Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(23 ian 2018, 13:54:42
soferii de pe camionetele de marfa lucreaza cate 12-14 ore pe zi si mai mult pe timp de vara, apoi incarca si descarca camioane de mare tonaj tot cu VOLA s.a.m.d.
Asta in conditiile in care, desi lucreaza si pe VOLA, acesti angajati
multilateral dezvoltati de amenintarea ca vor fi dati afara daca spun sefului ceva, NU DETIN ATESTATE ISCIR PT.INSTALATII RIDICATOARE.
si pun capul in pamant cand le spui ca vor ajunge la varsta pensionarii si le va parea rau pt. timpul lucrat si neremunerat conform legii.
si sunt nepasatori cand le atragi atentia ca bruscheaza de multe ori VOLA si risca sanatatea celorlalti in posibile accidente grave.
si se enerveaza daca le spui ca stau de multe ori cu bratul de la VOLA ridicat si incarcat cu 8-9 sute de kg tabla, iar dedesubt un altul incearca sa echilibreze greutatea tragand si impingand paletul incarcat.
DAR EI MOTIVEAZA CA STIU SA LUCREZE.
SI APOI, CE TRE SA MAI AIBA ATESTATE ISCIR, CA ALEA COSTA BANI!
DAR VIATA SI SANATATEA LOR OARE NU COSTA?
SAU E MAI IEFTIN SA IMPINGI PLICUL PE ICI PE COLO SI TREABA MERGE INAINTE, NU?
TOATE PANA INTR-O ZI. cand timpul nu va mai putea fi dat inapoi NICICUM, iar parerile de rau vor fi inutile.
iar ITM nu vede toate acestea, nici macar ziua si in timpul programului...ce sa mai vorbim de noaptea!
dpdv moral, ca sa nu zic legal, CUM JUSTIFICA TOATE ACESTEA RESPONSABILUL CU SANATATEA SI SECURITATEA IN MUNCA DE LA ACEASTA FIRMA BINECUNOSCUTA de catre ITM?