TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
marţi, 20 oct 2009 - Anul XIV, nr. 246 (4232)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9212 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1382 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Cafeaua antirid, lansată pe piaţa asiatică

Cafeaua antirid, îmbogăţită cu colagen, a fost lansată în Singapore şi Japonia de un mare producător în domeniu, care afirmă că băutura are capacitatea nu numai de a limpezi mintea dimineaţa, ci şi de a netezi tenul, informează express.co.uk.
Nescafe a început să vândă o versiune de cafea ce se adresează în special femeilor, ce conţine un ingredient specific produselor cosmetice antirid - colagenul.
Producătorul afirmă că imperfecţiunile tenului provocate de înaintarea în vârstă pot fi eliminate foarte simplu consumând acest tip de cafea, ce ar putea înlocui cremele şi loţiunile antirid.
Dozele conţin cafea, lapte degresat şi câte 200 de miligrame de colagen - o proteină care se găseşte în mod natural în organism.
Produsul, ale cărui beneficii rezultate din amestecarea cafelei cu colagenul nu sunt cunoscute în mod clar, face parte din aşa numitele "cosmetice nutritive" - alimente şi băuturi promovate ca noi produse prin accentuarea efectelor pozitive asupra părului, ochilor, pielii sau aspectului general.
David Jago, director în cadrul companiei de analiză de piaţă Mintel, a explicat: "Colagenul este doar unul dintre ingredientele populare utilizate pentru a oferi unui produs destinat îngrijirii pielii/ frumuseţii o imagine mai bună, iar acesta se găseşte din ce în ce mai mult nu numai în produse cosmetice, ci şi în alimente şi băuturi, inclusiv cafea".
Unii experţi se întreabă cum este posibil ca acest colagen lichid să ridice nivelul hormonului în piele. Ei sunt de părere că acesta este descompus în sistemul digestiv şi apoi eliminat din organism.
Compania Nestle, care include Nescafe, nu are planuri imediate de a lansa cafeaua cu colagen şi pe alte pieţe.
Clienţii din Japonia şi Singapore sunt deja fani ai alimentelor şi băuturilor care contribuie şi la îngrijirea frumuseţii. Jago este de părere că şi consumatorii din Europa vor urma acest trend, odată ce branduri importante vor lansa pe piaţă "cosmetice nutritive".
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cafeaua antirid, lansată pe piaţa asiatică.
 Vizualizări articol: 356 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cafeaua antirid, lansată pe piaţa asiatică0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei