Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 15 dec 2010 - Anul XV, nr. 295 (4586)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6625 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Marketing sucevean

Mulţi tineri ca mine, ca tine, au poate idei de afaceri rezonabile, dar nu au curajul de a investi. Poate nu curajul de a investi bani (pe care poţi să-i pierzi dacă managementului se dovedeşte a fi prost) ci curajul de a investi timp şi nervi. Nervi în primul rând cu sistemul birocratic, apoi cu angajaţii s.a.m.d. Înainte de toate, înainte de sistemul birocratic, de hârtii şi dureri de cap, trebuie să te gândeşti bine dacă îţi place ideea care ţi-a venit şi dacă eşti dispus să te trezeşti dimineaţa cu gândul la afacerea ta. Daca răspunsul este DA, gândeşte-te la un plan de afaceri, la ceea ce vinzi (produs sau servicii), cui îi vinzi (care este piaţa de desfacere,) şi în ce mod vei vinde (distribuţie). Şi, nu în ultimul rând, la MARKETING. Am subliniat marketing pentru că este cel mai important. Mulţi vor spune că în aceste vremuri, de criză, marketingul trebuie tăiat din cheltuieli, şi ce rost are acest marketing când eu nu am încasări. Cred că este cea mai proastă idee pe care o poate avea un întreprinzător sau un om de afaceri. Când mă refer la marketing, nu mă refer la cel clasic, făcut ca la carte. Mă refer la un marketing mai inovativ, mai de creaţie şi bineînţeles cu bani putini, căci asta caută toată lumea, ieftin. Marketing nu vom putea face niciodată gratis. Totul costă pe lumea asta. Când vorbesc de marketing inovativ, de creaţie, nu mă refer la firmele din Suceava, sau firmele în general care şi-au expus pe toţi stâlpii din oraş bannere, afişe şi alte materiale publicitare, de nu mai poţi “respira”. Vezi de jur împrejur publicitate dar nu iţi sare nimic ochi, nimic nu iese în evidenţă din amalgamul de culori şi materiale folosite. Nu la acest mod de publicitate mă refer. Mă gândesc tot timpul la soluţii inovatoare, ceva nou, ceva care să iasă în evidenţă. Un alt mod de management, de marketing, o altă viziune. E timpul ca Suceava să vadă altfel de marketing. Sper!

Antonio Robert UNGURIANU

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Marketing sucevean.
 Vizualizări articol: 754 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 3 voturi
Marketing sucevean5.053

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei