Google
 
sâmbătă, 18 dec 2010 - Anul XV, nr. 298 (4589)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6243 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9431 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienţilor să reclame neajunsurile

Duminică, 19 Decembrie 2010 (16:41:47)

Nici un pacient al Spitalului Judeţean de Urgenţă Suceava nu s-a plâns în acest an, în mod oficial, de eventualele neajunsuri în ceea ce priveşte condiţiile de cazare şi tratament de care au beneficiat pe perioada internării. Managerul unităţii sanitare, Vasile Rîmbu, a declarat că, în 2010, nici un bolnav nu i-a sesizat în scris sau măcar verbal anumite probleme şi le-a recomandat celor care ajung în spital să-şi exprime nemulţumirile, dacă le au. „Este un drept al lor şi trebuie să şi-l revendice. Să le expună, ca să ştim unde să intervenim”, a spus Vasile Rîmbu.

El a adăugat că, de anul viitor, va lua măsuri pentru ca sondajele de opinie în rândul bolnavilor să fie cât mai dese şi obiective, astfel încât conducerea să aibă o imagine reală asupra calităţii actului medical. Managerul Spitalului a explicat că, în momentul de faţă, există nişte chestionare de satisfacţie a pacientului, dar care se aplică la o perioadă mare de timp, respectiv trei luni, în mod aleatoriu şi la un număr mic de bolnavi, iar de multe ori bolnavii evită să-şi spună ofurile, de teama unor posibile repercusiuni.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienţilor să reclame neajunsurile.
 Vizualizări articol: 202 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienţilor să reclame neajunsurile0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei