Mitsubishi ne oferă câteva detalii oficiale despre versiunea îmbunătăţită a celui mai bine vândut SUV al mărcii nipone. Outlander trece deja în faza a doua a existenţei sale, motiv pentru care s-au operat unele schimbări la exterior şi interior.
Partea frontală preia elementele actualei generaţii Lancer, în timp ce profilul şi partea din spate sunt ajustate fin, fără ca designul să-şi piardă din puritate.
Interiorul se axează pe calitate, introducerea unor materiale noi întregind această impresie.
Odată cu versiunea restilizată îşi face apariţia şi o cutie de viteze cu dublu ambreiaj Twin Clutch - Sport Shift Transmission ce prezintă multiple avantaje. Comparativ cu o cutie automată obişnuită, transmisia TC – SST îmbunătăţeşte performanţele de consum şi dinamică, oferind un răspuns mai prompt la acceleraţie şi un cuplu liniar la roți.
Pentru un confort la condus cât mai ridicat, treptele pot fi schimbate cu ajutorul unor padele poziţionate în spate volanului. Noua transmisie este preluată de la Lancer Evolution X şi este disponibilă doar pe motorizarea diesel DI-D de 2.2 litri de 156 de cai putere.
Disponibilitatea funcţiilor Normal şi Sport ajută Outlander Facelift să îşi dozeze energiile în funcţie de nevoile şoferului. În modul Normal, modelul SUV este orientat spre confort şi economie de carburant, în timp ce modul Sport pune în lumină vivacitatea maşinii japoneze. Mitsubishi afirmă că versiunea diesel de 156 CP, echipată cu transmisie automată, reuşeşte să consume cu 5% mai puţin decât versiunea cuplată la transmisia manuală.
Outlander facelift va fi disponibil ca şi până acum în versiunea 2WD – tracţiune faţă şi 4WD – tracţiune integrală.