Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 22 feb 2010 - Anul XV, nr. 43 (4334)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6567 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Infinti intră în epoca diesel cu motorul V6 de 238 cai putere

Click aici pentru VIDEO

Infiniti nu a acordat până de curând atenția cuvenită motoarelor cu aprindere prin compresie pentru simplul motiv că nici una din piețele selecte ale mărcii japoneze nu avea „cultul” propulsoarelor diesel. Odată cu lansarea diviziei premium Nissan și în Europa, apariția unui agregat pe motorină era doar o chestiune de timp. La un an și jumătate de la debutul Infiniti pe Bătrânul Continent, este introdus primul diesel din istoria brandului nipon măsură firească în contextul în care vânzările versiunilor pe motorină au explodat în ultimul deceniu. „Infiniti se definește ca o marcă de mașini luxoase și performante, în parte, datorită remarcabilului motor pe benzină VQ, câștigător a numeroase premii, ce echipează majoritatea modelelor din gamă” a declarat Jim Wright vicepreşedintele Infiniti Europa. „Totuși noi am fost conştienţi de la bun început că pentru a oferi o gamă completă, Infiniti avea nevoie de un motor diesel puternic, în special pe sectorul SUV premium european unde modelele diesel reprezintă cea mai mare parte a vânzărilor din acest segment” a mai afirmat Wright. Primul diesel cu emblema Infiniti este un propulsor V6 de 3.0 litri cu performanțe notabile și un raport putere/cuplu interesant. Unitatea generează 238 de cai putere și un cuplu de 550 Nm disponibil de la 1.750 Nm. Pentru a găsi echilibrul optim între performanță și consum, motorul diesel V6 a fost supus unor expertize privind materialele utilizate pentru diverse componente. Împreună cu specialiștii de la Renaut, inginerii Nissan au ajuns la concluzia că folosirea cilindrilor din aliaj de aluminiu – soluție la care aplează majoritatea producătorilor europeni, sau fontă, este mai puțin avantajoasă astfel că s-a optat pentru fonta grafitată, Compacted Graphite Iron (CGI). Materialul este mai rezistent la uzură, are un nivel mai ridicat de absorbție al zgomotului și o greutate mai redusă. O particularitate a acestuia o constituie dispunerea cilindrilor în unghi de 65 de grade, ce permite ulterior așezarea longitudinală sau transversală a motorului în propriul compartiment. Infiniti va folosi unitatea diesel pe modelele EX, FX și M sub indicativul 3.0d. În gama SUV, vârful de gamă FX echipat cu acest propulsor demarează de la 0 la 100 km/h în 8,3 secunde iar consumul mediu de 9 litri la 100 km. Pentru EX accelerația se realizează în 7,9 secunde iar consumul mediu este de 8,4 litri/100km. Testele de rezistență și calitate efectuate cu noul motor însumează peste 12.000 de ore pe bancurile de probă, în timp ce pe șosele s-au parcurs peste 1.250.000 km. Inițal Infiniti plănuia să lanseze o unitate V8 diesel, însă în termeni de performanță și consum propulsorul V6 diesel s-a dovedit mai viabil, eficient și potrivit dezideratelor inițiale. Acesta va figura atât pe versiuni cu tracțiune față, cât și spate sau integrală. Dezvoltarea primului diesel pentru Infiniti a durat aproape cinci ani.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Infinti intră în epoca diesel cu motorul V6 de 238 cai putere.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 737 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Infinti intră în epoca diesel cu motorul V6 de 238 cai putere5.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Nasoala trimis de
(22 feb 2010, 15:04:44
Masina asta e foarte urata

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei