Google
Arcadia CMB
Arcadia CMB
Arcadia CMB
 
sâmbătă, 21 iul 2012 - Anul XVII, nr. 168 (5073)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6639 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1179 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Udrea:După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept

Duminică, 22 Iulie 2012 (18:28:10)

Fostul ministru al Turismului Elena Udrea spune că Victor Ponta, care a criticat brandul naţional, nu se sfieşte acum să se afişeze cu "frunza" pe piept, referindu-se la faptul că premierul a purtat, la Raliul Sibiului, o cămaşă care avea pe piept logo-ul brandului de ţară.

"O dovadă în plus că nu poţi să ai încredere în Victor Ponta: după ce a criticat brandul naţional când s-a lansat, acum nu se sfieşte să se afişeze cu frunza pe piept", a scris Udrea, duminică, pe Facebook.

Premierul Victor Ponta a asistat, sâmbătă, la finala Raliului Sibiului, la care şi el a concurat, în ultimii şase ani, din poziţia de copilot, el salutându-i şi felicitându-i pe cei care au rămas în competiţie. Premierul i-a premiat pe câştigătorii Raliul Sibiului, echipajul norvegian compus din Andreas Mikkelsen şi Ola Floene.

La Raliul Sibiului, Victor Ponta a purtat o cămaşă albă care avea în partea stângă logo-ul brandului de ţară - frunza, lansat de fostul ministru al Turismului Elena Udrea, cu ocazia zilei naţionale a României, la Expoziţia Mondială 2010, organizată la Shanghai.

În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu. Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare. Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta. Fundalul este alb, fără alte elemente distinctive.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Udrea:După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept.
 Vizualizări articol: 281 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udrea:După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept0.05

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Brandul de frunza trimis de
(22 iul 2012, 20:02:29
Ponta si-a pus brandul pe piept. Adica frunza. Oricum, mi se pare mai onorabil decat sa folosesti frunza pentru a acoperi... singurul lucru bun pe care-l ai. Dna Udrea putea sa faca trimitere la plagiat. Caci, se pare, Ponta a plagiat-o pe dna Udrea, copiind biti intregi de culoare din bradul ala verzui al fostei. Putea sa combata si mai bine de atat, deci.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei