Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 8 nov 2010 - Anul XV, nr. 263 (4554)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9754 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6739 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   14 imagini |   ø fişiere video

De astăzi

Cel mai mare magazin – service Premio din Sud-Estul Europei se deschide pentru public

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Cel mai mare magazin – service Premio din Sud-Estul Europei va fi deschis începând de astăzi pentru public. Investiţia a fost realizată de firma suceveană Railex, împreună cu Goodyear Dunlop Tires România, cei doi parteneri investind în magazinul – service situat pe strada Traian Vuia, nr. 10 B, din Suceava o sumă de aproximativ 2 milioane de euro.

Magazinul - service Premio din Suceava dispune de o suprafaţă totală de 7.600 de metri pătraţi, fiind cel mai mare din întreaga Europă de Sud-Est. Premio Railex atinge această performanţă nu numai la nivelul întinderii pe care o are, ci şi din punct de vedere al ratei iniţiale de investiţie şi al desfăşurării de personal pe care o presupune, fiind în momentul de faţă cea mai importantă investiţie pentru segmentul de service şi retail cu anvelope din regiune.

Premio Railex se impune atât prin designul clădirii, cât şi prin facilităţile pe care le oferă clienţilor săi. Astfel, din cei 7.600 mp alocaţi construcţiei iniţiale, peste 2.000 mp sunt alocaţi exclusiv activităţilor de service, 800 mp sunt destinaţi depozitului de anvelope şi accesorii, 100 mp recepţiei, 800 mp sunt pentru magazin şi birourilor, iar 2.500 mp sunt rezervaţi parcării.

În aceste spaţii sunt gândite atât activităţi ce ţin de service-area vehiculelor cu un gabarit mai mare de 3,5 tone, precum şi activităţi ce presupun intervenţie rapidă, pentru un client grăbit şi presat de propriile sale activităţi de afaceri. Pentru aceste situaţii, dar şi pentru cele în care operaţiunile solicitate de client permit răgazul unei discuţii amicale sau de afaceri, Premio Railex a rezervat alţi 500 de metri pătraţi, unde a fost amenajată o cafenea – restaurant.

 

Magazinul – service Premio Railex Suceava dispune de aparatură de ultimă generaţie

Premio Railex Suceava dispune de nouă rampe de lucru, dintre care două sunt destinate exclusiv service-ului pentru vehiculele mai mari de 3,5 tone, autoutilitare şi camioane. De precizat că toate boxele de lucru dispun de aparatură de ultimă generaţie. Pe lângă acestea, clienţii Premio au la dispoziţie anvelopele Goodyear, Dunlop, precum şi de la alte mărci de prestigiu, jante şi alte servicii auto.

În ceea ce priveşte personalul calificat, în noul magazin - service Premio Railex activităţile sunt deservite de angajaţi pregătiţi la locul de muncă precum şi în centrele de pregătire puse la dispoziţie prin programul de franciză de la Goodyear.

Conceptul Premio este centrat pe client şi propune pe piaţa de anvelope şi componente şi a service-ului auto o îmbinare a activităţilor de service cu cele de vânzare cu amănuntul.

De precizat că inaugurarea oficială a magazinului – service Premio Suceava a avut loc la sfârşitul lunii octombrie 2010, când director general al Goodyear Dunlop Tires România, Ovidiu Bălan, a declarat că „suntem încântaţi că am reuşit să atragem unii dintre cei mai buni parteneri pentru dezvoltarea programului nostru la nivel local. SC Railex Suceava este partener al Goodyear Dunlop Tires România încă din 2004 şi s-a dovedit un partener de încredere şi pentru acest proiect al Goodyear de a impune un anumit standard al calităţii pe această piaţă a service-ului şi comerţului cu anvelope. Investiţia realizată în acest centru Premio, de peste 2 milioane de euro, reprezintă o sumă deloc de neglijat mai ales în aceste condiţii financiare globale dificile de pe piaţa internă”.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cel mai mare magazin – service Premio din Sud-Estul Europei se deschide pentru public.
 Vizualizări articol: 1030 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 6 voturi
Cel mai mare magazin – service Premio din Sud-Estul Europei se deschide pentru public3.056

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Iar copy and paste? trimis de
( 8 nov 2010, 13:44:51
Asta ati mai scris oameni buni doar ca ati schimbat titlu.Hai ca puteti mai mult!
2.   Idee gratis trimis de
( 8 nov 2010, 13:50:21
Ce ar fi daca ati face o comparatie intre preturile de la magazinul prezentat in articol si preturile de la alte magazine comparabile din punct de vedere al marfii vandute. Mai exact, comparati preturile la anvelopele de iarna, ca tot veni vorba de ordonanta de urgenta. Dupa ce faceti un tabel, va rog sa-l publicati intr-un articol, daca va tine !

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei