Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 3 iun 2011 - Anul XVI, nr. 129 (4727)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,971 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5892 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Cum influenţează Kate Middleton vânzările pentru ţinutele pe care le poartă

Kate Middleton, care a depăşit-o în eleganţă pe Michelle Obama la întâlnirea oficială dintre cele două, a depăşit-o pe prima doamnă a Statelor Unite şi la puterea pe care o are asupra vânzărilor ţinutelor pe care le poartă.

De la logodna ei cu prinţul William, tot ceea ce poartă Kate se vinde în câteva minute, acest lucru rivalizând doar cu impactul pe care Michelle Obama îl are asupra industriei de îmbrăcăminte, scrie dailymail.co.uk.

Rochia Reiss Shola pe care Kate a purtat-o la întâlnirea cu prima doamnă a SUA este cel mai puternic exemplu pentru a demonstra acest lucru. Imediat ce fotografiile cu ducesa de Cambridge au apărut online, producătorul de haine a început să expedieze rochiile în valoare de 340 de dolari la fiecare minut, iar traficul pe site-ul companiei a crescut cu 500 la sută înainte ca acesta să se blocheze.

Deoarece stocul de rochii a fost epuizat, versiuni ale acesteia s-au vândut pe eBay cu sume de până la 1.000 de dolari, iar traficul pe site-ul companiei Reiss a rămas cu 200 la sută mai mare decât în mod normal.

Frenezia creată de rochia lui Kate Middleton aminteşte de impactul avut de ţinuta J Crew purtată de Michelle Obama la emisiunea "Tonight Show" în 2008.

Totuşi, ţinuta purtată de prima doamnă a SUA a făcut ca traficul pe site-ul ce o vindea să crească cu numai 64%.

Kate Middleton are un impact asupra vânzărilor tuturor ţinutelor pe care le poartă. Acelaşi efect al vânzărilor a fost creat şi cu rochia Reiss pe care a purtat-o în fotografiile de logodnă, şi cu rochia albastră în valoare de 50 de lire pe care a purtat-o a doua zi după nunta cu William.

Chiar şi ţinutele de designer pe care Kate le alege se vând ulterior foarte bine. De exemplu, rochia Issa pe care a purtat-o la anunţarea logodnei, în valoare de 399 de lire, s-a vândut în câteva ore, iar stocul paltonului Burberry în valoare de 650 de lire pe care l-a purtat în luna martie s-a epuizat la o zi după eveniment.

Anul trecut Michelle Obama a fost numită "femeia de 3 miliarde de dolari" atunci când stocul unei companii s-a epuizat după ce prima doamnă a SUA a fost fotografiată purtând creaţiile acesteia.

Analiştii financiari au descoperit că prima doamnă a SUA creşte valoarea economică a brandurilor pe care alege să le poarte cu 2.7 miliarde de dolari. Aceştia au estimat că o singură apariţie ar putea genera venituri de 14 milioane de dolari pentru o companie.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cum influenţează Kate Middleton vânzările pentru ţinutele pe care le poartă.
 Vizualizări articol: 600 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.5 din 2 voturi
Cum influenţează Kate Middleton vânzările pentru ţinutele pe care le poartă4.552

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei