Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 22 iul 2010 - Anul XV, nr. 170 (4461)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Lady Gaga, curtată intens pentru a deveni imaginea unei companii producătoare de ceai

Lady Gaga se află, potrivit presei britanice, în centrul unui veritabil "război" al ofertelor lansate de companiile producătoare de ceai, care doresc ca solista americană să le promoveze produsele, informează contactmusic.com.

Cântăreaţa americană, cunoscută pentru pasiunea ei pentru ceai, este curtată intens de mai multe companii majore din industrie, fiecare dintre acestea propunându-i artistei să devină ambasadoarea şi imaginea brand-urilor lor.

Până în prezent, compania britanică Twinings pare cea mai hotărâtă să semneze un contract cu excentrica solistă americană. Reprezentanţii acestui brand i-au oferit acesteia un contract în valoare de câteva milioane de lire sterline şi au ordonat subalternilor lor să inventeze pentru Lady Gaga o nouă esenţă de ceai, cu arome orientale, care se va adresa publicului tânăr din lumea întreagă.

O sursă a declarat pentru tabloidul britanic The Sun: "Managerii ei au primit numeroase oferte de la câteva companii producătoare de ceai importante, însă Twinings este considerată marea favorită. Ei vor să lanseze un nou sortiment de ceai, a cărui imagine să fie Lady Gaga. Noul produs se va numi «The Taste Of Gaga». Vor organiza sesiuni de degustare la care ea va participa. Vor să creeze un ceai cu arome orientale, pe care să îl propună generaţiei tinere, în special în America. Lady Gaga face ca ceaiul să redevină o băutură cool".

Cântăreaţa americană în vârstă de 24 de ani, al cărei nume real este Stefani Germanotta, este adeseori fotografiată bând ceai din ceaşca ei preferată, de care nu se desparte în nicio călătorie.

În 2009, cântăreaţa a făcut o criză de nervi când şi-a pierdut ceaşca şi farfurioara de ceai cu flori albastre, în timpul unei călătorii la Londra. Actriţa americană le-a uitat în restaurantul hotelului Metropolitan din Londra şi a plătit 35 de lire sterline unui şofer de taxi pentru ca acesta să i le aducă la Blackes Hotel unde era cazată.

Recent, cântăreaţa americană a anunţat că va lansa un parfum în colaborare cu brandul Coty şi a scos pe piaţă deja o linie vestimentară numită "Haus of Gaga".

Lady Gaga are 23 de ani şi este câştigătoare a două premii Grammy. Ea este considerată una dintre cele mai interesante şi originale artiste din noul val şi se bucură de un imens succes comercial. Lady Gaga a devenit celebră graţie unor hituri precum "Bad Romance" şi "Poker Face" şi a încântat publicul cu ocazia unor apariţii live ieşite din comun, purtând întotdeauna costume şocante sau dând foc pianului la care cânta în timpul galei American Music Awards 2009.

Lady Gaga şi-a lansat albumul de debut, intitulat "The Fame", în 2008, însă nu a avut un mare impact asupra pieţei muzicale internaţionale. Dar primele două discuri single - "Just Dance" şi "Poker Face" - au obţinut poziţii fruntaşe în clasamente. Ea şi-a lansat cel de-al doilea album, "The Fame Monster", în noiembrie 2009. Până în prezent, ea a vândut peste 20 de milioane de single-uri în format digital şi peste patru milioane de albume în întreaga lume.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lady Gaga, curtată intens pentru a deveni imaginea unei companii producătoare de ceai.
 Vizualizări articol: 341 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lady Gaga, curtată intens pentru a deveni imaginea unei companii producătoare de ceai0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei