TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
vineri, 28 nov 2008 - Anul XIII, nr. 281 (3962)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8744 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1145 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Dumitru Mihalescul

„Intrarea unor noi jucători de marcă pe piaţa românească se va amâna cu câţiva ani, din cauza crizei actuale”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Candidatul PD-L pentru Camera Deputaţilor în Colegiul Vicov-Solca, omul de afaceri Dumitru Mihalescul, a afirmat că creşterea pieţei de electronice şi electrocasnice din prima parte a acestui an va fi atenuată din cauza crizei care a izbucnit la nivel internaţional în ultimele luni, astfel că sunt şanse minime să fie depăşit nivelul de vânzări de anul trecut.

Mihalescul este proprietarul firmei de distribuţie Marelvi, liderul pieţei pe segmentul de magazine independente firmă care deţine un sfert din canalul de vânzări prin magazine independente, şi care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 45 milioane de euro.

Magazinele independente, neafiliate unei reţele, deţin încă o cotă de 23 la sută din totalul pieţei.

Dumitru Mihalescul spune că nivelul pieţei locale de electronice şi electrocasnice s-a ridicat la aproximativ 800 de milioane de euro, în 2007, prag la care se va menţine în acest an, din cauza dificultăţilor apărute în ultima perioadă pe fondul crizei internaţionale. Omul de afaceri rădăuţean estimează pentru anul viitor scăderea pieţei, ca efect direct al crizei actuale, care va influenţa şi cererea pe acest segment.

„Despre piaţa per total nu putem da încă o estimare, însă noi dorim să ne păstrăm cifra de afaceri din acest an, prin lărgirea portofoliului de clienţi şi furnizori. Oricum, noi am înregistrat şi în acest an o creştere cu 14 la sută a cifrei de afaceri, iar în perioada următoare vom dezvolta segmente noi ale afacerii, precum aparatele electrocasnice încorporabile şi distribuţia de mărci premium în regim de exclusivitate în România”, a arătat Dumitru Mihalescul.

 

„Perioadele de criză sunt şi unele de reflecţie”

În acelaşi timp, candidatul PD-L pentru Colegiul Rădăuţi confirmă temerile analiştilor economici, explicând că perioada următoare va fi una dificilă pentru piaţa de electronice şi electrocasnice, din cauza crizei de lichidităţi şi restricţiilor impuse de autorităţi pentru diminuarea gradului de îndatorare pentru creditele de consum, care vor afecta, împreună, în mod direct, cererea de astfel de produse: „Perioadele de criză sunt şi unele de reflecţie pentru o companie. În aceste perioade unii ies din piaţă, alţii supravieţuiesc, dar sunt şi unii care se dezvoltă. Noi ştim că afacerea noastră a fost construită temeinic şi suntem convinşi că anul viitor ne va prinde poate mai consolidaţi decât în acest an. În perioada următoare obiectivul nostru este chiar această consolidare. Vrem să păstrăm personalul calificat, cota de piaţă pe principalele branduri, împreună cu o continuă îmbunătăţire a serviciilor pentru clienţii noştri”. Mihalescul consideră totuşi că rezultatele nu mai au caracterul de soliditate din anii trecuţi din cauza efectelor crizei actuale, însă anumite produse, în special premium, sunt mai căutate decât în anii anteriori.

Proprietarul companiei Marelvi aşteaptă mutările principalilor jucători de pe piaţă, dar consideră că acestea nu vor fi de anvergură, ci mai degrabă se vor limita la mutări tactice pentru depăşirea crizei.

Omul de afaceri Dumitru Mihalescul este candidatul Partidului Democrat-Liberal pentru Camera Deputaţilor în Colegiul Vicov - Marginea - Solca.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului „Intrarea unor noi jucători de marcă pe piaţa românească se va amâna cu câţiva ani, din cauza crizei actuale”.
 Vizualizări articol: 538 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
„Intrarea unor noi jucători de marcă pe piaţa românească se va amâna cu câţiva ani, din cauza crizei actuale”1.051

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei