Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 5 aug 2008 - Anul XIII, nr. 182 (3863)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Chirurgia viitorului

Operaţii prin radiochirurgie, la Bethesda

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Radiochirurgia, denumită şi chirurgia viitorului, care este o metodă netraumatică de tăiere şi coagulare a ţesutului moale, fără durere postoperatorie şi fără distrugerea ţesutului prin electrocauterizare, va fi disponibilă, în curând, şi la Suceava.

Anunţul a fost făcut, într-o conferinţă de presă, de managerul de la Bethesda, dr. Ştefan Puşcaşu, care a arătat că în urmă cu două luni a comandat două aparate de radiochirurgie, unul pentru policlinică şi celălalt pentru spital.

Medicul a precizat că echipamentul, în valoare de 5.000 euro, care va completa dotarea policlinicii, va fi folosit pentru dermatologie, iar cel cu care va fi utilat spitalul, în valoare de 14.000 euro, va fi folosit pentru chirurgia plastică, chirurgia generală, chirurgia ORL şi altele.

 

Avantajele radiochirurgiei

Potrivit dr. Ştefan Puşcaşu, avantajele folosirii acestor aparate ultramoderne sunt: costuri de zece ori mai mici decât cele ale laser-ului, incizie fără presiune, incizie şi hemostază simultană, conservarea ţesutului.

Radiochirurgia permite controlul oricărui tip de hemoragie, rezultate bioptice superioare laser-ului, rezultate estetice superioare în comparaţie cu laserul şi electrochirurgia, precum şi reducerea timpului operator.  

De asemenea, se previne contaminarea inciziei cu germeni, se sporeşte eficienţa operaţiei, se reduc complicaţiile şi tratamentele postoperatorii.

Dr Puşcaşu a mai menţionat, printre avantajele rediochirurgiei,  vindecarea rapidă, precizia şi controlul intervenţiilor, rezultatele predictibile, siguranţa maximă (în comparaţie cu laserul trebuie luate măsuri de siguranţă minime), precum şi costurile de întreţinere minime.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Operaţii prin radiochirurgie, la Bethesda.
 Vizualizări articol: 3446 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 5 voturi
Operaţii prin radiochirurgie, la Bethesda4.055

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Hai pa trimis de
( 5 aug 2008, 11:15:14
Scutiti-ma de reclama asta agresiva a policlinicii asteia ! M-am saturat de sutele de articole dedicate acestei policlinici ! Inteleg ca vreti sa informati publicul insa mai bine sa-si cumpere spatiu publicitar si sa insire acolo toate dotarile, specialistii, etc.

ps: acum sa vedeti cum vor sari pocaitii pe mine
1.1  RE: Hai pa trimis de
( 5 aug 2008, 11:27:54
Sunt crestin ortodoxa. Am de facut vreo doua operatii si ma bucur ca in zona noastra se vor putea face, fara cicatrici prea mari, fara dureri prea mari si fara alte riscuri. Nu locuiesc in Suceava si ma bucur ca pot afla pe aceasta cale. Niciodata nu citesc publicitatea, pentru ca consider ca e prea multa si peste tot.Ma bucur ca esti sanatos si n-ai nevoie de medici. Pa!

1.2  RE: Hai pa trimis de
( 5 aug 2008, 16:14:21
bai cacanarule ia-ti alt nume ca asta e dat

2.   Nu fiti rai trimis de
( 5 aug 2008, 11:28:04
ptr napoleon..se vede ca esti din spital..sinu-ti place concurenta....dar la acest spital particular,se vede clar ce face managerul....totul pentru comunitate ,pentru sanatate.La spitalul judetean conducerea ce face ,ptr ce sunt atatea persoane care efectiv nu fac nimic..cati directori are spitalul???eu ca fost bolnav internat am vazut persoane din conducere care se plimbau pe scari ..unul chel ,inghesuit ,care-i spunea doctoritei motan ca nu sunt bani....e dezastru ....am vazut cum serveau masa angajatii spitalului intr-o sala curata ,unul din ei era directorul costica...da ce nu are casa nevasta sa-i faca mancare acasa???el vine la servici sa manance sau sa munceasca.....asa ceva nu se vede la spitalul bethesda
2.1  RE: Nu fiti rai trimis de
( 5 aug 2008, 11:31:22
1.Nu-s din spital.

2.Este si normal sa fie mai frumos la Bethesda ca doar platesti cash.

