Monitorul de Suceava

Glassgsm - service-ul gsm la care clientul este pus pe primul loc

 

Smartphone-ul a devenit fără îndoială un dispozitiv de care cu greu ne putem lipsi în prezent. În momentul în care apare o defecțiune, se impune găsirea unei soluții cât mai rapide, cât mai avantajoase și care să restaureze pe deplin funcționalitatea dispozitivului. Asemenea servicii sunt oferite de service-urile gsm, acele „ateliere” în care reparațiile dispozitivelor mobile se efectuează cu garanția calității.

În rândul numelor care au câștigat aprecierea publicului merită menționat Glassgsm, service gsm din Suceava în cadrul căruia clientul este pus întotdeauna pe primul loc. Ce avantaje sunt oferite celor care apelează la specialiștii service-ului pentru remedierea defecțiunilor smartphone-urilor? Răspunsurile ne-au fost oferite chiar de reprezentanții Glassgsm - încă o dovadă a promptitudinii și seriozității cu care tratează misiunea pe care s-au angajat să o ducă la îndeplinire.

Reparații pe loc

Pentru că înțeleg cât de important este să redai telefonului din dotare funcționalitatea completă, specialiștii Glassgsm realizează reparații chiar pe loc, în fața clientului care poate să asiste la întregul proces.

Există unele defecțiuni care par să fie iremediabile, însă acest lucru nu este nicidecum o piedică pentru cei de la Glassgsm. Dovada expertizei în domeniul reparațiilor pentru smartphone-uri stă chiar în multiplele tipuri de defecțiuni pe care aceștia pot să le rezolve.

Indiferent de complexitatea reparației, clienții au garanția că telefonul va redeveni funcțional - cu atât mai avantajos este și faptul că remedierea defecțiunii se realizează pe loc, chiar de față cu clientul.

Telefon la schimb pe parcursul reparației

După cum am menționat, la Glassgsm clientul este pus întotdeauna pe primul loc. Reprezentanții service-ului au tot timpul grijă de clienți și pun nevoile lor mai presus de orice. Acest fapt este susținut de telefonul oferit la schimb clientului, în timp ce reparația asupra dispozitivului defect este realizată.

Defectarea smartphone-ului din dotare poate surveni în cele mai nepotrivite momente. În unele cazuri este așteptat un telefon important, alteori poate fi vorba de simpla nevoie de a fi mereu conectat, de a ține legătura cu cei apropiați sau chiar chestiuni legate de job. La Glassgsm astfel de nevoi mai mult sau mai puțin urgente nu mai sunt însă puse în stand-by.

Clienții care beneficiază de reparații smartphone în cadrul service-ului primesc un dispozitiv la schimb, în timp ce se remediază defecțiunea. În acest fel își vor putea continua activitățile și discuțiile, fără vreo întrerupere.

Reparații cu garanția calității

Pe lângă faptul că oferă promptitudine, seriozitate și telefon la schimb pe parcursul reparației dispozitivului defect, cei de la Glassgsm oferă și garanție de 6 luni pentru fiecare intervenție. După cum se menționează și pe site-ul oficial www.glassgsm.ro, această garanție este puțin probabil să fie folosită.

Reparațiile și înlocuirile de componente se realizează cu piese de calitate superioară, iar experiența specialiștilor își spune de asemenea cuvântul. În acest fel garanția reparațiilor ajunge să nu fie utilizată, întrucât telefonul redevine perfect funcțional cu ajutorul profesioniștilor de la Glassgsm, care folosesc doar piese și componente de calitate înaltă.

Acest pachet de avantaje este completat de diagnoza și consultanța gratuită, dar și de posibilitatea de a trimite smartphone-ul la reparat prin serviciile de curierat. Cei interesați de reparații prompte, cu garanția calității sunt așteptați la Glassgsm - service-ul unde nu își vor amâna activitățile și discuțiile, întrucât vor primi un telefon la schimb cât timp cel personal va fi reparat.



Articol salvat de pe www.monitorulsv.ro, ediţia din 07 Septembrie 2018.
Acest articol este proprietatea Monitorul de Suceava si nu poate fi reprodus fără acordul scris al acestora.