TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
joi, 25 nov 2010 - Anul XV, nr. 278 (4569)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8735 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0875 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
PNL
PMP
PSD
PRO Romania
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Romtelecom îşi avertizează clienţii să verifice atent facturile pe care le achită

Joi, 25 Noiembrie 2010 (15:36:04)

Romtelecom îşi avertizează clienţii să verifice atent facturile în condiţiile în care câteva zeci de abonaţi au primit facturi al căror format este similar celui folosit de operator, deşi acestea sunt trimise de Romtelemedia Carte de Telefoane SRL pentru furnizarea de publicitate prioritară.

"Concret, clienţii Romtelecom reclamă că au fost induşi în eroare de aceste facturi care copiază formatul facturilor Romtelecom, prin care li se solicită să plătească 527 lei pentru achiziţionarea de publicitate prioritară publicată pe pagina de web www.cartedetelefoane.com, deşi ei nu solicitaseră un astfel de serviciu", se arată într-un comunicat al Romtelecom remis MEDIAFAX.

Operatorul îşi sfătuieşte clienţii să îşi citească cu atenţie factura înainte de a o achita (în partea de sus a facturii este trecut Carte de telefoane, nu Romtelecom) şi îi informează că nu are în derulare niciun program prin care oferă astfel de servicii publicitare, că nu administrează site-ul www.cartedetelefoane.com şi nu are nicio legătură contractuală sau de altă natură cu Romtelemedia Carte de Telefoane SRL.

"Pentru verificarea facturii Romtelecom şi a sumei de plată clienţii pot apela gratuit din reţeaua Romtelecom numărul 1930 (combinaţia de taste 1-1 pentru clienţi persoane juridice) sau pot verifica electronic şi gratuit folosind aplicaţia MyAccount", se mai spune în comunicat.

De asemenea, societatea consideră că aceste facturi care folosesc formatul facturii sale creează confuzie în rândurile clienţilor săi, chiar dacă menţionează cu litere mici că nu este afiliată cu Romtelecom.

"Compania îşi rezervă dreptul de a acţiona pe căile legale în această situaţie", se precizează în comunicat.

Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă, cu peste 2,5 milioane de linii în administrare. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Romtelecom îşi avertizează clienţii să verifice atent facturile pe care le achită.
 Vizualizări articol: 233 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romtelecom îşi avertizează clienţii să verifice atent facturile pe care le achită0.05

Shopping City Suceava
Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Uniunea Polonezilor din Romania
Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei