Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 8 mai 2009 - Anul XIV, nr. 105 (4091)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Lehamite

Cu sloganuri insipide, partidele au luat startul pentru europarlamentare

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO
Partidele politice sunt, de astăzi, oficial în campanie electorală, dar fără agitaţia cu care ne-am obişnuit cu ocazia unor astfel de evenimente.

Criza economică şi financiară care se face simţită din ce în ce mai mult şi la noi, dar şi caracterul oarecum abstract al alegerilor pentru Parlamentul European au făcut ca formaţiunile politice să trateze cu destulă lejeritate scrutinul din 7 iunie.

Toate cele trei partide parlamentare- PD-L, PSD şi PNL au sloganuri incolore, de genul „PD-L la bine şi la greu”, „Alege bine” şi „Apărăm interesul tău în Europa”, cu care vor să mobilizeze electoratul şi să-l aducă la vot.

 

PD-L ia starul din Piaţa Drapelelor

În această competiţie, PD-L este clar avantajat. Pe lângă faptul că are un candidat sucevean pe un loc eligibil, pe Petru Luhan, şef de campanie este primarul de Suceava, Ion Lungu, un foarte bun activist, care îl are în spate pe vicepreşedintele PD-L Gheorghe Flutur, un politician pe care precedentele campanii electorale l-au arătat a fi excelent organizator, capabil să mobilizeze atât oamenii săi, cât şi electoratul.

Startul de campanie urmează a fi dat astăzi, în cadru restrâns, în Piaţa Drapelelor, din Suceava, la ora 10.00. Flutur a anunţat, ieri, într-o conferinţă de presă, că lansarea candidaţilor la PE din toată Regiunea de Dezvoltare Nord-Est va avea loc la Iaşi, în data de 23 mai.

El a spus că mesajul de campanie al PD-L se va axa pe a explica populaţiei rolul Parlamentului European şi avantajele care decurg pentru România din statutul de ţară membră.

„În toate judeţele din Moldova, PD-L a avut un scor bun la ultimele alegeri şi sunt convins că putem avea rezultate foarte bune şi acum, prin organizare”, a declarat vicepreşedintele PD-L, Gheorghe Flutur. Sloganul partidului este „PD-L la bine şi la greu”.

Ţinta la nivel de judeţ este câştigarea a cel puţin 50% din voturi.

 

PSD îşi începe campania la „Imperium”

PSD Suceava începe campania cu o întâlnire de lucru a staff-ului central de campanie şi a secretarului Valeriu Zgonea cu parlamentarii, primarii şi consilierii locali ai PSD Suceava. Întâlnirea are loc la ora 11.00, la hotelul Imperium, care aparţine fostului consilier local Jeni Mandachi, exclusă din PSD după alegerile locale de anul trecut.

PSD Suceava a fost primul partid care a dat un europarlamentar sucevean, pe Cătălin Nechifor, în mandatul trecut. Acum social-democraţii suceveni au doi candidaţi, Ioan Corjuc, pe locul 19, şi Cristian Şologon, pe locul 33, dar nici unul eligibil.

Şef de campanie este preşedintele Organizaţiei Municipale Suceava a PSD, Virginel Iordache. În ultimii ani, Iordache a avut multiple confruntări cu omologul său de la PD-L, atât pe tărâm politic, cât şi în Consiliul Local Suceava.

PSD Suceava şi-a propus ca la alegerile europarlamentare din 7 iunie să obţină în judeţ un procent de 35-40 la sută. Sloganul cu care intenţionează să ajungă la acest rezultat este „Alege bine!”.

 

PNL Suceava n-are candidat propriu, dar îi vine în campanie liderul, Crin Antonescu

PNL vine la alegeri cu textul „Apărăm interesul tău în Europa”, dar mai are în rezervă încă unul, la fel de lung: „Bani pentru români într-o Europă liberală”.

Cu un buget de austeritate, ca întotdeauna, liberalii suceveni spun că vor încerca să compenseze lipsa unei „ prezenţe masive în media şi a unui panotaj opulent, cu prezenţa între oameni”.

„Vrem să convingem oamenii că parlamentarii europeni sunt extrem de importanţi pentru noi. Vom merge din uşă în uşă, din poartă în poartă, să convingem oamenii mai întâi să vină la vot şi apoi să voteze PNL ca alternativă în a li se apăra interesele”, a declarat, ieri, preşedintele Organizaţiei Judeţene Suceava, Philip Rozopol.

Liberalii suceveni nu au un candidat propriu la europarlamentare, ca celelalte partide, în schimb sunt singurii, din ce s-a anunţat până acum, care vor beneficia în campanie de prezenţa liderului lor.

Preşedintele PNL Crin Antonescu va veni la Suceava în data de 22 mai, iar a doua zi va fi prezent în judeţ actualul europarlamentar Renate Weber. PNL Suceava îşi propune ca la alegerile din 7 iunie să obţină suficiente voturi pentru a atinge media partidului la nivel naţional. Aceasta ar fi, conform sondajelor, în jur de 18-20 la sută.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cu sloganuri insipide, partidele au luat startul pentru europarlamentare.
 Vizualizări articol: 1255 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.0 din 4 voturi
Cu sloganuri insipide, partidele au luat startul pentru europarlamentare2.054

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei