Câștigătorul concursului pentru realizarea siglei „Bucovina Turism”, studentul sucevean Gheorghe Gălan, a fost recompensat de conducerea Consiliului Județean cu un premiu de 400 de lei, un album despre Bucovina și o diplomă. Prezentarea oficială a siglei „Bucovina Turism” a avut loc ieri la Consiliul Județean, la eveniment participând și ministrul Turismului, Elena Udrea.
La sosirea în Consiliul Județean, aceasta a fost întâmpinată de președintele acestei instituții, Gheorghe Flutur, precum și de două fetițe îmbrăcate în costume populare, care i-au oferit ministrului un buchet de flori, un coșuleț cu ouă încondeiate și o traistă.
De remarcat faptul că una dintre cele două fetițe, Eugenia Istrate, de 10 ani, este cea care apare pe materialele promoționale ale proiectului „Paștele în Bucovina”, fiind imaginea evenimentelor organizate în această perioadă în județul Suceava.
Udrea spune că un brand puternic poate ajuta la dezvoltarea turismului în Bucovina Imediat după primirea oficială a ministrului, a avut loc prezentarea siglei „Bucovina Turism”, Gheorghe Flutur precizând că forma finală, declarată câștigătoare, a fost aleasă din 15 variante trimise pentru concursul organizat de administrația județeană.
„Sigla are câteva caracteristici distincte. Vorbim despre autenticitate, calitate, obiceiuri, tradiții, despre turismul cultural, montan. Apoi avem mănăstirile, această comoară a Bucovinei. Iar pensiunile care vor folosi această siglă trebuie să respecte regulile pe care noi le vom cere, și asta dacă vor să beneficieze de promovare și de informare. CJ dorește să fie liantul celor care activează în turism, pentru a putea oferi servicii de calitate”, a spus Flutur, după care administratorul public al județului, Petru Luhan, i-a înmânat premiul studentului sucevean care a realizat sigla „Bucovina Turism”.
La rândul ei, Elena Udrea a apreciat faptul că a existat preocupare pentru realizarea unei sigle turistice pentru județul Suceava. Ministrul Turismului a explicat că un brand puternic, pentru această zonă a țării, va putea să ajute dezvoltarea turismului în Bucovina. Udrea a amintit că și Ministerul Turismului intenționează să realizeze un nou brand pentru România.





