Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 12 ian 2013 - Anul XVIII, nr. 8 (5215)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

McDonald's schimbă componenţa celebrului Happy Meal

Celebrele meniuri Happy Meal de la McDonald's vor suferi modificări începând cu anul acesta. Porţiile destinate în mod special copiilor nu vor mai avea aceeaşi componenţă cunoscută până acum de clienţii lanţului de produse fast-food.

McDonald's are în plan să înlocuiască jucăriile care până acum erau oferite clienţilor odată cu achiziţionarea meniurilor Happy Meal, măsura urmând să fie aplicată în toate restaurantele din Marea Britanie.

Modificarea aplicată face parte dintr-un plan al McDonald's de a încuraja cititul printre copiii britanici. Astfel, lanţul de restaurante care comercializează produse fast-food va deveni unul dintre cei mai mari distribuitori de cărţi pentru copii din Marea Britanie.

Aproximativ 15 milioane de cărţi pentru copii vor ajunge în meniurile Happy Meal în locul jucăriilor care până acum făceau parte din acest pachet. În cadrul acestui proiect, McDonald's va colabora cu două edituri, Dorling Kindersley şi WH Smith.

McDonald's a fost acuzat în mod frecvent de încurajarea consumului de produse fast-food, favorizând astfel obezitatea la copii. Potrivit Daily Mail, lanţul fast-food celebru în toată lumea încearcă să câştige la capitolul imagine prin această campanie cu cărţi pentru copii.

McDonald's va desfăşura campania cu cărţile pentru copii în meniurile Happy Meal până la finalul anului viitor. Primele cărţi care vor fi oferite clienţilor vor fi aduse de la Dorling Kindersley. Totodată, McDonald's are în plan să ofere şi o serie de vouchere care pot fi oferite pentru achiziţionarea de cărţi din librăriile partenerilor incluşi în această campanie.

Campania iniţiată de McDonald's are la bază un studiu al Societăţii Literare din Marea Britanie care spune că aproximativ 50% dintre copii britanici citesc destul de mult.

"Studiile noastre ne arată că este o legătură puternică între cât de mult citeşte un copil şi succesul profesional pe care acesta îl atinge în viaţă. Este astfel foarte îngrijorător că unul din trei copii britanici nu are o carte, iar jumătate din tineri nici nu preferă cititul", a declarat purtătorul de cuvânt al Societăţii Literare.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului McDonald's schimbă componenţa celebrului Happy Meal.
 Vizualizări articol: 579 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
McDonald's schimbă componenţa celebrului Happy Meal0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei