Distribution Magi

sâmbătă, 11 sep 2010 - Anul XV, nr. 214 (4505)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6625 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Agăţate pe internet

Prostituate „sechestrate” într-un hotel de la ieşirea din municipiul Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Două prostituate din Botoşani i-au pus pe jar pe poliţiştii suceveni, după ce soţul uneia dintre ele a sunat la poliţie şi a reclamat că au fost sechestrate în camera unui hotel de la ieşirea din municipiul Suceava spre Fălticeni, însă, în final, după ce poliţiştii au năvălit în locaţia respectivă, nimerind în mijlocul orgiilor sexuale, totul s-a dovedit a fi o sesizare falsă, motiv pentru care, la final, prostituatele au fost cele puse să plătească.

“A început să ne vorbească urât, să ne pună să ne dezbrăcăm şi să facem tot ce ne cer ei”

Roxana (20 de ani) şi Maria (23 de ani), ultima căsătorită, ambele mame a două fetiţe în vârstă de aproximativ 4 ani, povestesc că s-au apucat de prostituţie acum două săptămâni, din cauza crizei financiare, sătule de sărăcia în care trăiau.

„Nu aveam bani cu ce să-mi plătesc chiria, soţul e şomer, copilul are nevoie de una, de alta, nu aveam de ales”, mărturisea, ieri, pe holurile poliţiei, Maria, precizând că a mai avut grijă de un bătrân, de doi copii şi câteva luni a lucrat în agricultură, în Germania.

Au dat un anunţ pe internet prin care îşi ofereau serviciile sexuale şi telefoanele au început să curgă.

„În două săptămâni am avut 16 sau 18 clienţi”, continuă să povestească Maria, specificând că pentru o oră de sex oral şi normal tariful era de 150 de lei.

Toate bune şi frumoase, până acum câteva zile, când Roxana, cea care răspundea la numărul de telefon din anunţul postat pe internet, a fost sunată de un anume Florin, din Suceava.

Cele două prostituate povestesc că s-au întâlnit cu respectivul client şi un amic de-al acestuia într-un local din Botoşani.

„Au spus că e scump la hoteluri în Botoşani şi că ştiu ei un hotel mai ieftin la Suceava. Erau cu o maşină străină. Când am ajuns în cameră, au încuiat uşa... Unul dintre ei a început să fie mai violent şi ne-a spus că dacă nu suntem fete cuminţi şi nu facem tot ce vrea el, nu mai ajungem acasă. A spus să mă dezbrac şi când am văzut că vrea neprotejat, am dat să mă îmbrac. Atunci a început să ţipe şi să facă urât. A început să ne vorbească urât, să ne pună să ne dezbrăcăm şi să facem tot ce ne cer ei, inclusiv anal, deşi noi am scris în anunţ că facem doar oral şi normal”, spune Maria, precizând că la un moment dat a apucat să pună mâna pe telefon şi să-i trimită un sms soţului ei.

„<Belea, aiurea>... am apucat să-i scriu. El (n.r.-soţul) m-a sunat dar nu am putut să vorbesc prea mult. M-a întrebat dacă să sune la poliţie şi am spus că da”, continuă tânăra prostituată.

Maria mai spune că era în stare să meargă şi pe jos acasă, la Botoşani, mai ales când unul dintre clienţi i-ar fi spus că urmează să le ducă şi la benzinăria unui prieten.

„Am stat în camera aia de hotel de la 11 şi ceva seara la două noaptea. Am făcut şi oral, şi anal, şi normal... tot ce au vrut ei. Până a venit poliţia...”, adaugă şi colega Roxana, care a venit, ieri, la audieri la poliţie, de mână cu fetiţa de patru anişori.

150 de lei, ora de sex, 500 de lei, amenda la poliţie

Atât clienţii, cât şi cele două prostituate, au fost audiate de poliţiştii Biroului de Investigaţii Criminale, iar anchetatorii au stabilit că reclamaţia de sechestrare nu se confirmă.

Cele două tinere au recunoscut că şi-au primit banii pentru serviciile sexuale, însă afacerea sexului pe bani la Suceava nu a fost una profitabilă pentru ele.

Deşi au primit câte 150 de lei de la clienţi, Roxana şi Maria au fost amendate cu câte 500 de lei fiecare pentru alertarea nejustificată a autorităţilor.

Poliţiştii continuă cercetările faţă de cele două, nefiind exclus să se aleagă şi cu dosar penal pentru prostituţie.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Prostituate „sechestrate” într-un hotel de la ieşirea din municipiul Suceava.
 Vizualizări articol: 9346 |
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.2 din 16 voturi
Prostituate „sechestrate” într-un hotel de la ieşirea din municipiul Suceava4.2516