Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 13 feb 2013 - Anul XVIII, nr. 35 (5242)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,971 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5892 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Nemulţumiri

Clienţi E.ON Gaz, puşi în situaţia de a pierde o zi pentru a-şi reînnoi contractele

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

 

O parte dintre clienţii companiei E. ON Gaz din judeţ sunt puşi într-o situaţie deloc plăcută, fiind somaţi să se prezinte la centrul din municipiul Suceava pentru a-şi reînnoi contractele. Nemulţumirile sunt justificate în condiţiile în care unii suceveni sunt puşi în situaţia de a  parcurge zeci de kilometri până la centrul E. ON Gaz Suceava, singurul din judeţ, de a sta aici la cozi chiar şi câteva ore, practic de a pierde o zi. Oamenii se întreabă pe bună dreptate de ce nu s-a găsit o soluţie mai convenabilă de a li se reînnoi contractele, care să nu însemne atât de mult timp pierdut pentru ei.

 

Bani cheltuiţi, timp pierdut, nervi...

Mitică Pupăză, din Gura Humorului, este unul din sucevenii nemulţumiţi de serviciile E. ON Gaz.

„Am primit o înştiinţare de la E.ON Gaz în care sunt avertizat că dacă în 15 zile nu semnez noul contract cu ei îmi închid robinetul. În judeţul Suceava există un singur centru de relaţii cu clienţii, cel din municipiul Suceava. Am sunat la Suceava şi la Târgu-Mureş, dar nu am primit nici un răspuns. Deplasarea la Suceava presupune bani cheltuiţi, timp pierdut, nervi... Fiind un singur centru este foarte mare aglomeraţie şi nu mi se pare normal să pierd o zi acolo. De ce nu ar veni cei de la E.ON la domiciliul clientului când fac citirea contorului cu documentele de semnat? Ori, dacă nu, să reînfiinţeze centrele de relaţii cu clienţii din localităţile din judeţ. Ca o concluzie, pot să spun că am ajuns sclavi în propria ţară. Ca cetăţean simt că nu mă apără şi nu mă protejează nimeni”, şi-a spus nemulţumirea clientul E .ON Gaz. 

Bărbatul spune că atâta timp cât nu are datorii, i se pare total nejustificat să primească somaţii de întrerupere a serviciilor şi să fie obligat să vină la Suceava pentru a-şi schimba contractul.

„Cu siguranţă, dacă ar vrea, ar găsi o soluţie ca eu, clientul care le achită facturile  lună de lună, să-mi schimb contractul fără a pierde o zi până la Suceava”, a concluzionat Mitică Pupăză.

 

Reprezentanţii E. ON susţin că deplasarea la Suceava putea fi evitată prin reînnoirea contractului la timp

Pentru lămuriri i-am contactat pe reprezentanţii E. ON Gaz. Aceştia susţin că lucrurile nu stau chiar aşa cum reclamă bărbatul din Gura Humorului, deşi, pe de altă parte, nici nu i-au oferit vreo soluţie concretă acestuia. 

Corneliu Zaiţ, de la Departamentul de Comunicare al E. ON Gaz, a explicat că persoanele care au primit aceste înştiinţări trebuiau să-şi schimbe contractele încă din 2009. Pentru că nu au făcut-o timp de patru ani, au ajuns acum  în situaţia de a primi aceste înştiinţări.

„E.ON a reluat procesul de înnoire a contractelor de furnizare a gazelor naturale pentru clienţii care nu au dat curs acestor proceduri legale impuse de reglementările A.N.R.E. începând cu anul 2009”, a declarat Corneliu Zaiţ.

Ca alternativă la deplasarea la centrul E. ON de la Suceava, clientul, susţin reprezentanţii E. ON, putea să ceară informaţii telefonice despre actele necesare şi să le trimită prin Poştă. Tot prin Poştă ar fi primit şi noile contracte, cu obligativitatea de a returna companiei unul dintre contracte, semnat.  Strict referitor la bărbatul din Gura Humorului, corespondenţa prin Poştă nu mai este valabilă acum, când deja are ultimatum pentru reînnoirea contractului. Cu alte cuvinte, pentru acesta nu există nici o alternativă concretă şi nu-i rămâne decât să se deplaseze la centrul de relaţii cu clienţii de la Suceava.

 

Recomandări de la E. ON pentru o comunicare cât mai facilă cu clienţii

Compania E. ON Gaz susţine că pune la dispoziţia consumatorilor canale variate de comunicare.

„Clienţii au posibilitatea să aleagă varianta pe care o consideră cea mai convenabilă, putând să ne contacteze telefonic, prin e-mail, fax, poştă şi, de asemenea, pot utiliza serviciile online disponibile prin intermediul paginilor web www.eon-energie-romania.roşi www.myline-eon.ro.

Totodată, ca alternativă la deplasarea la Centrul Relaţii cu Clienţii, recomandăm consumatorilor noștri să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare: prin telefon, de luni până vineri, între orele 8.00 şi 20.00, la numerele: 0801 000 939, 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Romtelecom, tariful fiind cel aferent unui apel local, sau  0265 200 366, 0235 305 555 - pentru apeluri din orice reţea, tariful fiind cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul”, se precizează în comunicatul Departamentului de Comunicare al E. ON Gaz

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Clienţi E.ON Gaz, puşi în situaţia de a pierde o zi pentru a-şi reînnoi contractele.
 Vizualizări articol: 4825 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.40/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.4 din 5 voturi
Clienţi E.ON Gaz, puşi în situaţia de a pierde o zi pentru a-şi reînnoi contractele3.455

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Comentariu trimis de
(13 feb 2013, 12:46:00
"eu,clientul" ,de cate ori nu auzim asta, toti se cred imparati si toata lumea e la ordinul lor. numai ca o companie care are monopol ii cam doare la banana de figuri din astea. nea mitica ai avut timp aproape 4 ani sa-ti reinnoiesti contractul.
2.   Privatizare reusita trimis de
(13 feb 2013, 13:21:57
Bai nea Zait, eu am scris E-mail si am scris mesaj si pe interfata. Nu mi-a raspuns nimeni de 1 (unul) an. Deci cum propui tu sa comunicam?

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei