Google
 
sâmbătă, 5 apr 2014 - Anul XIX, nr. 78 (5587)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7315 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2103 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

România anului 2014

E.On Electrica, firma care încasează de două ori pentru aceleaşi servicii

E.On Electrica se comportă ca un stat în interiorul altui stat, iar de acest aspect s-au convins zeci sau chiar sute de suceveni. Ultimul caz de bătaie de joc la adresa unui consumator s-a petrecut recent, dar din datele prezentate de conducerea Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava numărul abuzurilor la adresa celor care au contracte cu E.On Electrica este mult mai mare.

Gheorghe Cojocariu a avut neplăcuta surpriză de a constata că în ultima factură pe care E.On Electrica i-a remis-o se regăseau şi diferite sume de bani deja achitate anterior.

Astfel, la capitolul „energie activă”, în factura cu numărul 1100028448479, pentru perioada 08.11.2013-09.01-2014 apare cantitatea de 109 kWh şi de achitat suma de 38,88 de lei, fără TVA. În aceeaşi factură apare şi plata certificatelor verzi pentru două perioade, respectiv 08.11.2013-30.11.2013 şi 01.12.2103-31.12.2013, în cuantum de 4,32 de lei şi 5,82 de lei.

Factura următoare, emisă după cea în care apar sumele menţionate mai sus, şi care a fost achitată, cuprinde din nou aceleaşi cifre. Exemplele continuă şi pentru „acciza necomercială”, dar şi pentru „CPC 10% energie activă” (oare câţi consumatori ştiu ce înseamnă aceste abrevieri?), dar şi pentru „contribuţie cogenerare”.

„Pe lângă faptul că e o adevărată chinezărie în aceste facturi, din care un om normal nu poate înţelege absolut nimic, m-am trezit pus şi în faţa situaţiei de a plăti aceleaşi sume de bani de două ori. Am încercat să primesc nişte răspunsuri de la furnizorul de servicii, dar nu au fost capabili să ne lămurească, nici pe mine şi nici pe soţia mea. Sunt de-a dreptul dezgustat de modul cum sunt tratat în calitate de consumator, bun platnic şi fără restanţe”, a arătat Gheorghe Cojocariu.

 

Zeci de plângeri împotriva celor de la E.On

Reprezentanţii E.On Electrica au evitat să se pronunţe cu privire la acest caz şi au menţionat că vor avea un punct de vedere abia după ce comisarii de la Protecţia Consumatorului vor lua o decizie.

În schimb, cei de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava spun că reclamaţiile la adresa firmei E.On sunt de ordinul zecilor.

Dacă anul trecut s-au înregistrat 98 de plângeri, în primele trei luni ale acestui an sunt depuse deja 40 de reclamaţii.

„Din totalul reclamaţiilor, majoritatea se referă la facturarea incorectă a cantităţii de energie consumată. În urma cercetării aspectelor sesizate de către consumatori s-au constatat în cele mai multe cazuri încălcări ale drepturilor consumatorilor şi s-au aplicat amenzi contravenţionale”, a declarat Vasile Latiş, directorul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava.

O parte dintre oamenii care au fost prejudiciaţi de E.On Electrica şi-au recuperat banii încasaţi ilegal de această societate, suma totală returnată fiind de 46.000 de lei.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului E.On Electrica, firma care încasează de două ori pentru aceleaşi servicii.
 Vizualizări articol: 16058 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.3 din 18 voturi
E.On Electrica, firma care încasează de două ori pentru aceleaşi servicii4.3518

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Comment trimis de
( 5 apr 2014, 12:14:03
Aici de ce nu se sesizează nimeni din organele de control ?
Păi tot aşa cum o faceţi pe la IMME-uri cu hoarda.Ce ăştia nu sunt bani ?
Aveţi toată situaţia evidenţei în calculatoarele lor,este foarte uşor de văzut cum stau lucrurile.
2.   Comunistii au pus la punct sistemul,acum dezastru! trimis de
( 5 apr 2014, 12:26:38
....Si ,,prostimea’’ tace, nu se baga, ca nu e treaba ei!!!.....
Dorinta de imbogatire imediata si jaful la vedere ii caracterizeaza pe acesti salariati ai E-On.
Lipsa de educatie si bun simt au dus la situatia actuala si va fi si mai rau! Conducatori marunti, corupti pina-n maduva oaselor distrug, ne fura cu nesimtire.

3.   ALO DNA.... trimis de
( 5 apr 2014, 15:19:02
aceleasi nereguli sant si la facturile emise de ACET RADAUTI ,nimeni nu face nimic in tara asta.CHIAR TEPES AR FI PREA MIC PTR.CORUPTIA ACTUALA.
4.   Greva fiscala, singura solutie. trimis de
( 5 apr 2014, 18:04:02
Eu nu inteleg de ce nu fac facturi simple in care sa foloseasca culori: rosu- E-on; negru-toate prostiile impuse de guvern; albastru-alte firme(rtv.ro) si perioada standard de tarifare o luna, lumea e saraca si nu-si permite sa treaca perioade mari. La urma sa treaca cu cerneala simpatica totalul.Pana nu beliti guvernul o sa aveti nica. Bravo ungurilor ca au redus cu 20% pretul la factura pentru gaz si curent, le-a dat cu flit firmelor transnationale( de stat la ei acasa). Nu mai spun ca suntem unici in Europa. Gazul si curentul nostru este la pret european pentru populatie, necorelat cu salariul romanesc si impus de niste cretini. Acum si combustibilul e mai scump ca la ei. No comment!
5.   CUM SUNTEM FURATI DE GERMANI CU ACTE IN REGULA trimis de
( 5 apr 2014, 18:53:25
Mi s-a facturat o luna de doua ori în 2013, apoi pe ianuarie2014 mi s-a estimat un consum de 1.200KW, deci o factura de 750 ron.
Ce să înțeleg?... că dacă consumi platesti, iar daca nu tot platesti.
Mai rau e că pentru prima problemă nici nu au stat de vorbă, pe motiv că nu am contract pe numele meu. In ianuarie am ajuns la un birou din interior, unde am demonstrat că nu îmi permit să platesc o astfel de factura si mi-au promis că vor remedia greseala....
Oare chiar statul nu este capabil sa gestioneze consumul populatiei si reteaua de electricitate? Ce cauta acesti nazisti in tara noastra? ne pun biruri pe munca bunicilor si parintilor nostri... ei au muncit pentru ca noi sa traim mai bine, iar noi am ajuns SCLAVI. EXTERMINAREA ROMANILOR A INCEPUT... CE NU AU REUSIT IN TRECUT UNGURII, POLONEZII, GERMANII, TURCII, RUSII... TIND SA CRED CA VA REUSI UE.
6.   Traiasca E.on trimis de
( 5 apr 2014, 19:55:50
Ajuns în faţa ghişeului, consumatorul care nu şi-a achitat facturile la timp, în două luni de la emitere, trebuie să scoată din buzunar trei sume distincte. În primul rând i se cere să plătească contravaloarea facturilor restante. A doua sumă pe care o încasează E.ON este taxa de reconectare.Deconectarea si reconectarea a unui loc de consum,la un consumator rau platnic,alimentat cu energie electrica prin bransament monofazat : 200 RON.Deci pentru ca vine un gigel si scoate siguranta ,apoi o pune la loc platim 2 milioane lei.Cu ce normativ calculeaza astia frate???? A treia sumă luată cu japca, dar legal, conform reprezentanţilor E.ON, este aşa-zisa garanţie de rău-platnic, care diferă ca sumă de la un consumator la altul, dar care poate să ajungă şi la 300 de lei pentru consumatorii casnici.Consumatorii consideră această garanţie un abuz din partea E.ON

6.1  RE: Traiasca E.on trimis de
( 5 apr 2014, 21:36:31
Gresit.Trebuie sa te actualizezi! pentru reconectare au marit tariful; 270 lei. Mi s-a intamplat mie. Cu toate ca am facut cerere ptr factura zero au emis o factura de aproape 200 lei (consum efectiv 0). Nefiind in localitate m-au deconectat.Inutil a reclama, sunt ca un zid de cauciuc, au pretins ca factura trebuie obligat platita, altfel nu ma reconecteaza. Deci 200 factura plus 270 reconectare plus 30 garentie. Intr-o tara unde nu exista concurenta, unde cetateanul de rand nu conteaza decit atunci cand trebuie sa voteze se intampla astfel de lucruri. Fascisti de c@c@t. Idem cei care ar trebui sa ne reprezinte interesele
7.   Gigantii-monopol de la E.ON trimis de
( 5 apr 2014, 20:01:10
In 2005 energia si gazul din Moldova a fost vandut cu jumatate de miliard euro, mai putin decat a fost vanduta Banca Comerciala Romana.Patronii de la E.ON incearca sa monopolizeze distributia de energie electrica si gaz metan in intreaga Europa, starnind reactii vehemente in mai multe tari europene. Numai in Romania, E.ON Ruhrgas detine jumatate din distributia de gaz metan, beneficiind de o subevaluare grosolana a Distrigaz Nord SA. Consecintele acestor privatizari se reflecta in faptul ca romanii platesc cele mai scumpe facturi de gaz din Europa, desi Romania produce mai mult gaz decat Germania, la cel mai mic pret de productie de pe continent.

8.   Plati facturi trimis de
( 6 apr 2014, 06:30:07
De cand au venit nemtii astia de de la E-on nu au investit aproape nimic in instalatii. Instalatiile fiind vechi sunt pierderi de energie si toate aceste pierderi suportam noi consumatorii.
9.   Plateste consumatorul abandonat de statul incompet trimis de
( 6 apr 2014, 09:16:25
Da, acestea sunt avantajele oferite de alesii nostri parlamentari si administratia locala. Platim obligatoriu neamtului preacurvit pentru ca nu avem alternativa.
Nu avem cui ne plange, iar atunci cand o faci, raclamatia e repartizata spre solutionare RECLAMATULUI. Am patit-o cu un ministru al MAI-ului. Dar cu multa abnegatie si rabdare, am rezolvat problema in decurs de 3 ani, asa ca sa nu ne plictisim.
10.   Eu raman la parerea ca statul e cel mai mare hot. trimis de
( 6 apr 2014, 14:14:36
Nu mai comentati aiurea, articolul e plantat de firma sau urechile lungi. E facut pentru a testa gradul de suportabilitate a populatiei. De aceea n-are autor si firma e denumita gresit.
11.   Si matematica e altfel pentru e-on trimis de
( 6 apr 2014, 16:59:52
CPC 10% din 109 KW (rândul 1 și 4) e 10,9 nu 12.
12.   Sa ii dea in judecata trimis de
( 7 apr 2014, 04:21:05
Ori toti cei care au aceste probleme ori protectia consumatorului si sa le ceara daune morale.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Oftalmologie Ochelari Lentile Rame Optometrie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei