miercuri, 22 feb 2012 - Anul XVII, nr. 43 (4948)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9437 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta5,1379 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Televiziunea Disney Junior, lansată în România pe 1 martie

Disney Junior, o televiziune dedicată copiilor cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani şi familiilor acestora, va fi lansată în România şi va fi disponibilă abonaţilor RCS & RDS începând cu 1 martie, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Disney Junior va emite zilnic şi va difuza seriale cunoscute precum "Clubul lui Mickey Mouse", "Moto-animăluţele din junglă", "Manny Iscusitul", "Agent Special Oso", dar şi seriale noi, precum "Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri" şi "Aventurile Zânelor Disney".

Brandul Disney Junior a intrat pe piaţa audiovizualului românesc pe 1 iunie 2011, ca un bloc de programe difuzate pe Disney Channel, televiziunea principală a The Walt Disney Company. Televiziunea Disney Junior este dedicată copiilor cu vârste cuprinse între 2 şi 7 ani, în timp ce targetul Disney Channel este reprezentat de copiii cu vârste cuprinse între 7-12 ani (până la 14 ani - target extins).

Acum, Disney Junior va fi lansată în România ca televiziune de sine stătătoare, într-o variantă localizată. Lansarea Disney Junior este următorul pas din strategia globală a Disney pentru preşcolari.

"Disney Junior combină moştenirea fără egal de poveşti clasice de la Walt Disney cu personaje îndrăgite, muzică antrenantă şi învăţare prin joc, pentru a oferi o experienţă perfectă de vizionare atât pentru copii, cât şi pentru familiile acestora. Canalul TV dedicat va păstra cele mai bune programe ale blocului Disney Junior şi, în acelaşi timp, va introduce noi programe potrivite publicului existent şi fidel", a declarat Maciej Bral, vicepreşedinte şi general manager Disney Channels CEE (Europa Centrală şi de Est).

Intenţia lansării Disney Junior ca o televiziune de sine stătătoare a fost anunţată încă din noiembrie 2011, de Jane Dribinskaia, Channel Distribution Manager, CEE The Walt Disney Company EMEA ((Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu, organizată la Bucureşti.

La momentul respectiv, Jane Dribinskaia a declarat pentru MEDIAFAX că planurile The Walt Disney Company sunt de a localiza în totalitate televiziunea Disney Junior până în septembrie 2012. Până atunci, majoritatea programelor difuzate pe Disney Junior ar urma să fie dublate în limba română, pentru a fi mai accesibile preşcolarilor care le urmăresc.

Disney Junior s-a lansat în EMEA din mai 2011, cu rezultate record, şi este acum disponibilă în 109 ţări, în 13 limbi străine, reprezentând 37 de milioane de gospodării în total. Datorită noului serial "Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri", în săptămâna lansării, Disney Junior s-a situat pe prima poziţie în rândul televiziunilor cu abonament, pentru preşcolari, din punct de vedere al numărului de telespectatori unici în patru din cinci pieţe mari din regiunea EMEA. În decembrie, Disney Junior s-a situat pe prima poziţie în rândul televiziunilor pentru preşcolari din punct de vedere al telespectatorilor unici în şapte din 11 pieţe (Germania, Franţa, Spania, Suedia, Danemarca, Norvegia şi Africa de Sud) şi pe prima poziţie în rândul televiziunilor cu abonament pentru preşcolari în nouă din 11 pieţe (inclusiv Marea Britanie şi Italia).

De la lansarea în România a blocului de programe pe Disney Channel până la sfârşitul anului (1 iunie - 31 decembrie 2011), Disney Junior a fost vizionat de 5,6 milioane de telespectatori cu vârsta de peste 4 ani (27%), dintre care 1,3 milioane au fost copii cu vârste între 4-14 ani (60%) şi 663.000 copii între 4-9 ani (58%). Disney Junior a fost vizionat de 1 din 4 telespecatori şi 3 din 5 copii din România, se mai spune în comunicat.

În România, compania Walt Disney a anunţat, pe 26 mai 2009, transformarea Jetix România în Disney Channel - principala televiziune a The Walt Disney Company. Televiziunea a început să emită în România sub noua denumire, Disney Channel, pe data de 19 septembrie 2009. Mişcarea a constituit cel de-al doilea rebranding major aplicat televiziunii Jetix, care a fost lansată cu denumirea Fox Kids. Fox Kids s-a lansat în România pe 1 aprilie 1999, transformându-se în Jetix pe 1 ianuarie 2005.

The Walt Disney Company este una dintre cele mai importante companii din domeniul divertismentului şi media, cu programe diversificate pentru familie şi cinci segmente de activitate: parcuri şi staţiuni, divertisment televizat, reţele media, produse de consum şi grupul său media interactiv.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Televiziunea Disney Junior, lansată în România pe 1 martie.
 Vizualizări articol: 484 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Televiziunea Disney Junior, lansată în România pe 1 martie0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei