Madonna a semnat un contract în valoare de 7,7 milioane de euro pentru a deveni noua imagine a colecţiei primăvară / vară 2009 a casei de modă Louis Vuitton, fotografiile pentru aceste reclame fiind realizate de Steven Meisel, informează Brand Republic.
Reclamele pentru campania Louis Vuitton ar putea fii foarte îndrăzneţe, mai ales în contextul în care Meisel este fotograful care a realizat şi imaginile pentru cartea Madonnei "Sex", lansată în 1992, odată cu albumul "Erotica".
Cartea a fost caracterizată ca fiind pornografică, din cauza fotografiilor care ilustrau simularea actului sexual. Madonna a scris această carte din perspectiva unui personaj numit Mistress Dita, inspirat de actriţa de filme mute Dita Parlo.
Recent, Meisel a realizat materialul fotografic care a apărut pe coperta ediţiei din luna mai a Vanity Fair, în care Madonna îmbrăţişa un glob pământesc.
Madonna a mai apărut în campanii publicitare şi pentru mărcile Gap, H&M, Versace şi Max Factor.
Cântăreaţa americană a anunţat oficial, la jumătatea lunii trecute, că divorţează de regizorul britanic Guy Ritchie, după opt ani de căsnicie.
Casa Louis Vuiton a lansat, recent, o nouă versiune a campaniei "Core Values", dedicată liniei de genţi de voiaj, protagonistul reclamelor fiind actorul Sean Connery. Fotografiile pentru această campanie au fost realizate de celebra Annie Leibovitz. Printre celelalte celebrităţi care au făcut parte din campania "Core Values" se numără: Andre Agassi şi soţia sa Steffi Graf, actriţa Catherine Deneuve, muzicianul Keith Richards, regizoarea Sofia Coppola şi tatăl său, regizorul Francis Ford Coppola, şi Mihail Gorbaciov, fostul lider al USSR.