„Înfiinţarea unei filiale a societăţii <Crucea de Argint> în Suceava” (I)
„Societatea <Crucea de Argint> are menirea de a griji pentru invalizii întorşi din războiu. Această menire societatea o urmăreşte prin distribuirea de subvenţiuni, dar mai ales prin procurarea de ocupaţiuni, pentru ca invalidul ce şi-a vărsat sângele pentru noi şi şi-a jertfit sănătatea pentru patrie să nu se simţească o povară pentru societatea omenească. Astfel invalizii fără mână sau fără picior pot fi ocupaţi ca ponomari bisericeşti, servitori comunali şi de birou, ori ca gropari, străjeri, păstori ş.a.”.
„Viaţa Nouă”, Anul IV, nr. 173, 2 Iunie 1916.
„Făuritorii drumului de fier” (I)
„Traseul căii ferate trece prin porţiuni de teren accidentat, văi adînci, mlaştini şi toate au impus executarea unui volum uriaş de lucrări. Pînă în prezent s-au executat 1.250.000 mc terasamente. La acestea s-a lucrat mecanizat în procent de peste 70 la sută. La săpături s-au folosit screpere, excavatoare şi s-a experimentat cu succes un nou greder, utilaj de mare productivitate. De asemenea au fost folosite buldozere, autogredere, cilindri compresori iar transportul s-a executat cu autovehicule. Pe întregul traseu s-au construit peste 60 de poduri şi podeţe, pasaje superioare şi 5 viaducte mari. Toate acestea au infrastructura din beton, iar suprastructura din beton armat sau din metal. Mult le-a dat de furcă constructorilor executarea fundaţiilor la viaducte”.
„Zori noi”, Anul XVIII, nr. 5124, Suceava, Iunie 1964.