TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 14 aug 2009 - Anul XIV, nr. 189 (4175)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8744 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0456 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

MTI: Oferta Blue Air prin care compania acceptă bilete de tren poate fi publicitate înşelătoare

Vineri, 14 August 2009 (16:43:31)

Oferta companiei aeriene Blue Air prin care clienţii pot schimba biletele de tren de pe ruta Bucureşti-Cluj Napoca şi retur cu tichete de avion poate fi considerată publicitate înşelătoare, ducând în eroare călătorii, susţine Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI).

"Asigurăm clienţii CFR Călători că această ofertă de schimb de bilete nu a fost construită cu participarea noastră şi că există prezumţia încălcării articolului 4 din Legea 158/2008, privind publicitatea înşelătoare", se arată într-un comunicat al MTI, acţionarul unic al operatorului feroviar.

Articolul invocat de instituţie interzice publicitatea înşelătoare.

Potrivit MTI, oferta Blue Air induce în eroare călătorii şi dă falsa impresie că cele două moduri de transport sunt asemănătoare, că se poate călători cu acelaşi preţ şi cu avionul şi cu trenul, şi că există un parteneriat între cele două companii pentru această promoţie.

Blue Air, companie deţinută de omul de afaceri Nelu Iordache, a lansat pentru perioada 15 august-15 septembrie o ofertă prin care pasagerii care prezintă la orice agenţiei a companiei un bilet de tren deja cumpărat pe ruta Bucureşti-Cluj Napoca sau Cluj Napoca-Bucureşti pot călători gratuit cu avionul pe una din aceste destinaţii, fără costuri suplimentare.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului MTI: Oferta Blue Air prin care compania acceptă bilete de tren poate fi publicitate înşelătoare.
 Vizualizări articol: 251 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MTI: Oferta Blue Air prin care compania acceptă bilete de tren poate fi publicitate înşelătoare0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei