Monitorul de Suceava

Bărbaţii români au propriul imn, lansat cu ocazia Zilei Bărbatului

 

Bărbaţii români au propriul imn, lansat cu ocazia Zilei Bărbatului de un producător de bere autohton, care urmăreşte să construiască câteva tipologii masculine mergând de la "băutorii de apă cu hamei", "iubitorii de animale bine preparate" şi până la "activiştii mişcării anti-broccoli".

"Cei care ştiu că broccoli nu poate fi mâncare,/ Şi nu citesc instrucţiuni de asamblare,/ Cei care văd mai bine ca arbitrii orice fază,/ Cei care doar în grup se hidratează,/ Cei care se declară iubitori de animale,/ Cei care îşi găsesc oricând un plan de evadare…", sunt câteva din versurile Imnului Bărbatului, care va putea fi vizionat, începând de joi, sub forma unui spot TV, pe posturile naţionale de televiziune şi pe reţele sociale.

Campania este o celebrare a universului bărbaţilor, definiţi prin gesturi intrinsec asociate cu felul lor de a fi – gesturi haioase, relaxate. Brandul de bere care a lansat iniţiativa are rolul său în toată această celebrare, fiind vocea care cheamă la sărbătoare.

Campania de comunicare pentru "Ziua Bărbatului" 2010 constă într-un mix de canale media care include TV, radio, outdoor, presă scrisă, dar şi online. De asemenea, campania beneficiază de o puternică susţinere prin mijloace specifice de PR şi de BTL.



Articol salvat de pe www.monitorulsv.ro, ediţia din 16 Aprilie 2010.
Acest articol este proprietatea Monitorul de Suceava si nu poate fi reprodus fără acordul scris al acestora.