Hyundai s-a remarcat încă o dată în topul calității. Pentru al doilea an consecutiv, marca sud-coreeană ocupă prima pozitie a clasamentului „Qualitätsreport”, întocmit de publicația germană Auto Bild. Distincția a fost acordată pe baza unei analize complexe cu privire la fiabilitate, calitate pe termen lung și satisfacția clienților.
Hyundai a reușit la acest capitol să depășească toți producătorii de automobile, inclusiv nume puternice de mărci germane și japoneze.
”Calitatea rămâne prioritatea principală Hyundai și încercăm să oferim tot ce e mai bun prin toate produsele și serviciile noastre,” a declarat Allan Rushforth, vicepreședinte Hyundai Motor Europa.
Lista anuală întocmită de Auto Bild evaluează șapte criterii cheie, cu pondere egală, în funcție de informațiile primite de la cei 8.610 conducători auto, precum garanția oferită de producători, informații legate de rechemări în service și date furnizate de către autoritatea germană Technische Überwachung Verein (TÜV), care acoperă 7,5 milioane de inspecții auto.
Premiul „Auto Bild Qualitätsreport”, unul dintre cele mai prestigioase sondaje din industrie, demonstrează progresul realizat de către Hyundai prin îmbunătățiri continue ale calității produselor sale, ale serviciilor și ale relației cu clienții săi.
„Hyundai a triumfat incă o dată în fața unor mărci considerate punct de referință în ceea ce privește calitatea. Ne-am îmbunătațit punctajul de anul trecut, iar câștigarea acestui titlu pentru al doilea an consecutiv este o realizare fantastică”, susține Allan Rushforth.
Unul dintre factorii importanți ai victoriei Hyundai l-a reprezentat pachetul 5 Year Triple Care, publicația Auto Bild sancționând lipsa unui pachet atât de cuprinzător printre constructorii europeni.
Toate modelele Hyundai recent lansate în Europa includ acest pachet care oferă garanție integrală fără limită de kilometri timp de 5 ani, 5 ani asistență rutieră și 5 ani verificări tehnice gratuite.