Restaurant Mosaik
Restaurant Mosaik
Restaurant Mosaik
 
vineri, 3 feb 2012 - Anul XVII, nr. 27 (4932)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9454 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7424 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Mai rămâne ceva?

Trenurile spre Putna, scoase din circulaţie

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Zvonurile care circulau de aproximativ o lună de zile în rândul ceferiştilor suceveni au prins contur ieri. Trenurile care circulă pe relaţia Suceava - Putna şi retur vor fi scoase din circulaţie începând de săptămâna viitoare. Ultimul tren care va circula pe această rută va fi regio 5620 din data de 4 februarie, care are programată plecarea din Putna la ora 4.33 şi sosirea la Suceava la ora 7.05.
Practic, prin decizia şefilor de la CFR vor fi scoase din circulaţie trei perechi de trenuri care circulau pe această rută, plus perechea de trenuri Putna - Iaşi, care circula de obicei în zilele de sâmbătă şi duminică.
Un alt traseu feroviar, care face legătura între Suceava şi Cacica, şi care era vizat de asemenea pentru închidere, a fost scos, deocamdată, de pe listă.
Măsura de închidere vine după ce nici un operator feroviar privat nu şi-a exprimat intenţia de a concesiona traseele menţionate. Cele trei licitaţii care au avut loc la Bursa Română de Mărfuri în lunile noiembrie, decembrie şi ianuarie nu au adus oferte concrete pentru liniile secundare din judeţul Suceava. Potrivit acordului încheiat cu Fondul Monetar Internaţional, Guvernul României s-a angajat să închidă 20% din liniile de cale ferată aflate în administrarea CFR SA, reprezentând aproximativ 4.000 de kilometri, dacă nu găseşte un investitor care să realizeze întreţinerea acestora şi care va fi selecţionat în urma unor licitaţii.
În judeţul Suceava au fost vizate trei rute: Dorneşti - Gura Putnei - Putna, Gura Humorului - Dărmăneşti şi Dornişoara - Floreni. Ultima linie a fost închisă deja de câteva săptămâni, iar peste câteva zile va fi pus „lacătul” şi pe linia spre Putna.
Deocamdată nu se ştie dacă între Suceava şi Dorneşti va circula vreun tren, exceptându-le pe cele internaţionale. Cert este că între Dorneşti şi Putna se sistează traficul feroviar de călători.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Trenurile spre Putna, scoase din circulaţie.
 Vizualizări articol: 1051 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.20/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.2 din 5 voturi
Trenurile spre Putna, scoase din circulaţie4.255

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   E RAU DAR E CORECT trimis de
( 3 feb 2012, 12:32:46
VOR VEA DE SUFERIT CETATENII CARE CIRCULAU IN NUMAR MARE CU TRENUL DAR CARE PT CA SUNTEM IN ROMANIA NU CUMPARAU BILET CI MERGEAU CU NASUL.
VOR AVEA DE SUFERIT SI CEFERISTII CARE ORI ERAU NASI ORI STIAU CE SE INTAMPLA SI SE COMPLACEAU, IAR EI SI FAMILIILE LOR AVAND TRANSPORT GRATUIT FACEAU SI EI O PAGUBA SUPLIMENTARA CFR-ULUI
2.   Comentariu trimis de
( 4 feb 2012, 05:02:28
Asa le trebuie la idioti daca mergeau cu nasul.
3.   Comentariu trimis de
( 4 feb 2012, 19:56:01
calea ferata Dornesti- Putna a fost facuta de austrieci la1895-1898,iar inaugurarea a intarziat cu 6 zile.Vorbim de anul1898 si de o intarziere a lucrarilor de 6 zile.Bucovina pe atunci era Ducat austriac,prin urmare era supusa imperiului austri-ungar.Fiind sub ocupatie,austriecii prin statut,erau cotropitori,adica cotropitorii care au construit spitale,poduri,scoli,cai ferate etc.123de ani,acest tronson de cale ferat a functionat,si pe langa asta sute de cfr-isti au trait din acest segment de cale ferata,au iesit la pensie,au exixtat,cu alte cuvinte.Asta a facut austriecii,cotropitorii,cei care ne-au civilizat,insa maldarele de celulita,cetateni de onoare probabil,au hotarat sa desfiinteze ceea ce austriecii au crezut , candva ca e un pas spre civilizatie.Un anume Niclaiciuc,a furat vreo 50 de milioane de euro de la cfr,l-au pus in libertate,si sa trecut la recuperari de genul,inchidem cutare linie.Oare cum arata cel care a luat hotararea asta,sper sa te aflu candva.In toata lume,transportul pe calea ferata e subventionat de stat,dar Romania nefiind un stat de drept,nu are cum subventiona.A mai ramas CFR de pus pe chituci si padurile bucovinei care in maxim 2 ani sunt kaputt.Oricum,bucati de cale ferata se va afla la fier vechi,sau in beciurile marilor gospodari,pe post de grinzi.Asa se incheie 123 de ani de istorie a caii ferate Dornesti-Putna,o istorie care se rezuma la distrugere violenta cu buna stiinta.Sper din toata fiinta ca acest popor ca entitate sa sfarseasca tit asa.A fi roman intr-asa o tara,e pacat de moarte.Sper ca providenta sa aiba grija ca acest popor fara coloana vertebrala sa se stinga, aplicandu-se legea selectiei naturale.Mergeti inainte popor de 3 lei,maine vi se va da o noua serie de galeti,pixuri,brichete si sicrie made in china,gratuit,CADO.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei