Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 16 apr 2024 - Anul XXIX, nr. 89 (8618)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6818 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
luni, 6 iunie 2011
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Calaii trimis de
( 6 iun 2011, 11:19:58
Ar trebui ca acestor calai sa li se "practice" aceeasi operatie, pe care au facut-o ei. Stimata doamna profesor,
Trebuie sa sperati ca veti fi sanatoasa si ca fetita dumneavoastra se va bucura de tot binele din lume, de care dumneavoastra nu ati avut parte. Sunt sigura ca veti reusi sa faceti o operatie care sa va scape de acest chin. Multa sanatate.
2.   Trist trimis de
( 6 iun 2011, 11:20:05
speram ca in continuare medicii din spitalul municipal sa se gandeasca de doua ori. E trist ce s.a intamplat, dar speram ca pe viitor sa se schimbe lucrurile. Mergi in spital si fiecare te ia la suturi de parca spitalul ar fi al lor.Cum sa nu fie cei de la medicina legala de partea lor ca daor sunt colegi si neamuri.
3.   Tantalaii trimis de
( 6 iun 2011, 12:13:30
Tantalaii astia vor ca la Suceava sa fie facuta o clinica universitara de medicina? Sa-i invete si pe altii tainele meseriei? Astia is ca in versurile lu' Parazitii:
"Ai 2 clase esti poreclit Ganditorul,
Nu fa lectii cu copiii ca le distrugi viitorul."
4.   Vestitul IASI trimis de
( 6 iun 2011, 12:16:58
Pot confirma si eu povestea cu Iasiul: ajungi cu ambulanta acolo si nu vor sa te primeasca (tot Sf Spiridon), copiii intr-adevar nu au ce cauta in spital, iar pana nu dai banutul sau nu ai o pila, stai in fata spitalului si astepti ca un caine sa te bage in seama cineva! Bolnavii pe pat de moarte sunt tratati ca un C A C A T , daca nu au bani, pile, putere! Asta e Romania zilelor noastre. Iasiul considera ca la Sv se poate face orice, ei triaza doar avutii! Iar la Sv si medicii dau din umeri si te trimit unde poti ajunde vazand cu ochii! Bine ca e acces pe baza de cartela, ca e lift modern, ca este aparatura, dar medicii n-au pic de omenie sau creier sa te trateze! Asistentele sunt vai viata lor de umblatoare dupa bani!
5.   Retoric trimis de
( 6 iun 2011, 12:31:53
am ceva timp de cand ma gandesc sa fac un copil si ma streseaza gandu ca nu am la cine sa apelez sau sa ma bazez, nu mai spun de gandu ca treb sa nasc si nu stiu unde ar fi mai bine pentru mine, avand in vedere ca am si un venit modest si nu m ipermit sa arunc cu banii.. RAMAN CU DOAMNE AJUTA..
6.   Ciomu si Dragoi... trimis de
( 6 iun 2011, 12:51:32
c-asa-i la noi!Unu-ti taie puta, altu'-ti taie kuru,de parca au facut medicina cu femeia de servici a facultatii respective si nu cu niste doctori toba de carte si de experienta! Problema stiti care e? Nenorocitii astia,in fata carora trebuie sa te inchini ca prostimea la "sfinetele moaste",de atatea spagi si plocoane luate de la amaratii de pacienti,au inceput sa nu mai vada bine,sa aiba albeata pe ochi, si taie si ei pe unde apuca...Ce mai conteaza daca unuia trebuie sa-i faca operatie de apendicita si ei il opereaza la stomac?Asata-i problema?Important e sa "taie",sa produca banu'!Concluzia:legile sunt blande,foarte blande...Si cele care sunt se aplica tot in functie de...cat de latata este in spate respectiva persona...de cat poarta la laba piciorului..."Mensana in corpore...barosano"! C-asa-i la noi !
7.   SARACA! trimis de
( 6 iun 2011, 14:00:25
ESTE SI LA RADAUTI UN individ k doctor nu ii pot spune,TONCEAN,o adevarata sugativa de bani,poti sa crapi in fata lui din cap pana in picioare ,nu numai fundu,daca nu i arunci cateva carute de bani nu te baga in seama.Mai este si o moasa, Aurica, o individa foarte rea,un monstru cu figura de barbat,femeile sunt batjocorite in toate felurile.
8.   Macelaru` trimis de
( 6 iun 2011, 14:06:01
Bai fratilor, Macelarul Dragoi, de la Abatorul Suceava, nu este la prima si nici la ultima gafa de acest fel. Daca as sta sa culeg faptele susnumitului, nu-mi ajung zilele cate le am. Asta nu este doctor, asta nu a mai citit o carte de specialitate de cel putin zece ani, el habar nu mai are la ce nivel au ajuns nasterile. Este total analfabet in materie de medicina. Nu stie sa citeasca un ecograf, nu stie care-i fatul la o radiografie, a taiat un copil cu bisturiul pe cap, a facut un avort la o sarcina extrauterina, cica asa ,,de control,, iar femeia respectiva nu mai poate face copii, si cate si mai cate. Cine dracu il tine pe ,,analfabetul,, asta in sistem????
Asta trebuia sa plece de cel putin zece ani, sa se duca frate la un abator de procesare a carnii ca acolo e locu lui??? Din cate am auzit, cica vine fiu-su din urma, oare a invatat ceva in scoala, sau macar din faptele lu tatsu??? Sau se pastreaza traditia?? Fereasca/ne Dumnezeu de astia....astia-s criminali nu doctori.
P.S. Mai este o categorie de femei carora le spui sa nu mearga la Dragoi, dar ele tot acolo se duc, si vin macelarite, pai astea isi merita soarta....
9.   Aceeasi medici trimis de
( 6 iun 2011, 14:32:28
in urma cu 11 ani am suferit o cezariana facuta de dr Hancu care a doua zi a plecat in concediu ca veneau sarbatorile. Sub fire am facut pungi de puroi, insa dr Dragoi, care a fost mana a doua si caruia i-am spus ca simt ceva si ma doare mi-a reprosat " Mai bine operez 10 tiganci decat un intelectual"". Dr Pacu a venit la vizita si a URLAT ca pacientii ei nu se plang de durere. M am externat cu operatia infectata si m -am tratat acasa de catre o asistenta pt ca in spital voiau sa-mi scoata firele desi operatia nu era prinsa. Multumesc acum lui Dumnezeu ca sunt bine si eu si copilul.
Nimeni nu ar trebui sa suporte umilinta din partea medicilor.
Sanatate tuturor, iar cei vinovati sa plateasca ...daca nu in justitie, Cel de Sus va face dreptate !
10.   Ar fi drept sa se afle si pareri prodragoi! trimis de
( 6 iun 2011, 14:36:23
Am citit articolul, am citit mesajele postate si sunt complet stupefiata!
Ai impresia ca doctorul Dragoi este un "monstru" este un "Ciomu"!
Ma intreb oare, asa este ?!?
Daca da, sa fie de exemplu ASA NU SE FACE!
Daca nu, sa fie asteptata si dreptul sau la opinie !

De ce nimeni nu scrie pe cate mame le-a ajutat sa nasca, cati copii a adus pe lume in conditii bune si normale ?
Cate alte operatii a facut cu rezultate foarte bune, cate diagnosticuri corecte fara ecograf, cu doar experienta sa profesionala, a pus!

Adevarul din perspectiva acestui caz este cu adevarat cutremurator, dar nu v-ati gandit ca acest doctor are si el un suflet care poate cadea pe langa aceasta culpa!?

Avem nevoie de acest doctor la sectia ginecologie Suceava, si va spun cu adevarul verificat, ca nu ii cunoasteti pe alti doctori ce nu au ajuns in aceasta situatie, si care sunt cu adevarat deplorabili, dar pentruca nu au fost mediatizati in acest mod sunt puri, neculpabili.

Am scris cu toata responsabilitatea aceste randuri si ma gandesc ca este bine sa va ganditi de doua ori cand vreti sa aruncati cu piatra in acest doctor.

Este mare pacat de ceea ce s-a intamplat!
10.1  RE: Ar fi drept sa se afle si pareri prodragoi! trimis de
( 6 iun 2011, 14:45:50
nimeni nu zice ca nu au si rezultate. Eu daca as fi avut o experienta "placuta" in spitalele din Suceava, as mediatiza-o in orice mod. Din pacate am umblat in ultimii ani pe la multe sectii si spun cu mana pe suflet ca aspectele negative, lipsa de etica si profesionalism la UNII medici este evidenta. Cu mare parere de rau dar........balanta spune altceva .
10.2  RE: Ar fi drept sa se afle si pareri prodragoi! trimis de
( 7 iun 2011, 07:16:59
Ai dreptate in privinta balantei!
11.   Salut! trimis de
( 6 iun 2011, 14:46:23
Imi pare rau sa aud de astfel de cazuri si mai mult de suferinta doamnei dar vina este a noastra a cetatenilor, ptr ca noi mergem si dam plocoane pe acolo, noi i-am invatat cu asta, asa ca este "normal" ca tot noi sa suferim, sau sa facem ceva sa schimbam asta si sa nu ne mai plangem atat. Daca noi am fi solidari cu siguranta multe lucruri se vor schimba, atat cei din politie cei din primarii sau din celelalte institutii bugetare trebuie sa inteleaga odata ptr totdeauna ca sunt platiti din banii nostri si sunt pusi in slujba cetateanului..eu nteleg ca nu sunt multumiti de salarii dar sa nu uite ca si noi tot in aceiasi situatie ne aflam tot in Romania traim....Sanatate!!
12.   RATTLED........... trimis de
( 6 iun 2011, 15:48:37
Citind comentariile de mai sus am ajuns la o concluzie: Nu se potriveşte numele spitalului......... cred că mai bine s-ar numi : Devil's Garden.....
De asemenea toţi medicii de la acest spital sunt:
Umbre monstruoase de dimensiuni inimaginabile, stânci risipite, statui groteşti, plutonite incandescente, hăuri adânci în dungi suprarealiste, pietre ale focului diavolesc de soare umblător, inselberguri fantasmagore cu semnificaţii sacre, sunt nişte liruşi kata tjuta, nişte wanampi limitaţi drastic...... de mult dispăruţi într-un zid uriaş..... afectaţi iremediabil de substanţe mortale, ating un maxim paroxistic....se destramă........ şi se recombină într-o competiţie acerbă...... şi vor fi nişte roci încătuşate..... în această fascinantă lume a pietrelor( începând cu lumina orbitoare, care s-a coborât pe pământ, pe un nisip sfânt de o fineţe încântătoaretongueisicuţa de la conducere.....................
12.1  RE: RATTLED........... trimis de
( 6 iun 2011, 16:39:37
hypnotizedthinkingno talking
12.2  RE: RATTLED........... trimis de
( 6 iun 2011, 20:36:14
ai tras etnobotanice ?
12.3  RE: RATTLED........... trimis de
( 6 iun 2011, 22:05:34
Având în vedere că nivelul tău de inteligenţă este cu mult inferior aşteptărilor mele, nu am pretenţia să pui întrebări inteligente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Din cauza capacităţii mele de a vedea dincolo de cele trei dimensiuni ale câmpurilor percepţiei umane( manifestări parapsihice) şi a terminologiei unificate îţi spun că eşti un piopio-tahi , deci nu mă cunoşti şi cel mai bine ar fi să nu provoci o persoană cu manifestări parapsihice, care are de partea sa câmpurile magnetice, s-ar putea ca în ceea ce priveşte zodia ta astrele să se întoarcă în sensul invers acelor de ceasornic şi poate vor oferi un spectacol sublim, care te va afecta în mod direct, deoarece trăieşti într-un mediu extrem de fragil,îţi spun prieteneşte.
13.   Si altii au comis-o si o comit..dar nu se spune! trimis de
( 6 iun 2011, 16:17:15
MERTICARIU era sa o bage in pamant pe prima fetita a surorii mele. iar FRUNZA pe a doua fetita a surorii mele... MURARIU e neonatolog dar se crede pediatru iar copilasii tratati de ea ajung pe la Iasi, DOBROMIR diagnosticheaza cu cancer pe toata lumea, ARDELEANU se cauta la sanatate pe banii spitalului, HANCU face cezariene la care lasa fire sa iasa prin burta iar femeile ajung sa faca infectie, iar GANEA e prea ocupata sa-si vindece un copil drogat.. PAULIUC face chiuretaje la iminente de avort fara sa incerce sa salveze, SAVESCU e buna la Bethesda da idioata in rest.. si multi multi altii.
Doamne ajuta!
14.   Pt mariana[anairam] trimis de
( 6 iun 2011, 16:24:36
daca a facut atat bine si-a facut meseria fiind rasplatit,iar acum sa plateasa ,ucizi omul si vrei sa scapi.nu e corect!si cand vine vorba de medici arata-mi unul care-si face meseria fara a cere spaga,cand intri intr-un spital de parca ai intra pe proprietatea lui,iar cu pacientii au un comportament de superioritate si aroganta.dar toate acestea sunt din cauza sistemului din aceasta tara,ucizi omul si esti liber,conduci autovehicul in stare de ebrietate esti condamnat,dat in urmarire internationala,adus din strainatate etc.inca acest pacient e un caz fericit,fiind profesor e ajutat,dar daca era nea gica din dolhasca cine-l ajuta?
15.   La noi ca la nimeni ! trimis de
( 6 iun 2011, 21:00:04
Am avut norocul sa aleg un spital din ardeal Cluj e diferenta mare ,In urma cu trei luni am fost diagnosticata cu'' cancer la san " diagnostic pus la suceava ramificatii ,metastaza Disperati am ajuns la cluj unde era cu totul altceva ` ,am intrat in operatie cu gandul ca nu voi mai avea sanul asa cum au zis la sv .Dar nu a fost asa si totul a iesit bine . Acolo nu cere nimeni bani ( spaga) Am ajuns acasa surpriza aveam nevoie de prelungire la medical ,merg la maternitate la falticeni o doamna asistenta ,draguta '' incepe sa se planga stiti s-au taiat din salarii si noi lucram pe bani putini . Bai faratilor ! de ce v-ati facut cadre medicale ?Nu vine nimeni de drag la voi mai ales ca uni al;eg sa vina cand e prea tarziu din lipsa de bani ,bani pe care voi ii cereti fara rusine ! Rusine moldova !
16.   Sanatate multa doamnei! trimis de
( 6 iun 2011, 22:16:26
buna seara.imi cer scuze ca va deranjez,dar citind acest articol si comentariile dumneavoastra nu pot sa ma abtin si sa nu va relatez un caz care s-a intamplat in sectia de ginecologie in anul 2007.mama(55) si fata ei(27) sunt diagnosticate cu cancer in acelasi timp in acest vestit spital judetean.fata fiind cea mai buna prietena a mea ma suna disperata si imi spune:eu si mama avem cancer.nu voi putea sa fac niciodata copii,trebuie sa ne operam de urgenta.pe scurt va spun ca au plecat in iasi,unde au dat peste un doctor mai cu capul pe umeri.mama de 55 de ani avea fibron cu hemoragie care a necesitat urgent operata,iar fata de 27 un chist care era cam mare si a necesitat si aceasta operatie.in prezent prietena mea are o fetita de 18 luni ,iar mama ei se simte foarte bine.concluzie:acest spital e un adevarat dezastru.mai cunosc si alte cazuri.in strainatate am nascut un copil de 4kg.200g normal,am avut 12 copci puse jos,dar eu asa ceva nu am auzit aici.imi cer scuze din nou si va multumesc
17.   ANAIRAM trimis de
( 6 iun 2011, 22:22:19
ANAIRAM a vb ft bine,de ce nu intra femeile care au nascut cu el??eu am fost una dintre pacientele lui am nascut o fetitza ,totul a decurs normal ,am fost monotorizata de d=lui pe prcursul sarcinii si a asistat la nastere,dupa nastere mereu venea sa vada cum ma simt...am ft mare incredere e un doctor din punctul meu de vedere ft bun ...s-a intamplat !!!toti gresim ...nu trebuie judecat atat de drastic...
17.1  RE: ANAIRAM trimis de
( 6 iun 2011, 23:24:56
poate tu ai fost multumita. eu am fost o perioada pacienta lui si am facut o ecografie la acest doctor la 6 saptamani si mi-a dat un rezultat dureros. sotul meu nu a vrut sa auda si am fost la iasi, la DR. ILIEV, despre care s-ar zice ca e nr. 1 in ecografie in iasi si care mi-a infirmat "ecografia" facuta la suceava si mi-a dat puterea de a continua sarcina. datorita acestui OM, care m-a convins ca nu e nici un pericol sa continui sarcina, astazi am o fetita minunata si sanatoasa.
cat despre alte somitati ale ginecologiei din suceava, anterior am mai avut o experienta cu alt nume greu din domeniu, experienta in urma careia am avut probleme de sanatate destul de grave. bineinteles ca m-am adresat pentru alt diagnostic si unor PROFESIONISTI, mai exact la spitalul privat GYNIA din cluj, unde o doctorita unguroaica mi-a dat un tratament care efectiv mi-a salvat viata.
recomand cu caldura doctori din iasi, cum ar fi CARAULEANU SI AURSULESEI.
17.2  RE: ANAIRAM trimis de
( 7 iun 2011, 07:22:42
Eu am intrat intr-o operatie foarte grea, d-nul doctor Dragoi cu care nu ma vazusem de 5 ani a participat la operatia mea, fara sa-i dau un ban.
A fost cel mai interesat de operatie, pe tot parcursul ei, el fiind cel ce la incurajat pe celalalt doctor ce ma operat, mentionez ca a fost o operatie grea.
Dupa operatie s-a interesat mult de evolutia postoperatorie.
Iar dupa externare am aflat ca in momentul in care a participat la operatia mea era iesit din garda!

Spun toate acestea sa va arat si o alta fata pe care o are acest doctor.
Sa nu-l judecati asa de rau, este de judecat sistemul in care lucreaza !
18.   Comentariu trimis de
( 6 iun 2011, 23:50:32
ceea ce se intampla in sistemul sanitar romanesc,probabil nu exista nicaieri in toata europa.cum e posibil un doctor sa fie numit bun din moment ce face greseli asa de grave.oricate reusite ar avea,o greseala din asta il pune pe ultimul loc.nimeni nu are dreptul sa-si exercite meseria in astfel de cazuri;eu am nascut doi copii,in strainatate bineinteles,si pentru un simplu raspuns rastit dat de o asistenta unei pacienta,a fost data afara.nu comentez de competenta medicilor si a asistentelor si de ce aparatura dispun.
vreau pur si simplu sa va rog sa nu permiteti nimanui sa se comporte atat de inuman cu dumneavoastra;aveti drepturi;si nu uitati ca sunt platiti din banii dumneavoastra
18.1  RE: Comentariu trimis de
( 7 iun 2011, 07:25:22
Sunt intru totul de acord cu ceea ce afirmi tu.
Tot noi suntem cei ce trebuie sa impuna comportamentul celor ce ne ingrijesc!
19.   SUNT FOARTE MULTUMITA DE DR. DRAGOI trimis de
( 7 iun 2011, 21:42:22
Am nascut acum 5 ani,prin operatie cezariana,totul a decurs f bine,a avut grija de mine.Acum sunt insarcinata in 3 luni, acest doctor are grija de mine,sunt f multumita.Vreau sa mentionez ca ambele sarcini au fost cu probleme.Mie nu mi s-a parut ca "daca nu-i dai bani nu se uita la tine,din contra".Nu-l judecati prea aspru,nu a facut-o intentionat.E pacat ce s-a intamplat...
20.   Dr.ii de la suceava, medici specialisti!!! trimis de
(11 iul 2011, 09:47:24
cu pareri de rau despre medicii din maternitatea suceava, confirm si eu, ca si-au uitat meseria. sunt adevarati monstrii. acum 4 ani, internandu-ma cu contractii din ce in ce mai dese am fost nevoita sa fac cezariana dupa o saptamana datorita faptului ca, desi aveam 41 de sapt. cand m-am internat, un dr special VEXLER GENU imi administra tratament ca ptr o sarcina prematura! fiind in sala de nasteri, cu apa rupta de 2 zile, auzisem o discutie dintre el si seful de sectie: ``dar cutare este trecuta de 42 de sapt si tu ii dai tratament ca ptr iminenta de avort? vrei sa ii omori? du-o la operatie!`` cu o seara inainte de acest eveniment am incercat sa dau bani la o moasa sa ma ajute sa nasc ca nu mai puteam de dureri. imi facuse o injectie pe loc, banii i-a luat. dupa 3 ore m-am dus la control si a zis ca sunt pacienta lui cutare si ca nu imi poate face nimic si mi-a dat banii inapoi. dupa ce am nascut am mai stat o luna internata ptr ca au folosit o substanta care eu am declarat ca sunt alergica si ajunsesem sa am o gaura in abdomen, am stat asa 3 sapt. apoi o noua interventie cu anestezie totala desi nu era decat o operatie de 20 de min. isi bat joc la propriu de fiinta umana.. am trait un adevarat calvar.. nu merita sa fie medici! unde le este pasiunea de a salva vieti? cu ce scop mai practica aceasta meserie daca le provoaca greata?
21.   E usor de aruncat cu piatra.... trimis de
(13 iul 2011, 13:48:56
Il cunosc pe doctorul Dragoi de vreo 15 ani de cand era medic tanar la Spitalul Siret .
Are suficienta experienta si marturie la asta stau miile de femei tratate,vindecate sau asistate la nastere de catre el. Ca sa ajungi sa ai dreptul sa practici meseria pe care o practica el iti trebuie ani mai multi decat a unor comentatori de aici . In viata oricui se intampla si greseli dar sa judecam toata cariera unui om in prisma unui singur accident nefericit pe care sunt convins ca si el il regreta foarte mult este deja exagerat !
A gresi este omeneste si numai cine nu munceste nu greseste ! Iar medicina este una din cele mai grele meserii dar si cea mai prost platita . Doctorita Pacu este plecata in Canada sau SUA ca medic specialist . O angajau cei de acolo daca nu era competenta ? Este trist ca desi ne pleaca toti specialistii noi continuam sa aruncam cu noroi in cei care au mai ramas. Dr.Dragoi a gresit si va plati pentru asta dar meseria pe care o stie nu i-o poate lua niciunul dintre postacii de aici care nu au habar ce inseamna medicina. Invit aici doamnele ajutate de acest medic sa spuna si faptele lui bune nu numai acest incident nefericit. Imi pare rau de doamna care a suferit atat !
22.   Pro si contra trimis de
(20 iul 2011, 22:19:56
eu am ajuns intamplator la el.dr Savescu nu mi-a raspuns la tel dupa o urmarire a sarcinii permenente de 9 luni.era racita...si am ajuns la urgente unde era Dl.Dragoi.mi-a facut un scandal monstru ca sa ma duc la ce dr mi-a urmarit sarcina 9 luni, ca el e obosit dupa nu stiu cate operatii si nu stiu cate garzi...si ca vreau sa il bag la puscarie intrucat nu stie nimc de sarcina mea.desi aveam totul
eco,analize...) nici nu a vrut sa se uite, continua sa tipe si sa injure ca ii stric somnul.era ora 2 dim.in fine.m-a bagat in operatie dupa ce sotul meu s-a luat mai tare de el si a zis ca aduce presa.am intrat in operatie pangand si tremurand pentru puiul din mine.operatia a fost f grea,am facut si o hemoragie interna, am avut si o hernie nedescoperita la timp.a durat vreo 2 ore.toti ai mei au fost ingrijorati pt ca o operatie cezariana dureaza cam 30 min....a trecut si asta, apoi
de aici totul a decurs minunat,a doua zi aveam 2 medici care ma vizitau si le pasa de mine bineinteles si-au luat drepturile,unul inainte si unul dupa.asa a fost sa fie....
acum a trecut totul.copilul e f bine,are 3 ani, eu sunt bine.acum doar asta mai conteaza.pe mine m-a ajutat.s-a purtat frumos dupa si am "uitat" restul.bine ca nu mai imi doresc copii pt ca nu stiu ce as mai face sau pe cine sa aleg.cu aceasta ocazie vreau sa ii multumesc Dl. Ieremia care m-a ajutat la prima sarcina si a fost impecabil de ca un capat la altul.
ce sa spun...fiecare o are esecurile si ratarile lui.imi pare rau de doamna de sus. cine suntem noi sa judecam pe altii...toti platim pentru ceeea ce facem.
sanatate si Doamne Ajuta in rezolvarea problemei.
23.   In viata poti sa faci mai multe greseli mai putin trimis de
(22 iul 2011, 02:22:40
in viata poti sa faci mai multe greseli,mai putin una cea care te distruge. ca sa fie iertat un om trebuie sa-si indrepte greseala,4 ani de inchisoare trec ei cum trec nu-l doare nimic sa zicem,dar sapte ani de suferinta zilnica si inca nu a trecut de hopul cel mare cine o sa-i mai dea inapoi ,si cine stie cate vieti a mai distrus si cati copii nu au vazut lumina zilei,sistemul e de vina,dar mai ales cei care l-au facut si care il pastreaza, nu stim sa avem grija unii de altii,suntem proprii nostri dusmani, nu trebuie creat alt sistem ci ceea ce avem sa imbunatatim putin cate putin macar caci in timp se va cunoaste.imi pare ff rau pentru doamna care a suferit atat de mult fizic cat si psihic si in timpul asta el era bn linistit,dar sa nu uitam ca o persoana care greseste de mai multe ori cu siguranta va mai gresi.
24.   Pro trimis de
(27 iul 2011, 13:50:19
Pe mine doctorul Dragoi m-a ajutat acum un an sa nasc un baietel frumos si sanatos si s-a comportat foarte frumos si profesionist atat pe timpul sarcinii, cat si post-nastere. Acelasi doctor Dragoi m-a ajutat foarte mult , cand dupa nastere am facut o mastita foarte urata. Am mers zi de zi la cabinetul lui pentru tratament, au venit (el si asistenta) inclusiv sambata si duminica la cabinet special pentru mine, cand ma putea lasa cu infectia respectiva sau trimite la alt doctor si a fost foarte multumit ca m-a putut ajuta si s-a rezolvat totul cu bine. Chiar nu cred ca a facut-o pentru partea materiala, a fost nesemnificativa din partea mea si a venit doar la sfarsit, ca multumire, nu la inceput, ca spaga. Recunosc ca am o parere foarte proasta despre sistemul medical sucevean,dar ma bucur ca in cazul meu dr Dragoi a fost alegerea fericita. Imi pare foarte rau de necazul doamnei Cristina M. si-i urez multa sanatate si sa iasa cu bine din acest necaz.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei