Google
Arcadia CMB
Arcadia CMB
Arcadia CMB
 
joi, 17 ian 2008 - Anul XIII, nr. 13 (3694)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6559 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9517 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

I N F O F L U X

Ştiri din administraţia publică locală

Fălticeni

  • O nouă dezbatere a Proiectului de Buget pe 2008, a doua în această lună, va avea loc vineri 25 ianuarie de la ora 10, în sala de şedinţe „Iorgu Radu” a Primăriei Fălticeni. Iniţiativa primăriei este completată şi de o cerere a Asociaţiei pentru Implementarea Democraţiei în România, care a solicitat municipalităţii dezbaterea publică a problemelor prioritare ce vizează dezvoltarea comunităţii.
  • Compartimentul de mediu din cadrul Primăriei Fălticeni a finalizat în această săptămână „Registrul local de spaţii verzi”, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Potrivit acestui registru, suprafaţa totală de spaţii verzi este în Fălticeni de 335.686 metri pătraţi, la o populaţie de 30.000 de locuitori. Aceasta înseamnă că fiecărui fălticenean îi revin câte 11,1 metri pătraţi de spaţiu verde. Municipalitatea va studia toate posibilităţile existente pentru ca, până în anul 2010, fiecărui fălticenean să-i revină 20 de metri pătraţi de spaţiu verde.
  • Ultima situaţie centralizată la nivelul Primăriei Fălticeni privind aplicarea Legii 10/2001 privind regimul juridic al imobilelor preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, arată că au fost depuse 278 de notificări, mare parte dintre ele fiind soluţionate: prin restituirea în natură (9 cazuri), prin restituirea în echivalent cu despăgubiri băneşti (120 cazuri)  - dosarele fiind transmise Autorităţii Naţionale pentru Restituirea Proprietăţilor -, iar 8 dosare au fost soluţionate prin combinarea măsurilor reparatorii. Mai trebuie spus că un număr de 106 notificări au fost respinse iar alte 6 au fost redirecţionate altor unităţi deţinătoare. Există din păcate şi un număr de 29 notificări nesoluţionate. Multe dintre acestea nu pot fi soluţionate pentru că la dosare nu există acte doveditoare referitoare la descrierea imobilelor preluate abuziv de către stat. Din această cauză dosarele soluţionate de Primăria Fălticeni în perioada august – decembrie 2007 au fost returnate de către Instutuţia Prefectului Suceava. Actele doveditoare au fost solicitate, fără un răspuns favorabil, arhivelor naţionale. Soluţia studiată în prezent este aceea de a solicita, celor care au depus notificări, declaraţii autentificate privind descrierea imobilelor, susţinute de declaraţiile a doi martori

 

Rădăuţi

  • Joi, 17 ianuarie, ora 11, la Primăria municipiului Rădăuţi este aşteptat reprezentantul firmei MBS din Germania, care va face o prezentare ca investitor în domeniul obţinerii de energie din deşeuri sau masă biologică.
  • Joi, 17 ianuarie, de la ora 11, la Cantina de ajutor social din strada Ştefan cel Mare nr. 38 va începe distribuirea banilor reprezentând ajutoare pentru încălzirea cu lemne, persoanelor care au depus cereri în luna noiembrie. Suma totală este de 600 milioane lei vechi şi de ea vor beneficia 343 de familii.
  • La începutul acestei ierni, Primăria Rădăuţi a mai împărţit suma de circa 1,9 miliarde lei vechi ca  ajutoare de încălzire (lemne) unui număr de 1104 familii.
  • Programul de audienţe la Primăria municipiului Rădăuţi a rămas neschimbat. Primarul municipiului are audienţe în prima şi a treia zi de marţi din lună, începând cu ora 9. Este necesară înscrierea persoanelor la compartimentul relaţii publice. Secretarul municipiului are program de audienţe miercurea, între orele 10 -12, iar viceprimarul, în fiecare zi de joi, începând cu ora 9.
  • Sala de spectacole a Casei de cultură va fi reabilitată. La sfârşitul anului trecut a început retapiţarea celor 470 de scaune, s-au achiziţionat perdele şi garnitură pentru scenă şi uşile de la intrare. Sala de spectacole şi cabinele anexe au fost văruite, s-au reparat candelabrele, valoarea achiziţiilor de materiale şi lucrări ridicîndu-se la 1,6 miliarde lei, de la bugetul local.
  • Pentru proiectul de buget pe 2008 sunt propuneri de alocare de sume pentru înlocuirea parchetului din sala de spectacole, reabilitarea holurilor şi a exteriorului.

(Informaţiile sunt furnizate de serviciile specializate ale primăriilor)

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Ştiri din administraţia publică locală.
 Vizualizări articol: 4173 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ştiri din administraţia publică locală0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Supă de sfeclă roşie cu hrean 4 porţii - 20 minute 600g sfeclă roşie în oţet300ml smântână2 linguri hrean proaspăt răzuit1 lingură făină1 linguriţă zahăr± sare, piper Se strecoară sfecla şi se taie în fâşii subţiri. Zeama rămasă se... Citeşte