Google
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
 
joi, 20 nov 2008 - Anul XIII, nr. 274 (3955)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6635 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1283 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Madonna, noua imagine a colecţiei primăvară / vară 2009 Louis Vuitton

Madonna a semnat un contract în valoare de 7,7 milioane de euro pentru a deveni noua imagine a colecţiei primăvară / vară 2009 a casei de modă Louis Vuitton, fotografiile pentru aceste reclame fiind realizate de Steven Meisel, informează Brand Republic.

Reclamele pentru campania Louis Vuitton ar putea fii foarte îndrăzneţe, mai ales în contextul în care Meisel este fotograful care a realizat şi imaginile pentru cartea Madonnei "Sex", lansată în 1992, odată cu albumul "Erotica".

Cartea a fost caracterizată ca fiind pornografică, din cauza fotografiilor care ilustrau simularea actului sexual. Madonna a scris această carte din perspectiva unui personaj numit Mistress Dita, inspirat de actriţa de filme mute Dita Parlo.

Recent, Meisel a realizat materialul fotografic care a apărut pe coperta ediţiei din luna mai a Vanity Fair, în care Madonna îmbrăţişa un glob pământesc.

Madonna a mai apărut în campanii publicitare şi pentru mărcile Gap, H&M, Versace şi Max Factor.

Cântăreaţa americană a anunţat oficial, la jumătatea lunii trecute, că divorţează de regizorul britanic Guy Ritchie, după opt ani de căsnicie.

Casa Louis Vuiton a lansat, recent, o nouă versiune a campaniei "Core Values", dedicată liniei de genţi de voiaj, protagonistul reclamelor fiind actorul Sean Connery. Fotografiile pentru această campanie au fost realizate de celebra Annie Leibovitz. Printre celelalte celebrităţi care au făcut parte din campania "Core Values" se numără: Andre Agassi şi soţia sa Steffi Graf, actriţa Catherine Deneuve, muzicianul Keith Richards, regizoarea Sofia Coppola şi tatăl său, regizorul Francis Ford Coppola, şi Mihail Gorbaciov, fostul lider al USSR.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Madonna, noua imagine a colecţiei primăvară / vară 2009 Louis Vuitton.
 Vizualizări articol: 459 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Madonna, noua imagine a colecţiei primăvară / vară 2009 Louis Vuitton0.05

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei