TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
marţi, 22 oct 2013 - Anul XVIII, nr. 246 (5453)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8831 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0924 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Promovare

Demersuri pentru ca produsele din Bucovina să fie vândute în hipermarketurile Auchan

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Autorităţile judeţene şi Asociaţia „Produs în Bucovina” au început demersurile pentru ca produsele membrilor acestei asociaţii să se regăsească în hipermarketurile Auchan. Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat în cursul zilei de ieri că a avut deja discuţii cu reprezentanţii din România ai companiei Auchan, în cadrul cărora a prezentat o serie de argumente solide, dar şi un plan realizat de Asociaţia „Produs în Bucovina” pentru ca produsele din judeţ să se regăsească în aceste hipermarketuri.

„Este extrem de important să fim prezenţi cu produsele care sunt consacrate ca  fiind de calitate, şi cu brandul Bucovina în spate, în reţelele de mari hipermarketuri. Şi cred că ceea ce am făcut şi în acest an, fiind prezenţi la foarte multe evenimente, alături de producătorii din Bucovina, dar şi pe zona turistică ne-a dus în situaţia de a găsi de fapt un drum deschis la aceste tipuri de magazine”, a spus Cătălin Nechifor.

Şeful administraţiei judeţene a precizat că intenţia este de a promova într-un mod mai inventiv produsele din Bucovina. El a adăugat că pe lângă elementele clasice de promovare a produselor se are în vedere şi „ceva nou, surprinzător”. „O formă modernă de comerţ trebuie să conţină şi elemente de atractivitate. Încercăm să venim cu ceva nou, surprinzător, care se foloseşte foarte mult în afară în promovarea directă şi care atrage atenţia consumatorului asupra unui produs, indiferent că e de gastronomie sau de altă natură”, a spus declarat Nechifor.

Preşedintele CJ Suceava a ţinut să aprecieze faptul că Asociaţia „Produs în Bucovina” a reuşit să se dezvolte în cursul acestui an, având peste 40 de membri. Cătălin Nechifor a spus că membrii asociaţiei au dovedit că pot să fie „o voce unică, un singur actor” care poate să stea la masă cu hipermarketuri importante din România. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Demersuri pentru ca produsele din Bucovina să fie vândute în hipermarketurile Auchan.
 Vizualizări articol: 617 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.3 din 3 voturi
Demersuri pentru ca produsele din Bucovina să fie vândute în hipermarketurile Auchan2.353

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei