„Gheorghe Flutur este omul care a făcut cel mai mult pentru promovarea Bucovinei”. Aprecierea îi aparţine copreşedintelui Organizaţiei Municipale Suceava a PNL, deputatul Ioan Balan, şi a fost făcută vineri, de Ziua Bucovinei. Balan a declarat că ofensiva de promovare a Bucovinei a început în 2008, odată cu instalarea lui Gheorghe Flutur la şefia Consiliului Judeţean, şi a arătat că este mândru că l-a avut preşedinte pe Gheorghe Flutur. „Amintiţi-vă de acele momente din 2008, acele evenimente care s-au petrecut în municipiul şi în judeţul Suceava toate au izvorât din ideea preşedintelui Gheorghe Flutur. El a fost promotorul. Unii dintre noi am fost mai sceptici la evenimentele care s-au desfăşurat atunci pentru că erau de o anvergură destul de mare. Îmi amintesc cum preşedintele Flutur a susţinut foarte tare acest proiect şi a spus că va face un ţel din a promova Bucovina, lucru pe care l-a reuşit. M-am întâlnit cu foarte mulţi bucureşteni, de fapt bucovineni la origine, oameni stabiliţi în Capitală, dar care-şi au rădăcinile în Suceava, şi îmi aminteau de evenimentele care s-au desfăşurat în Bucureşti în perioada în care Gheorghe Flutur era preşedintele Consiliului Judeţean şi toate aceste evenimente aveau ca unic scop promovarea Bucovinei. S-a vorbit despre Bucovina cu orice prilej”, a spus Balan.
Conceptul „Produs în Bucovina”, cel mai mare impact în promovarea zonei
Conceptul „Produs în Bucovina”, a precizat Balan, a avut cel mai mare impact în promovarea zonei, rămânând bine înfipt în memoria românilor. „Oamenii mi-au amintit de <Produs în Bucovina>, care a avut un succes enorm în Bucureşti la momentul respectiv şi despre mimările care se fac astăzi. Bucovina nu înseamnă doar <dârli-dârli-da>, înseamnă mult mai mult când vrei să o promovezi, înseamnă seriozitate, înseamnă lucrurile bine puse la punct, şi toate acestea au fost foarte bine coordonate de Gheorghe Flutur. Ne-au făcut să fim mândri şi la Bucureşti, şi la Bruxelles, şi la Viena. Toate aceste evenimente aveau ca unic scop promovarea Bucovinei. Ce mândrie mai mare ne trebuie nouă, ca cetăţeni ai Sucevei, ca bucovineni, ca pe marile panouri publicitare din Viena să vedem reclame cu Bucovina. Cam astea sunt momentele pe care le-am trăit şi cu siguranţă le vom mai trăi”, a spus liderul liberal.
El a ţinut să le ureze
„La mulţi ani” bucovinenilor şi să le spună că sloganul cu care Klaus Iohannis a câștigat alegerile prezidenţiale, „România lucrului bine făcut”, a izvorât din Bucovina, „pentru că bucovinenii ştiu să facă lucrurile bine”.
(15 dec 2014, 22:57:20
Cei care vor sa vada cine si cum promoveaza Bucovina , intrebati un proprietar de pensiune , intrebati un producator local (chiar si unul ce face parte din grupul "Produs in Bucovina") si veti afla realitatea ...
Eu cred ca electoratul e suficient de inteligent domnule Balan sa vada singur cine si ce a facut .... nu trebuie sa ne "luminati" dumneavoastra ocupand spatiul public atat de des...