Iulius Mall sărbătorește un an de activitate la Suceava. Astăzi, la ora 18:00, în zona Food Court Almondo, va avea loc un concert susținut de trupa Hara. Evenimentul va fi presărat cu momente artistice susținute de trupa de dans modern Boom Dance. Doamnele și domnișoarele vor avea parte de make-up gratuit oferit de Sephora, iar prichindeii vor primi baloane. Primii o sută de clienți care vor face cumpărături de minimum 200 de lei vor primi, în ziua aniversară Iulius Mall Suceava, câte un tort și o sticlă de șampanie.
Tot astăzi se dă startul campaniei „La iarnă ești acoperit!”. Până pe 29 noiembrie, fiecare client care cumpără din magazinele Iulius Mall de minimum 50 de lei va primi cadou fie un fes, fie un fular.
Până la sfârșitul anului 2010, Cinema City la Iulius Mall Suceava
În cadrul unei conferințe de presă, organizată ieri, președintele Iulius Group, Iulian Dascălu, a declarat că până la sfârșitul anului 2010, în Iulius Mall Suceava va funcționa Cinema City. El le-a dat asigurări sucevenilor că, în următoarea perioadă, la Iulius Mall Suceva se va deschide și un Club de Fitness.
„Spațiul este deja amenajat. Mai rămâne să negociem contractul cu o firmă care este dispusă să vină la Suceava. Credem că Iulius Mall s-a impus în această parte a țării ca un pol al distracției și al cumpărăturilor, imagine pe care vrem să o menținem și în viitor”, a mai spus Iulian Dascălu.
Ovidiu Galan, director de marketing în cadrul Iulius Mall, a prezentat câteva din plusurile care rezultă din bilanțul unui an de activitate la Suceava.
El a precizat că Iulius Mall Suceava este cel de-al patrulea mall din rețeaua Iulius, investiția fiind de peste 60 de milioane de euro. Cei 49.750 mp închiriabili cuprind 150 de magazine cu branduri naționale și internaționale, hipermarketul Auchan, magazinul de bricolaj Bricostore, o zonă de entertainment pentru copii, cel mai mare club de bowling și biliard din Suceava și o parcare cu 1.300 de locuri.
Evenimente de anvergură
Dezvoltarea Iulius Mall Suceava, au mai spus cei din conducerea Iulius Mall, nu a însemnat doar o infuzie consistentă de capital în economia Sucevei, ci și ecologizarea fostei zone industriale, reabilitarea și conservarea spațiilor verzi prin crearea și menținerea a cel puțin 1.500 de locuri de muncă.
Managerul Iulius Mall Suceava, Eduard Marcu, a promis că va organiza în continuare evenimente culturale, educaționale și sociale de anvergură, care să stimuleze toate categoriile de consumatori și să mărească traficul cu cel puțin 30%. Printre cele mai apreciate momente de distracție în Iulius Mall Suceava, pentru care s-au cheltuit peste 1,3 milioane de euro, se numără expoziția de mașini de epocă, edițiile „Ocolul Pământului în 10 gusturi”, Târgul de toamnă Bucovina, prezentarea de modă Cătălin Botezatu.