3.Stim cu totii sistemul sanitar romanesc.
2.2  RE: Nu fiti rai trimis de
( 5 aug 2008, 15:04:49
cineva zicea ca puscasu e in cosiliul de administratie al spitalului jud.deci daca e asa de bun manager de ce nu isi foloseste calitatile in folosul spitalului jud?de ce le foloseste doar pt. policlinica?
2.3  RE: Nu fiti rai trimis de
( 5 aug 2008, 15:55:01
Domnule "Napoleon" eu nu sunt pocaita, dar daca as fi nu este nicio rusine, dimpotriva. Este foarte binevenita informarea, sa stie omul ca are unde sa se duca. Ce te deranjeaza ?! Cred ca esti un obscur de prin sitemul sanitar - nesolicitat de NIMENI, altfel nu se explica o astfel de atitudine critica fata de un eveniment foarte bine venit �n sprijinul pacientilor .
3.   Taci trimis de
( 5 aug 2008, 11:45:51
Daca taceai filozof ramineai. Ce nu-ti convine in articolul asta? Se vede cit de mare iti este invidia rautacioasa.
3.1  RE: Taci trimis de
( 5 aug 2008, 12:06:25
Ai gresit cand ai postat. La sectiunea Numele trebuia scris POCAIT !
3.2  RE: Taci trimis de
( 5 aug 2008, 21:33:49
Si ce te deranjeaza daca as fi pocait? Dar se vede ca pe tine asta te roade la rinza - pocaitii - nu articolul sau spitalul nu stiu cui - . Rautate si iar rautate, de aceea da Dumnezeu atitea nenorociri peste voi. Nu-ti voi spune daca sunt sau nu pocait, te las pe tine sa te gindesti, poate nu ai somn la noapte si iti ocupi si tu timpul cu ceva.
4.   RE: nu fiti rai trimis de
( 5 aug 2008, 11:51:01
Nu cred ca te privatizezi ,,pentru comunitate '' !!!

5.   Banul...mai intai de toate trimis de
( 5 aug 2008, 12:23:20
Este adevarat ca au dotare dar serviciile medicale sunt de o calitate inferioara ....la preturi mari. Te opereaza, iti ia banul si pe urma te trimite acasa ....sa suferi (vorbesc in cunostinta de cauza, am trecut pe acolo). Va pot da detalii daca doriti pe baza de acte.
6.   ... trimis de
( 5 aug 2008, 12:42:17
Felicitari domnule Puscasu, pentru faptul ca reusiti sa ridicati nivelul medicinei in Suceava...
7.   Speranta trimis de
( 5 aug 2008, 13:39:31
oare cand vom avea in judet si medici pregatiti la nivelul dotarilor care se fac ?
8.   Spitalul Suceava trimis de
( 5 aug 2008, 13:41:16
Este inadmisibil ce se intampla in jegul de ii zice Spitalul Suceava. Este ceva de nedescris. Va rog sa ma credeti. Recent sotia mea a nascut acolo. Animalele mele is mai docile decat asistentele de acolo, grajdul meu este mai curat decar spitalul Suceava. De nedescris. Domne ferese sa aveti de mers acolo. Fara bani nu se uita nimeni la tine. Esti un nimic. Tatii nu au voie sa isi vada bebelusii ca nu pot intra. Cica aduc microbi de afara !!!!! Pffffffffffffff........... la jegul de acolo poti doar sa dezinfectezi unde stau cu fundu. E JALE cu J mare. Nu au absolu nimic. Nici macar lama pentru ras viitoarele mamici. Nici macar iod pentru operatie, nu mai vb de fese si medicamente, vata dezinfectanti, etc. ABSOLUT TOATE SE ADUC DE PACIENTI DE ACASA. Este inadmisibil , in conditiile in care eu cu sotia mea platim la sigurarile de sanatate aprox 300 de lei lunar impreuna. Daca ar mai fi cativa as fi de acord sa adm in judecata spitalul sa facem ceva pt ca acolo mor oamenii si zac morti i
8.1  RE: Spitalul Suceava trimis de
( 5 aug 2008, 15:27:52
Acum vreo 2 luni ii ziceam unui viitor tatic tot aici ca mai bine nasti in rogojini, in grajd, decat in Sptialul Judetean din Suceava... Ma bucur ca mai e cineva de aceeasi parere.

In majoritatea cazurilor intrati in acest "spital" mai sanatosi decat iesiti. Feriti-va ca in joc sunt banii si sanatatea dvs.
8.2  RE: Spitalul Suceava trimis de
( 5 aug 2008, 21:18:16
Se cunoaste ca si tu la randul tau ai fost fatat in grajd. Si daca e asa rau la spital de ce n-ai dus-o pe nevasta-ta sa-ti fete progenitura tot in grajd? Acolo este locul vostru.Asta doar in cel mai fericit caz daca animalele tale va vor accepta langa ele. Sau le-ai indoctrinat si pe ele in spiritul comunismului si de asta zici ca sunt mai docile decat asistentele ?Se pare ca asistentele care sunt de alta culoare politica te-au "mirosit" cam cat esti de penibil si ti-au dat cu flit !!!

Moarte comunistilor !!!
8.3  RE: Spitalul Suceava trimis de
( 6 aug 2008, 08:02:19
bine era daca facea tata-tau o laaba ...la vremea vremii.
8.4  RE: Spitalul Suceava trimis de
( 6 aug 2008, 10:47:20
asculta, vaco, atata timp cat primiti lunar niste banuti frumosi din banii mulsi de la bugetari pt asigurari de "sanatate", normal ar fi sa stati smirna in fatza pacientilor, sa le oferiti medicatia si serviciile care le sunt necesare si sa nu mai alergati cu limba scoasa dupa mita, lasand sa moara pe cei care n-au de unde sa va shpaguiaska. shi daca nu va prieste sistemul sanitar din Rom, puteti spala wc-urile in occident, ca nu v-a rugat nimeni sa-i omorati si sa-i jigniti pe cei care va platesc. ghishta!
8.5  RE: Spitalul Suceava trimis de
( 6 aug 2008, 14:44:42
Vaca-i mata de-a fost in stare sa fete un bou ca tine. Si de laba de care spuneai se vede ca ar fi trebuit s-o faca tactu. Cred ca ai intrecut gluma si voi ruga pe cineva sa te gaseasca si stunci iti promit ca iti voi face tie vasectomie PE VIU ca sa nu mai iasa si alti dezaxati ca si tine.Si dupa vasectomie iti promit ca vei spala wc-urile din garile din Romania cu limba.

P.S. Pentru toti oligofrenii !!! Nu sunt cadru medical.
9.   Spitalul Suceava trimis de
( 5 aug 2008, 13:46:31
Si daca pui in buzunarul cucoanei asistente 10 lei sa vezi cum mor pe loc toti microbii de pe tine si ai voie sa iti vezi progenitura.
10.   Alternativa trimis de
( 5 aug 2008, 13:47:51
In primul rand spitalul Bethesda este o afacere privata si trebuie privita ca atare. Orice afacere de succes trebuie sa aduca profit. Daca exista profit se pot face dotari, se pot platii salarii mari si este normal sa se faca o promovare serviciilor.

Acest spital reprezinta o alternativa la sistemul public de sanatate.

Dl. Puscasu nu face "totul pentru comunitate ,pentru sanatate"... a pornit o afacere care are potential si de pe urma careia el va beneficia de profituri si bolnavii de un tratament la alte standarde fata de cele oferite de sistemul public.

De obicei, concurenta este benefica si duce la ridicarea standardelor competitorilor. Nu cred ca e necesar sa ne impartim in 2 tabere: una de sustinatori ai spitalului judetean si alta de sustinatori ai spitalului Bethesda. Sa existe amandoua si noi sa avem cat mai rar nevoie de ele.

O zi buna
10.1  RE: Alternativa trimis de
( 5 aug 2008, 15:06:51
ai dreptate.
11.   Degeaba trimis de
( 5 aug 2008, 15:10:27
ai dreptate, mihai. degeaba dotarile sunt de ultima ora, specialistii sunt varza. cunosc situatia deoarece am suferit o interventie chirurugicala acu 2 ani si nu am fost deloc multumit de modul cum am fost tratat, ba chiar dr chirurg a fost ironic cu mine dupa ce am platit o groaza de bani, interventii+consultatii.

12.   RE:spitalull Suceava trimis de
( 5 aug 2008, 19:30:20
Am nascut de curand ,atat eu cat si copilul meu avand noroc de ingrijiri multumitoare. Personalul mi s-a parut ,in general ,pregatit si binevoitor ,nu mi-a fost conditionata nici una din ingrijirile de care am avut nevoie eu sau fetita mea;cat despre curatenie , mi s-a parut chiar prea mult zel ,in cate o tura. In orice caz ,s-au mai schimbat lucrurile fata de acum vreo 6-7 ani ...
13.   Asa e trimis de
( 5 aug 2008, 22:11:20
Depinde de ce pretentii ai, insa in maternitate s-au schimbat multe fata de acum 5 ani de exemplu. Am nascut atunci si era destul de aiurea, insa la a doua nastere am gasit alte conditii si asistentele dragute si fara sa le dau spaga. Pur si simplu nu am vrut sa le dau, aveam bani sa nasc si la Bethesda, insa pe mana lui Savescu sau Bolohan nu se merita sa iti dai viata copilului si a ta, doar daca ai avit o sarcina ca la carte, fara probleme. Asta e, am preferat sa cheltui bani pentru tot ce mi-au cerut sa am la mine, mi-au asigurat tratamentul postoperator si de la mentinere, insa macar si eu si copilul suntem bine. Si tot am iesit mult mai ieftin decat la Bethesda. Doar ca te enervezi pe nesimtirea unor paciente care nu stiu ce e aia igiena sau nu stiu sa traga apa la baie... Asta da, dar nu e vina personalului ca sunt nesimtite!
14.   Viclenie trimis de
( 5 aug 2008, 22:21:36
Policlinica asta e o reclama,dar in realitate Puscasu e foarte vivlean,eu sti ca am trecut prin acea viclenie de-a lor ,cand sotia mea a nascut la ei,m-au incasat la bani cum a vrut ei,si nici nu a vrut sa-mi de-=a factura

rusine sa le fie

14.1  RE: Viclenie trimis de
( 6 aug 2008, 08:05:00
scrii din rautate ca dupa cum scrii si gindesti n-ai tu bani de betezda. apoi nu cred ca te-a obligat cineva sa alegi.am fost la betezda si au aparate si servicii de cea mai buna calitate.bravo lor.
15.   De ce? trimis de
( 6 aug 2008, 05:09:09
De ce, daca atat la Bethesda cat si la Spitalul judetean e atat de bine, oamenii se-ndreapta spre alte spitale, numai pentru ca sunt in centre universitare [Cluj, Tg. Mures] sau pentru ca diferenta de tratament de specialitate, dar mai ales de tratament general din punct de vedere uman este uriasa? La Suceava se poate constata o concurenta acerba, desfasurata cu toate mijloacele, inclusiv mass media, intre cele 2 spitale din municipiu, dar problemele de fond continua sa fie complicate si ele tin, in primul rand de rezistenta opusa la promovarea tinerilor. Aparatura singura, cel putin pana acest moment, nu poate vindeca bolnavul nici chiar la Bethesda, iar spitalul judetean are probleme atat de grave in relatia cu bolnavul incat numai schimbarea generatiilor le-ar putea rezolva, dar, din pacate, nimeni din cei ce se perinda pe la conducerea autoritatilor locale si centrale, nu au in vedere reforma spre pacient, ci o spoiala de reforma care mentine si amplifica raul existent.
16.   NE-AM SATURAT DE ATATA RECLAMA LA POCAITI!!! trimis de
( 6 aug 2008, 08:17:18
MAI LASA-NE CU ATATA RECLAMA A SPITALULUI SI POLICLINICII ACEEA DE POCAITI CA NU E CHIAR ASA.LA TOATE SECTIILE SUNT DOCTORI DIN SPITAL CARE NU AU MARI REALIZARI SI LA PARTICULAR SUNT PREZENTATI CA NISTE PERSONALITATI.DOAR BANUL ESTE VIZAT LA PARTICULAR.
16.1  RE: NE-AM SATURAT DE ATATA RECLAMA LA POCAITI!!! trimis de
( 6 aug 2008, 11:00:02
Asa e frate! Toti care nu fac fata in spital, ca acolo se face medicina adevarata, cu aparatura care este si cu toate restrictiile impuse de dobitocu' de la Bucuresti, pleaca la Bethesda ca acolo primeaza banu': si pentru doctori ca le intra suplimentar ceva in buzunar si pentru marele grijuliu de sanatatea sucevenilor dr. Puscasu...Oricum ce este mai grav si nu face fata Bethesda, cu toata aparatura ultra (second hand) performanta, si mult prea laudatii medici de acolo se rezolva tot in ceea ce numiti voi "mizerie"...Normal ar fi sa va lase sa dati coltu' la pocait nu sa stea fraierii de medici din spital sa va scoata din kk...ca banii retur nu-i mai vedeti de la pocait, doar nu e prost!
17.   Pentru ADIX si LICA trimis de
( 6 aug 2008, 13:11:05
SUNTETI NISTE INVIDIOSI SI RAUTACIOSI PENTRU CA IN ARTICOL ERA VORBA DE RADIOFRECVENTA SI NU DE RELIGIE. PISICA CIND NU AJUNGE LA SLANINA ZICE CA PUTE CEEA CE VI SE POTRIVESTE. ERA UTIL SA VA DATI CU PAREREA DESPRE UTILITATEA SI AVANTAJELE ACESTUI APARAT.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei