miercuri, 14 oct 2009 - Anul XIV, nr. 241 (4227)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9437 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta5,1379 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Un cotidian personalizat, lansat în Germania

Doi tineri antreprenori au lansat, ieri, la Berlin, primul cotidian personalizat din Europa, ziar realizat în funcţie de interesele cititorilor, imprimat pe hârtie şi livrat la domiciliul acestora dimineaţa, informează AFP.
Noua publicaţie vizează publicul tânăr, în special studenţii, şi va costa 1,20 euro, în loc de 1,80 euro cât costă, în medie, un ziar obişnuit.
Într-o perioadă în care internetul reprezintă o ameninţare pentru ediţiile tipărite ale ziarelor, antreprenorii Wanja Oberhof, în vârstă de 23 de ani, şi Hendrik Tiedemann, în vârstă de 27 de ani, au recunoscut că lansarea ziarului este un pariu riscant, însă s-au declarat convinşi că studenţii sunt interesaţi de o astfel de publicaţie, lucru confirmat şi de un studiu de piaţă.
Potrivit lor, numeroşi tineri sunt prea obosiţi pentru a se informa prin intermediul calculatoarelor şi sunt dispuşi să plătească pentru un ziar pe gustul lor.
Fiecare cititor va putea să îşi completeze ziarul cu informaţii naţionale, internaţionale, locale sau practice, cu jocuri, extrase de pe bloguri sau din reţele de socializare, evoluţii bursiere sau date meteo.
Pe site-ul ziarului, www.niiu.de, cititorii selecţionează rubricile sau pasajele scrise de circa 500 de parteneri, inclusiv New York Times, Herald Tribune, Handelsblatt, Tagesspiegel, Frankfurter Rundschau şi Bild, precum şi informaţii specializate.
Advertiserii vor fi şi ei prezenţi, "deoarece vor putea face reclamă extrem de targetată şi vor putea ajunge la anumite segmente de clienţi", spune Oberhof, care speră că publicaţia va avea 5.000 de cititori la Berlin în următoarele şase luni. În plus, el speră că modelul va fi adoptat pe scară largă în Germania.
Clienţii ziarului se pot înregistra pe site începând din 13 octombrie, însă livrările vor începe abia pe 16 noiembrie.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Un cotidian personalizat, lansat în Germania.
 Vizualizări articol: 398 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Un cotidian personalizat, lansat în Germania5.051

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei