Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 11 oct 2008 - Anul XIII, nr. 240 (3921)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6687 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Cosmote se va concentra, din 2009, pe serviciile cu valoare adăugată şi clienţii corporaţii

Duminică, 12 Octombrie 2008 (22:18:45)
Cosmote se va concentra începând de anul viitor pe segmentul serviciilor cu valoare adăugată şi pe cel al clienţilor corporaţii, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, a declarat Costas Kapetanopoulos, directorul de marketing şi comunicare al operatorului de telefonie mobilă.

"Ne vom concentra asupra serviciilor cu valoare adăugată, cum ar fi wap, precum şi asupra clienţilor corporaţii", a spus Kapetanopoulos.

El a afirmat că, în prezent, clienţii companii contribuie la veniturile Cosmote în aceeaşi proporţie ca la ceilalţi operatori de telefonie mobilă din România, iar cele mai multe încasări sunt generate de abonamentele pre pay.

"Numărul abonamentelor post pay este în creştere. Pentru noi este important să ne majorăm cota de piaţă, dar şi să obţinem profit. În primul trimestru al anului viitor, vom pune în funcţiune şi serviciul de plată pe internet", a adăugat directorul de marketing şi comunicare al companiei.

De asemenea, până la sfârşitul anului, Cosmote va aduce pe piaţă o serie de abonamente împreună cu Romtelecom, după ce în luna septembrie cele două companii au lansat două abonamente de comunicaţii integrate fix-mobil pentru clienţii persoane juridice, care includ minute gratuite sau nelimitate pentru apeluri fixe, mobile sau fix-mobil.

Cosmote România a avut, în al doilea trimestru al anului, pentru prima dată profit operaţional trimestrial înainte de depreciere şi amortizare, de 5 milioane euro, şi are ca obiectiv pentru acest an obţinerea de profit operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA).

Parte a grupului elen de telecomunicaţii mobile Cosmote, filiala locală ocupă a trei poziţie în ierarhia operatorilor de profil după dimensiunea portofoliului, cu 4,642 milioane de clienţi la finele lunii iunie, după Orange România - 10,1 milioane şi Vodafone România - 9,256 milioane.

Atât Cosmote, cât şi Romtelecom fac parte din grupul elen OTE.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cosmote se va concentra, din 2009, pe serviciile cu valoare adăugată şi clienţii corporaţii.
 Vizualizări articol: 484 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cosmote se va concentra, din 2009, pe serviciile cu valoare adăugată şi clienţii corporaţii0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei