimat "speram intr.o zi in ROMANIA sa traiasca doar ROMANI" de fabt sa dovedit ca accest individ foloseste 3-4 nume si intra pe accest ziar doar ca sa instige la violenta.
6.   O parere... o cugetare... dar in final adevarul trimis de
(23 mar 2013, 15:19:43
Subiectul in sine este foarte complicat si greu de expus intr-un comentariu.
In primul rind apreciez curajul acestui copil care a avut curajul sa exprime ceea ce simte indiferent de repercursiuni. Felicitari. Sper sa auzim numai de bine despre ea.
In al doilea rind aceasta tendinta are doar vesnicul suport politic al unui partid aflat la guvernare. Romani din politica si mai ales cei de la guvernare uita ca sint romani, se aliaza cu partide nationaliste si vad doar interesul propriu, ceea ce este normal dar anormal in prizma ca toti sintem romani. Pentru un sprijin electral sau legislativ in modelul pas cu pas. Accepta in schimbul acestuia contradictii doar pentru a face fata jocului politic actual. Efectul secundar este ca pina la urma se trezesc cu o minoritate cu atitea drepturi legislative de nu mai stiu nici ei cum sa o stapinesca.
Parerea mea este ca " ROMAN CU ROMAN SE CONTRAICE IN POLITICA, UNGURI CISTIGA DE FIECARE DATA. NOI CHIAR AVEM NEVOIE DE UN COPIL DE 15 ANI SA NE ADUCA AMINTE CA SINTEM ROMANI.
RURINE NOUA.
Valabil si pentru mine.
7.   Scuze..... trimis de
(23 mar 2013, 15:45:59
Din cauza vitezei am facut citeva greseli.
Scuze limbi romane.
8.   Lipsa unei atitudini ferme din partea RO! trimis de
(23 mar 2013, 16:09:15
Una din prejudecăţile noastre este că maghiarii nu doresc unirea cu Ungaria. Maghiarii afirma acestea aşa de des încât parcă ar fi o axiomă. Adevărul e că nici oficialii de la Budapesta şi cu atât mai mult cetăţenii Ungariei nu au respins o astfel de ofertă din simplul fapt că aceasta nu a venit din partea UDMR.

Cred că dificultăţile noastre de comunicare şi de înţelegere au motive de nestiinta si de mentalitate uşor de dedus.
Ideea refacerii Ungariei Mari sau unionismul lor, a incendiat imaginaţia multora după 1989. Însă timpul a impus abordări pragmatice şi realiste, iar visătorii de ieri dau impresia ca s-au ,,maturizat” in Harghita şi Ungaria.
Totuşi nu se poate uita ca Romaniei i s-au luat cu forta teritorii si nu le-a cedat ea de buna voie(!)…. asa cum au sustinut si sustin ungurii cu atita inversunare!

8.1  RE: Lipsa unei atitudini ferme din partea RO! trimis de
(23 mar 2013, 17:06:31
Lipsa unei atitudini ferme este de fapt o lipsa sau necunoastere politica al statului magiar sau o dorinta a UDMR in necunostinta de cauza. Incepind cu secolul 17-lea si pina de la sfirsitului secolului 18-lea si inceputul cecolului 19--lea unde a fost Ungaria? Astept raspuns daca are cineva ceva de spus.
A revendica ceva din perioada respeciva este nonsens.
Ungaria la timpul respectiv facea parte din Imperiul Austro-Ungar cu o capitala si o "Casa regala" care a fost tot timpul la Viena si avea aproximativ aceleasi drepturi si obligatii fata de imperiul Austriac ca si BUKOVINA sau Tara de fagi care este o expresie folosita in documentele oficiale ale vremii.
Astept vre-un raspuns documentat dar totusi imi pare nespus de rau ca" ROMAN CU ROMAN SE CEARTA SI UNGURUL CISTIGA".
9.   Bah.... trimis de
(23 mar 2013, 21:18:04
de ce plm nu se misca lumea pana acolo...in plimbare asa....si in grupuri ce depasesc greutatea unei locomotive de tren....atunci ar intelege si hungurii in tara traiesc....
deocamdata nu suntem noi cei care au mers in ungaria cu matele goale,nu noi am fost la furat la ei de foame,nu noi am cersit mila si alimente la austrieci si nemti....

2-3 sute de persoane daca ar merge la plimbare cu pamblicute tricolore pe cap si carpe secuiesti pe c*r...ar intelege exact unde sunt si ce au de facut
10.   ::::: trimis de
(23 mar 2013, 21:22:20
Romanii care sunt in alte tari sunt Romani in tarile respective...
ungurii daca nu vor sa fie unguri in Romania,nu vor sa fie Romani....atunci singura varianta care le ramane este sa se autodenumeasca boz*ori...sa revina la originile lor(migratori),si sa migreze....poate kiar pana in mongolia?
nimic mai simplu....
si ar fi foarte usor de organizat o plimbare in grup prin zonele alea ale Romaniei...
11.   Totuși... trimis de
(24 mar 2013, 00:20:15
...Sunt lucruri care se petrec în România. E România sat fără câini? Pare că da. Gestul fetei e vre-un afront adus cuiva? Bineînțeles că nu! Cetățean român fiind, poți ”arbora” culorile naționale oricând și oriunde în țara ta. Cui nu-i convine, să tacă, sau să se orienteze spre alte orizonturi. Știu că fata a făcut asta dintr-un soi de teribilism adolescentin. Tocmai aici e problema: de ce există circumstanțe în care un asemenea gest să poată fi calificat drept teribilism? Pentru că li se suflă un pic cam prea mult în coarne maghiarilor. Dacă trăiești în România, nu pretinde mai mult decât i se cuvine oricărui alt român. Le-ar trebui administrat un ”refresh” politic și social. Dar pentru asta trebuie politicieni cu ”cojones”. Avem noi așa ceva? Nu.
12.   Extremism=prostie! trimis de
(24 mar 2013, 18:05:20
Prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul! Cam asta este extremismul, pt ambele tabere! De Sfantul Patrick irlandezii defileaza in New York cu steagurile Irlandei si nu-i fluiera nimenea, de 1 decembrie romanii din Toronto, Montreal, Roma si alte capitale flutura pe strazi tricolorul si nu-i baga nimenea in puscarii! Cautati si voi pe youtube sa va convingeti! Domnilor sa nu confundam prostia cu patriostismul! Degeaba iti pui tu bentita daca-l injuri pe semenul tau, degeaba fluturi tricolorul si furi pe fratele tau la cantar, ii ceri spaga etc. etc. Romania nu are nevoie de prosti si xenofobi precum Lukanu, Bucovineanul (vezi ca mandria asta de bucovinean te duce direct la imperiul austro-ungar amice) etc., ci de oameni profesioniosti, care isi fac meseria cu simtul raspunderii si cu bun simt. Sa invatam ce-i bun de la altii si sa nu ne mai injuram si sa ne furam intre noi!
12.1  RE: Extremism=prostie! trimis de
(25 mar 2013, 08:46:34

SINEGLORIA,

da, este normal ce spuneti despre lumea civilizata ( Paris, Londra, Bruxelles etc.) ,dar... aici in RO, ei vor teritoriu, parlament propriu, etc ...iar cind se va putea, cind va apare prilejul, de a se bucura de ajutorul Germaniei, vor face secesiunea. Ei vor unirea cu Ungaria, in timp ce basarabenii nostri nu vor cu noi, ca au motive plauzibile....

13.   O analiza la ce ai scris. trimis de
(24 mar 2013, 21:26:25
O sa-ti raspund cit pot de scurt la acuzatii.
Politica romaneasca a carei adept sper ca nu esti a adus prin fel de fel de aliante de dupa revolutie a dus la aceasta stare conflictuala unde esti acuzat de teribilism sau mai stiu eu ce daca abordezi drapelul national in tara ta desteptul lui peste.
De la a aborda drapelul pina la invatamint si scriere oficiala in alta limba este mult.
Tu esti roman sau ungur pina la urma?
In alta ordine de idei infomatiile tale youtube sint corecte dar pina la un punct.
Exemlul: Saptanima viitoare este un meci de fotbal: Olanda-Romania. Suporteri romani o sa abordeze tricolorul. O sa-i aresteze olandezi? Eu nu prea cred.
Mai dau un exemplu cu riscul de a fi acuzat de extremism.
Putin cu o declaratie a facut mai mult decit politica romaneasca de dupa revolutie.
Si pentru cultura ta generala sint apolitic, nu am votat niciodata desi am o virsta.
Cu cintarul si cu spaga nu te pot ajuta deoarece sint plecat din tara de peste 25 de ani, si singurul lucru care m-a mai leaga este cetatenia romana si parinti mei, pe care pot sa-i aduc la mine in caz de nevoie sau daca situatia o impune.
Totusi cu ultimul punct sint de acord cu tine.
Daca vreodata ar ajunge la vot un guvern tehnic pe baza de merite si experienta si nu prin numiri o sa-l votez si eu.
14.   Pentru SINEGLORIA. trimis de
(25 mar 2013, 00:41:16
Comentariul anterior iti este adresat in intregime chiar si cu riscul de a fi acuzat de extremism, xenofobism rasism sau patriotism.
Eu am incercat doar sa atrag atentia la ceva ce se poate intimpla in tara noastra la momentul actual si nimic mai mult.
14.1  RE: Pentru SINEGLORIA. trimis de
(25 mar 2013, 07:10:27
Iti respect punctul de vedere. Sunt roman, bineinteles, nu cred ca sunt prea multi maghiari prin Suceavahappy , dar ideea este ca m-am saturat sa fim atat de fractionati si ostili intre noi. Cunosc cativa maghiari in relatie de afaceri si respect la ei corectitudinea si faptul ca-s al naibii de uniti intre ei. Chiar ii invidiez pt asta! Asta ar tb si noi sa invatam de la ei! Uite peste doua zile, pe 27 martie e ziua Unirii Basarabiei cu Romania. Sunt curios cati romani stiu asta si cati dintre noi o sa poarte azi tricolorul ca bentita/steag sau la masina ?! Daca intrebi 10 suceveni, daca-ti raspunde unul cei pe 27 martie. Noi avem niste date de sarbatorit, 1 decembrie, ziua drapelului etc., ce rost are sa purtam tricolorul de ziua Ungariei sau a Chinei ? Iar cat priveste arborarea pe institutiile publice a altor steaguri, aici e doar vina autoritatilor romane!
14.2  RE: Pentru SINEGLORIA. trimis de
(25 mar 2013, 22:24:04
Sper sa citesti comentariul asta.
In icercarea ta de a atrage atentia ai apelat direct la acuzatii si injurii.
Noi, romani avem un temperanent mai impulsiv si ne lasam dusi de val la prima impresie. Ti-am raspuns destul de politisos desi si am avut ca prima pornire de a-ti sublinia ca faptul in sine se refera la abordarea drapelului national in romania si nu in alta tara. Sint la fel de saturat poate ca si tine de politica romaneasca de noi ca popor care in loc sa fim uniti ne certam ca orbi pe unde gasim ocazia.
Si la mine este prima pornire dar am invatat sa ma opresc la timp.
Analizeaza daca vrei tot ce scriu dar eu iti promit ca singurul meu subinteles este dialogul si impacarea si nu ura si dezbinarea intre romani desi uneori mai apelez la metode extreme de convingere in spatiul virtual.
Daca pe alti romani ii uneste credinta (penticostali) sau pe alti originea (maghiari) pe noi nu poate sa ne uneasca ca romani decit patriotismul si simtul civic.
15.   Traiasca partidul comunist USL! trimis de
(25 mar 2013, 10:40:00
Jumătate din ţoalele cumpărate din bazar au pe ele drapelele SUA, Angliei, Italiei, Spaniei, Franţei, Germaniei etc. Nu se scandalizează nimeni dacă le porţi. În schimb eşti un periculos instigator dacă afişezi tricolorul.

Grabnic apărător al drapelului Ungariei, Ponta a tăcut mâlc în cazul Sabinei. La fel şi Antenele. Au uitat că timp de o lună au promovat fervent afişarea drapelului naţional.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei