Google
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
PRISMA GLASS - Prelucrarea Sticlei
 
miercuri, 7 iul 2010 - Anul XV, nr. 157 (4448)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7621 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2658 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Publicitatea devine un pericol?

Reclama este sufletul comerţului. Se cunoaşte foarte bine acest lucru datorită popularităţii de care se bucură  unele produse şi servicii în rândul consumatorilor. Încă din cele mai vechi timpuri comercianţii au ştiut cum să îşi vândă marfa. În zilele noastre peste tot suntem invadaţi de reclame, fie că ne uităm la un film sau răsfoim paginile unei reviste, sau pur şi simplu circulăm pe drumurile publice. Ne-am obişnuit atât de bine cu reclamele încât uneori nici nu le mai vedem, trec neobservate.  

Circulând prin Suceava am întâlnit un panou care încerca cu înverşunare să se opună forţei vântului, însă fără succes. A cedat şi a pus în pericol viaţa celor care se aflau în acel moment prin preajmă.

Un alt exemplu de lucrare tipic românească reprezintă plasarea panourilor de publicitate exact în mijlocul trotuarelor, blocând accesul pietonilor. Acest caz s-a petrecut chiar sub ochii autorităţilor locale, mai exact în faţa Primăriei. Din fericire, Poliţiştii Comunitari au intervenit la timp şi au cerut muncitorilor să demonteze panoul.

Ţinând cont de faptul că astfel de panouri apar “ca ciupercile după ploaie” stăm şi ne întrebăm dacă chiar atât de mare este cererea de publicitate. Se merită oare să le amplasăm în locuri în care ar putea pune în pericol viaţa cetăţenilor?

Nicolae AGAFIŢEI

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Publicitatea devine un pericol?.
 Vizualizări articol: 1136 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.18/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.2 din 11 voturi
Publicitatea devine un pericol?4.2511

Iulius Mall Suceava
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei