TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 27 nov 2009 - Anul XIV, nr. 279 (4265)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8831 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0924 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Antrenamente cardio pentru o siluetă de vis

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Vremea rece nu mai este o scuză pentru a nu face sport. Antrenamentul cardio este un sport de anduranţă, care se execută în interior şi pentru care aveţi nevoie doar de puţină motivaţie şi ambiţie.

Odată cu instalarea sezonului rece, cu greu vă mai puteţi motiva să alergaţi prin parc sau să mergeţi la înot. Şi, ca din întâmplare, v-aţi rotunjit puţin şi nu ar fi rău să scăpaţi de kilogramele în plus acumulate.
Antrenamentul cardio este soluţia care vă ajută să vă îndepliniţi obiectivul de a slăbi, chiar dacă se poate spune că este o soluţie destul de dură, mai ales dacă sunteţi mai comodă din fire.
Antrenamentul cardio este, aşa cum spuneam, un sport de anduranţă. Pentru a practica acest sport, aveţi nevoie doar de o bandă de alergat sau, dacă nu vă permiteţi o asemenea investiţie, e musai să vă faceţi abonament la sala de sport.
Antrenamentul cardio dă rezultate doar dacă şedinţa durează 30-40 de minute. Dacă nu rezistaţi la efort nici măcar o jumătate de oră impusă, atunci renunţaţi: doar veţi transpira, fără a da însă jos nici un gram. Datorită efortului prelungit, nu doar veţi reduce rotunjimile până la dimensiunile dorite, ci veţi elimina şi celulita, încet, dar sigur. Totuşi, nu vă lansaţi încă de la început într-un sprint nebun. Nu veţi slăbi mai repede dacă veţi exagera cu antrenamentul. Este bine să ştiţi că trebuie să vă dozaţi efortul în aşa fel încât să puteţi respira bine şi chiar să vorbiţi în timpul desfăşurării antrenamentului.
Începeţi cu trei şedinţe de antrenament cardio pe săptămână. Dacă sunteţi constantă, după o săptămână veţi vedea diferenţa. Iar după ce aţi ajuns la talia de viespe pe care v-o doriţi, continuaţi să faceţi exerciţii cardio o dată pe săptămână, pentru a vă menţine.

 

Exerciţii cardio pentru fiecare

Cum bine ştiţi, există femei pasionate de sport, dar şi doamne şi domnişoare mai comode. Dacă faceţi parte din prima categorie, banda de alergare este aparatul de care aveţi nevoie. Acesta vă permite să regăsiţi senzaţiile pe care le experimentaţi atunci când alergaţi prin parc sau când doar vă plimbaţi uşor. În plus, banda de alergare este unul dintre puţinele aparate de sport care ajută persoanele care sunt în formă bună să se menţină, fără a slăbi în mod exagerat. În plus, viteza maximă a benzii de alergat vă dă ocazia de a vă tonifica foarte bine gambele. Este un exerciţiu dureros la început, dar rezultatele merită efortul.
Dacă însă faceţi parte din cea de-a doua categorie, alegeţi un aparat mai puţin „traumatizant”, ca, de exemplu, bicicleta medicinală, cea eliptică sau stepper-ul. Avantajul este că, datorită acestor aparate, caloriile se ard mai lent, dar sigur. În plus, sunt ideale pentru tonifierea muşchilor coapselor şi a celor fesieri.

 

Cum puteţi eficientiza antrenamentul

Pentru a obţine cele mai bune rezultate, este bine să completaţi antrenamentul cu o dietă echilibrată. Mâncaţi legume fără restricţii şi încercaţi să consumaţi cât de multe alimente slabe, cu conţinut proteic mare. Este acceptabil să „trişaţi” de la regim din când în când, pentru a vă menţine motivată. Este indicat să mâncaţi mai mult înainte de şedinţa de antrenament, pentru ca surplusul să fie eliminat. Pentru a vă menţine hidratarea, beţi apă cu înghiţituri mici: astfel veţi evita apariţia crampelor.
Când faceţi sport acasă, purtaţi o ţinută uşoară, din lycra, şi aerisiţi bine camera. La sfârşitul şedinţei de antrenament, acordaţi-vă cinci minute pentru a vă reveni, timp în care respiraţi adânc şi faceţi exerciţii de relaxare, pentru a fi sigură că nu veţi face febră musculară.

 

Specialiştii spun ...

Cercetările au arătat că antrenamentul cardio (numit şi de forţă) de 30 de minute pe toate grupele musculare provoacă intensificarea metabolismului la 150 de calorii suplimentare în perioada de 12 de ore după antrenament. Acest lucru înseamnă că ardeţi mai multe calorii nu numai în timpul antrenamentului, dar şi după acesta.
În decurs de 12 de ore de odihnă (chiar şi în somn), perioada de care este nevoie pentru restabilirea energiei consumate, în regim anaerob veţi consuma 1.800 de calorii, ceea ce este echivalent cu aproximativ trei ore şi jumătate de antrenament Tae-Bo - cel mai intens tip de gimnastică aerobică - sau comparabil cu 6 ore de alergat în ritm coborât, cu frecvenţa cardiacă de 140 - 150 bătăi pe minut.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Antrenamente cardio pentru o siluetă de vis.
 Vizualizări articol: 953 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Antrenamente cardio pentru o siluetă de vis0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
LaStrada - Incaltaminte - Piele - Blanuri - Accesorii
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei