Nici un pacient al Spitalului Judeţean de Urgenţă Suceava nu s-a plâns în acest an, în mod oficial, de eventualele neajunsuri în ceea ce priveşte condiţiile de cazare şi tratament de care au beneficiat pe perioada internării. Managerul unităţii sanitare, Vasile Rîmbu, a declarat că, în 2010, nici un bolnav nu i-a sesizat în scris sau măcar verbal anumite probleme şi le-a recomandat celor care ajung în spital să-şi exprime nemulţumirile, dacă le au. „Este un drept al lor şi trebuie să şi-l revendice. Să le expună, ca să ştim unde să intervenim”, a spus Vasile Rîmbu.
El a adăugat că, de anul viitor, va lua măsuri pentru ca sondajele de opinie în rândul bolnavilor să fie cât mai dese şi obiective, astfel încât conducerea să aibă o imagine reală asupra calităţii actului medical. Managerul Spitalului a explicat că, în momentul de faţă, există nişte chestionare de satisfacţie a pacientului, dar care se aplică la o perioadă mare de timp, respectiv trei luni, în mod aleatoriu şi la un număr mic de bolnavi, iar de multe ori bolnavii evită să-şi spună ofurile, de teama unor posibile repercusiuni.