Google
 
joi, 5 ian 2012 - Anul XVII, nr. 2 (4907)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,779 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3101 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Consiliul de Soluţionare a Contestaţiilor a primit anul trecut 6.293 de plângeri, în scădere cu 20%

Joi, 5 Ianuarie 2012 (14:03:22)

Numărul cererilor înregistrate la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) a scăzut cu 20% în 2011, la 6.293, de la 7.867 în 2010, ca efect al modificărilor legislative din domeniul achiziţiilor publice, se arată într-un comunicat al instituţiei remis MEDIAFAX.

Modificările legislative din domeniul achiziţiilor publice care au influenţat dinamica contestaţiilor din 2011 permit autorităţii contractante să reţină contestatorului anumite sume din garanţia de participare în raport cu valoarea estimată a contractului în măsura în care CNSC respinge contestaţia.

De asemenea, noile reglementări obligă autoritatea contractantă să trimită spre evaluare Autorităţii Naţionale de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice (ANRMAP) documentaţia de atribuire înainte de transmiterea spre publicare a invitaţiei/anunţului de participare.

"În perioada analizată, CNSC a emis 6.000 de decizii, din care 599 au fost decizii de suspendare a procedurilor de achiziţie publică, fapt ce a însemnat soluţionarea a 6.456 de dosare", se mai arată în comunicat.

CNSC a fost înfiinţat în urma adoptării OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.

De la 1 ianuarie 2007, instituţia a obţinut statutul de persoană juridică.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Consiliul de Soluţionare a Contestaţiilor a primit anul trecut 6.293 de plângeri, în scădere cu 20%.
 Vizualizări articol: 462 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Consiliul de Soluţionare a Contestaţiilor a primit anul trecut 6.293 de plângeri, în scădere cu 20%0.05

Shopping City Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru Suceava Centru Nicolae Balcescu 8 Tel 0730880866
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei