joi, 9 aug 2012 - Anul XVII, nr. 184 (5089)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9437 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta5,0679 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Elton John dă în judecată publicaţia The Times

Elton John a anunţat că va da în judecată publicaţia The Times, din cauza unui articol pe care starul britanic îl consideră "inadecvat", întrucât numele său a fost asociat în mod fals în acel text cu o serie de proceduri imorale de evitare a plăţii impozitelor, informează bbc.co.uk.

Într-un articol intitulat "Secretele celor care evită să plătească taxe", publicaţia The Times susţine că Patrick McKenna, directorul companiei Ingenious Media, este fostul contabil al cântăreţului Elton John.

Potrivit documentelor depuse de avocaţii starului la Înalta Curte din Londra, acel articol a lăsat să se înţeleagă faptul că Elton John ar fi fost sfătuit să evite să plătească taxele şi impozitele.

The Times a publicat deja o erată, în care a recunoscut faptul că Patrick McKenna nu a fost niciodată contabilul cântăreţului Elton John.

Avocaţii starului au considerat însă că acea erată, publicată pe 22 iunie, a fost "complet inadecvată".

Avocaţii spun că erata în cauză, publicată sub forma unui text de patru rânduri, nu a avut nici pe departe acelaşi impact cu articolul originar, care a apărut atât pe prima pagină, cât şi pe pagina a şasea a publicaţiei The Times. Ei susţin, totodată, că erata "a ignorat în mod deliberat impactul defăimător" al articolului original.

Avocatul William McCormick a declarat că Elton John este îngrijorat din cauza efectului pe care articolul din The Times ar putea să îl aibă asupra activităţilor sale de caritate.

"Acele afirmaţii sunt deosebit de dăunătoare pentru reputaţia reclamantului, în domeniul acţiunilor de strângere de fonduri în scopuri caritabile", a declarat avocatul britanic.

Avocaţii artistului mai spun că acel articol "a adus atingeri grave reputaţiei sale şi i-a provocat multă suferinţă şi jenă". Ei solicită despăgubiri pentru "insultele şi pagubele" ce au fost aduse clientului lor.

În articolul original, publicat pe 21 iunie, The Times a analizat pe larg procedurile folosite de compania Ingenious Media, condusă de Patrick McKenna, care obişnuieşte să încheie diverse parteneriate de finanţare cu producători din lumea filmului.

Luna trecută, The Times a ţinut să clarifice această situaţie: "Am fost rugaţi să clarificăm faptul că parteneriatele de finanţare încheiate cu producătorii din lumea filmului de Ingenious Media, al cărei director general este Patrick McKenna, nu includ astfel de scheme financiare şi nu sunt asociate cu procedurile de deplasare în străinătate a capitalului pentru a evita plata taxelor. Nu am intenţionat să sugerăm acest lucru şi suntem bucuroşi că putem să ne clarificăm poziţia".

Într-o carieră de aproape cinci decenii, Elton John a reuşit să vândă peste 250 de milioane de albume în toată lumea şi a avut peste 50 de hituri Top 40, devenind unul dintre cei mai de succes cântăreţi ai tuturor timpurilor. Elton John a fost unul dintre cele mai importante nume ale muzicii în anii '70, cu şapte albume consecutive No. 1 în Statele Unite şi şase single-uri No. 1.

Elton John apare cu regularitate în Topul 10 al celor mai bogaţi artişti britanici. În 2011, averea lui era estimată la aproximativ 195 de milioane de lire sterline.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Elton John dă în judecată publicaţia The Times.
 Vizualizări articol: 605 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elton John dă în judecată publicaţia The Times0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei