TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
marţi, 14 iul 2009 - Anul XIV, nr. 162 (4148)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9261 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0937 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Eurosport şi CNN vor difuza în perioada august-decembrie spoturi de promovare turistică a României

Marţi, 14 Iulie 2009 (17:41:52)

Eurosport şi CNN vor difuza, în perioada august-decembrie, spoturi de promovare turistică a României, Ministerul Turismului finalizând procedura de achiziţie publică a serviciilor de publicitate, cu un buget total de 1,33 milioane euro, potrivit instituţiei.

Procedura de achiziţie a fost aceea de negociere, cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. Trei candidaţi au depus oferte de participare - Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeană de sport şi Media Investment Communication şi Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul internaţional de ştiri.

Ministerul va achiziţiona, pentru campania "Romania - Land of choice", serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe canalul Eurosport şi a 475 de spoturi pe Eurosport 2. Totodată, va fi organizată o campanie de promovare pe canalul Eurosport, de 325 billboard-uri de şase secunde, şi o campanie de difuzare pe internet a nouă milioane de bannere. Bugetul alocat acestor servicii este de un milion de euro, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului.

"În acelasi timp, Ministerul Turismului va achiziţiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN, de la Asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă, la un buget de 334.950 euro, fără TVA", se spune în comunicat.

Instituţia menţionează că, potrivit European Media and Marketing Survey, Eurosport este postul de televiziune paneuropean de sport cu cea mai mare audienţă, iar CNN are cea mai mare audienţă dintre canalele internaţionale de ştiri.

Campania "Romania - Land of choice" are ca scop creşterea numărului de turişti străini în România.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Eurosport şi CNN vor difuza în perioada august-decembrie spoturi de promovare turistică a României.
 Vizualizări articol: 269 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eurosport şi CNN vor difuza în perioada august-decembrie spoturi de promovare turistică a României0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei