Google
 
marţi, 3 dec 2019 - Anul XXIV, nr. 283 (7284)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7785 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3069 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   3 imagini |   ø fişiere video

De Ziua Naţională a României

Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Tricolorul românesc a strălucit, de Ziua Naţională a României, în unul dintre cele mai mari obiective turistice din New York, cel mai mare oraş din Statele Unite ale Americii. Totul a fost posibil printr-o campanie publicitară a companiei Aqua Carpatica din Vatra Dornei, unul dintre cei mai mari producători de ape minerale din România. Drapelul naţional, munţii Carpaţi, dar şi o urare atât în limba română, cât şi în limba engleză au putut fi văzute pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 Decembrie, Ziua Naţională a României.

Surpriza a fost pregătită de brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica, care anul acesta a demarat o campanie naţională de construire a unui brand de ţară şi de promovare a României ca Patria Apelor Minerale. Pe ecranele din Times Square, în centrul oraşului New York, unul dintre cele mai aglomerate locuri din lume, s-au putut citi mesajele „De acasă, din patria apelor minerale”, „La mulţi ani românilor de pretutindeni!” şi „Happy National Day, Romania!”.

Tot de Ziua Naţională, Aqua Carpatica a publicat pe pagina oficială de Facebook mesajul „Drapelul naţional, munţii Carpaţi şi dulcele grai românesc se văd astăzi pe celebrele ecrane din Times Square, New York. Mulţumim României şi românilor de pretutindeni! La mulţi ani, România, Patria Apelor Minerale!”.

„AQUA Carpatica şi-a construit un vis îndrăzneţ. Brandul românesc îşi doreşte să pună România pe harta lumii  şi să o facă cunoscută  la nivel internaţional ca Patria Apelor Minerale. Prin toate acţiunile sale atât la nivel local, cât şi în toate ţările în care este prezentă continuă să facă paşi importanţi în demersul său de a duce mai departe tradiţia României în ape minerale naturale, precum fiecare ţară are propriile produse emblematice cu care se poate mândri”, se arată într-un comunicat transmis de Aqua Carpatica, în care se mai precizează faptul că acest demers nu ar fi posibil fără sprijinul şi implicarea oamenilor care cred în ţara lor, dar şi în avantajele competitive tangibile pe care România le are. „Cei mai buni ambasadori pentru promovarea unei ţări sunt chiar cetăţenii ei, iar pe această cale ţinem să le mulţumim românilor, atât celor din ţară, cât şi celor plecaţi în străinătate pentru suportul pe care ni l-au acordat în promovarea României ca Patria Apelor Minerale”, se mai spune în comunicat.

La rândul său, preşedintele şi directorul general al Aqua Carpatica, Jean Valvis, a declarat că ”apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice. România merită să fie promovată, este o ţară unică, cu peisaje care îţi taie răsuflarea şi comori de nepreţuit. Printre acestea, se numără şi apele minerale naturale”.

Proiectul special de 1 Decembrie din New York a fost realizat cu sprijinul companiei TPS Engage, care îl are co-fondator pe publicitarul Matei Psatta, şi este parte din acceleratorul global Techstars. Anul trecut a obţinut finanţare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima reţea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor şi outdoor.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York.
 Vizualizări articol: 1040 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Aqua Carpatica a dus Tricolorul românesc în Times Square, unul dintre cele mai cunoscute locuri din New York3.052

Shopping City Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei