TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
joi, 9 dec 2010 - Anul XV, nr. 290 (4581)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8737 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1135 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Udrea: Rolul birourilor de promovare turistică a României în străinătate trebuie regândit

Joi, 9 Decembrie 2010 (16:50:35)

Rolul birourilor de promovare turistică în străinătate, care folosesc preponderent metode tradiţionale, trebuie regândit, ţinând cont de tendinţele din marketingul turistic, care se orientează către mediul online, a declarat pentru MEDIAFAX ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea.

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a desfiinţat deja, începând cu data de 1 iunie, 7 din cele 17 birouri de promovare turistică ale României în străinătate, şi a redus numărul posturilor aferente acestora de la 27 la 10.

Potrivit Elenei Udrea, reducerile făcute în urma acestor desfiinţări sunt estimate la circa un milion de euro în şase luni.

"Având în vedere tendinţele conform cărora promovarea şi vânzarea în domeniul turismului se orientează din ce în ce mai mult spre mediul online, apreciez că trebuie să regândim rolul birourilor de promovare turistică pe care România la are în străinătate, birouri care până acum au utilizat cu precădere instrumente tradiţionale de marketing", a spus Udrea.

"Aceste măsuri vin pe fondul reducerilor de cheltuieli pe care le face Ministerul Dezvoltării. Criteriul luat în considerare a fost importanţa pieţelor în care îşi desfăşoară activitatea", au declarat agenţiei MEDIAFAX reprezentanţii biroului de presă al MDRT.

Ministerul a păstart birourile de la Viena, Beijing, Paris, Munchen, Roma, Londra, Varşovia, Moscova, Madrid şi New York.

Surse din piaţa turismului au declarat agenţiei MEDIAFAX la sfârşitul lunii august că în cadrul ministerului au avut loc, în acea perioadă, mai multe discuţii privind o eventuală închidere a birourilor de promovare turistică.

 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Udrea: Rolul birourilor de promovare turistică a României în străinătate trebuie regândit.
 Vizualizări articol: 384 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udrea: Rolul birourilor de promovare turistică a României în străinătate trebuie regândit0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei