Distribution Magi

joi, 10 ian 2013 - Anul XVIII, nr. 6 (5213)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6699 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   4 imagini |   ø fişiere video

Scandal la pensiune

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Turiştii din municipiul Iași, agresați la sfârșitul săptămânii trecute la o pensiune din oraşul Gura Humorului de către agenții de pază ai unei firme de profil, chemați de administratorul unității, după ce, susținea respectivul, clienții au făcut scandal, au o cu totul altă variantă decât cea prezentată în comunicatul Inspectoratului de Poliţie Judeţean (IPJ) Suceava.

În ediţia de ieri a cotidianului Bună Ziua Iaşi, o parte dintre turiştii agresaţi îşi prezintă propria versiune a ceea ce s-a petrecut duminică seară la pensiunea la care erau cazaţi, „Casa Humor”.

“Patronul ne-a fugărit şi ne-a spus, cam pe la 1.30 noaptea, să ne facem bagajele şi să plecam de îndată”

Aşa cum a reieşit din comunicatul poliţiei, remis în cursul zilei de luni, turiştii din municipiul Iaşi au făcut scandal după ce administratorii pensiunii nu au vrut să prelungească programul restaurantului şi al piscinei, după orele de închidere (piscina la ora 22:00, restaurantul la ora 23:00).

Din acest motiv, mai mulţi ieşeni l-au agresat pe unul dintre administratorii pensiunii, Nicolae Ungureanu, acesta din urmă, susţine poliţia, refugiindu-se la un vecin şi alertând agenţii de pază ai firmei cu care are contract. Aceştia din urmă au venit la pensiune şi i-au agresat la rândul lor pe doi dintre turiştii ieşeni, Vasile Palade, de 32 de ani, şi Gabriel Bîrsan, de 34 de ani.

În cotidianul Bună Ziua Iaşi, turiştii agresaţi susţin că lucrurile nu sunt întocmai cu  scenariul agresiunii conturat de poliţişti.Turiştii ieşeni au venit la pensiune duminică, 6 ianuarie, şi urmau să petreacă acolo câteva zile.

Au ajuns în jurul orei 14:30, însă, susţin ei, au fost nevoiţi să aştepte până în jur de ora 17:00, pentru a putea intra în camerele pentru care plătiseră în avans 3.000 de lei.

"Ni s-a spus că nu sunt gata camerele şi am mers la sala de restaurant, unde am mâncat. Într-un final, ne-am dus în camere, ne-am schimbat şi am coborât la sala de biliard. Am vrut să mai stăm şi le-am spus că plătim în plus ca să mai ţină deschis. Am început să vorbim mai tare, nu am înjurat pe nimeni, nu ne-am luat de nimeni, eram noi între noi şi discutam. După câteva momente am văzut cum administratorul s-a luat de unul dintre prietenii noştri, Vali. Am ieşit afară şi am văzut cum omul stătea cu o lopată pe gâtul lui Vali, care era culcat la pământ. Când i-am cerut explicaţii, a început scandalul", a povestit pentru cotidianul ieşean Ştefan Fânaru, unul dintre turiştii ieşeni.
În scurt timp, la pensiune au venit mai mulţi agenţi de pază, chemaţi de administratorul pensiunii.

„Ne-am trezit cu cei de la firma de paza, cu proprietarii şi cu alte douăzeci de persoane care au tăbărât pe noi. Vali a fost primul care a fost bătut, după care am urmat şi noi. Am ţinut cât am ţinut de uşă, pentru ca doream să ne protejăm soţiile şi copiii. Am avut cu noi trei copii, de 3, 4 şi 6 ani. De ce ne-am fi apucat noi să facem atâta scandal, dacă aveam copiii cu noi? Patronul ne-a fugărit şi ne-a spus, cam pe la 1.30 noaptea, să ne facem bagajele şi să plecăm de îndată. Am chemat poliţia, am chemat Jandarmeria, dar totul a fost degeaba. Culmea, unul dintre poliţişti ne-a agresat verbal", a mai declarat Ştefan Fânaru. Acesta adaugă că atât el, cât şi amicii săi şi-au scos certificate medico-legale şi vor să fie traşi la răspundere cei vinovaţi.

Turiştii bătuţi şi-au făcut fotografii

"Ne-au forţat să ne facem bagajele şi să plecăm. În jur de ora 2.00 am ieşit pentru a merge în parcare. Distanţa nu era mare până la maşini, însă pe drum ne înjurau, ne amenințau şi pe noi, şi pe soții, ne scuipau”, a completat ieşeanul.

Încă de luni, am încercat să luăm un punct de vedere şi administratorilor pensiunii „Casa Humor”, însă aceştia au spus că nu au nimic de declarat, precizând că poliţia va stabili cum au stat lucrurile în realitate şi de partea cui este adevărul.

În comunicatul IPJ de la începutul acestui an se arăta că în urma scandalului nu au fost persoane care să fi suferit vătămări corporale grave și nici nu au fost distruse bunuri.

Turiştii din Iaşi au prezentat mai multe fotografii cu leziunile suferite de ei în urma agresiunii.

Poliţia oraşului Gura Humorului face cercetări în acest caz pentru săvârșirea infracțiunii de lovire, atât față de membrii grupului din Iași, cât și față de agenții firmei de pază.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Varianta turiştilor bătuţi: „Ne înjurau, ne ameninţau şi ne scuipau. Încercam să ne protejăm soţiile şi copiii”.
 Vizualizări articol: 2899 |
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.7 din 7 voturi
Varianta turiştilor bătuţi: „Ne înjurau, ne ameninţau şi ne scuipau. Încercam să ne protejăm soţiile şi copiii”3.757

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

1.   Turismul romanesc trimis de
(10 ian 2013, 12:36:05
Cei care vor sa castige din turism trebuie sa inteleaga in primul rand ca turistul vine la el pentru relaxare. Termenul de relaxare este complex si are foarte multe intelesuri pentru fiecare in parte. Sa nu uitam ca pentru noi majoritatea romanilor , relaxarea de multe ori este similara si cu distractia. Cei mai multi care mergem la pensiuni vrem sa ne relaxam- distram. Din pacate oferta la acest capitol este foarte slaba iar proprietarii multor pensiuni au mentalitati inguste, de multe ori deviaza in snobism. Pensiunea in cauza arata foarte bine - nimic de spus, dar nu ofera distractie. Am intrat si am vazut oferta pe pagina lor de internet si am observat un lucru pe care l-am trait si eu la o alta pensiune din Vatra Dornei : aveti la dispozitie gratarul din curte, nu aveti voie cu bautura si mancare proprie in restaurant si in camerele pensiunii. Pai cum sa pregatesc eu gratarul respectiv daca nu am unde sa ma spal pe maini, nu am unde sa tai alimentele, si nu am unde sa mananc ceea ce am pregatit ? in frig in zapada? Ia stati voi la -10 grade afara, faceti un gratar, beti un paharel si intrati brusc la caldura unde vi se spune ca nu avti voie....... Daca era pregatita o sala pentru petrecerea gratarului unde sa poti sa te petreci in liniste cu prietenii fara sa deranjezi restaurantul si camerele, oare nu era mai bine..... Dar nu, trebuie sa consumi doar ce-ti pune el pe masa, iar in incheiere daca vreti sa mergeti la munte sa va petrecti cautati cabane mai rustice pentru ca acolo cu siguranta veti gasi o atmosfera mult mai calda si mai relaxanta din toate punctele de vedere, nu va orietati spre aceste locuri asa zis luxoase si scrobite .

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.

RE-PAIR

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.