Google
 
vineri, 20 sep 2013 - Anul XVIII, nr. 219 (5426)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7619 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3202 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

PE lansează o campanie de informare de 16 milioane de Euro pentru euroalegerile din 2014

Vineri, 20 Septembrie 2013 (14:52:12)

Parlamentul European lansează o campanie de informare pentru alegerile din 2014 sub deviza "Acţionează. Reacţionează. Decide" cu obiectivul de a informa cetăţenii cu privire la alegerile europene, demers care va costa 16 milioane de euro pentru 28 de state membre.

Mădălina Mihalache, şef al Biroului de informare al PE în România, a făcute aceste precizări la o conferinţă de presă, arătând că această campanie va avea patru etape. Prima etapă va fi lansarea campaniei, în perioada septembrie-octombrie, a doua, în octombrie-februarie 2014, vizează comunicarea unor teme prioritare cum ar fi locurile de muncă, economia, bugetul, rolul Europei în lume, calitatea vieţii.

A treia etapă, în perioada martie - mai 2014, va fi campania electorală propriu-zisă, iar în ultima etapă, mai - noiembrie 2014, va fi alegerea noului preşedinte al Comisiei Europene şi promovarea noului Executiv al UE.

Mihalache a spus că această campanie la nivel european va costa 16 milioane de euro pentru 28 de state membre. Ea a precizat că va fi o campanie cu costuri foarte mici, deoarece revin doar 0,038 de cenţi pe cetăţean votant.

Europarlamentarii PSD, PNL şi PDL Corina Creţu, Adina Vălean şi Marian Jean Marinescu au precizat, la conferinţa de presă, că susţin această campanie de informare.

Marian Jean Marinescu, vicepreşedinte al grupului PPE a spus că această campanie va folosi cetăţeni să-i aducă a vot în număr foarte mare şi că speră ca la alegerile europarlamentare să se vorbească mai mult de Europa şi să nu se promită pensii şi salarii.

El a spus că există pericolul creşterii populismului, dar şi al celor care sunt împotriva Uniunii Europene.

Corina Creţu vicepreşedinte al grupului Grupului Alianţei Progresiste şi socialiştilor şi democraţilor din PE a spus că cetăţenilor trebuie să li se explice beneficiile UE, arătându-li-se că Europa nu aduce numai austeritate, ci măsuri în beneficiul cetăţenilor, ale vieţii de zi cu zi cum a fost chestiunea roamingului, protecţiei muncitorilor, politica agricolă comună, bugetul 2014-2020.

"Ne confruntăm cu acest val de eurosceptici şi populist", a spus Creţu.

Ea a spus că, din punct de vedere al social-democraţilor, toate partidele au demarat dezbateri cu privire la desemnarea preşedintelui Comisiei Europene. "Acest lucru se întâmplă şi la noi în PSD probabil cu prilejul Consiliului Naţional vom adopta o rezoluţie privind candidatul nostru la funcţia de preşedinte al Comisiei Europene în persoana lui Martin Schultz, actualul preşedinte al PE", a precizat Corina Creţu.

Ea şi-a exprimat disponibilitatea de a candida pentru un nou mandat la PE, dar a menţionat că decizia aparţine partidului.

Adina Vălean, vicepreşedinte al Grupului ALDE a declarat că această campanie de informare este una de conştientizare a publicului larg asupra importanţei votului în privinţa PE şi este un bun prilej ca cetăţenii să afle mai mult despre politica europeană despre impactul acestei politici asupra vieţii de zi cu zi.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului PE lansează o campanie de informare de 16 milioane de Euro pentru euroalegerile din 2014.
 Vizualizări articol: 428 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PE lansează o campanie de informare de 16 milioane de Euro pentru euroalegerile din 20140.05

Shopping City Suceava
DAREX AUTO - Showroom Botosani
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru Suceava Centru Nicolae Balcescu 8 Tel 0730880866
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei