TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 17 iul 2009 - Anul XIV, nr. 165 (4151)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9243 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,112 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Timpul petrecut de copii pe internet a crescut cu 63% în ultimii cinci ani

Numărul copiilor cu vârste între 2 şi 11 ani care accesează internetul a ajuns la 16 milioane în luna mai 2009, iar timpul petrecut de aceştia în mediul online a crescut cu 63% în ultimii cinci ani, potrivit unui studiu Nielsen, informează MarketingVox.
Numărul copiilor cu vârste între 2 şi 11 ani care petrec timp pe internet a ajuns la 16 milioane în luna mai 2009, reprezentând 9,5% din universul utilizatorilor activi de internet din Statele Unite.
Timpul petrecut de copii online a crescut de la 7 ore în mai 2004 la mai mult de 11 ore în mai 2009, depăşind creşterea înregistrată pe alte segmente de vârstă. Astfel, dacă internauţii adulţi petrec cu 36% mai mult timp pe internet comparativ cu 2004, timpul petrecut de copii pe internet a crescut cu 63% în acelaşi interval.
Potrivit datelor din studiul Nielsen, băieţii petrec mai mult timp online, în timp ce fetele vizitează mai multe pagini web. Băieţii petrec cu 7% mai mult timp decât fetele pe internet, dar vizitează în medie 397 de pagini, în timp ce fetele accesează în medie 494 de locaţii web, conform datelor din luna mai.
În ce priveşte preferinţele acestora în materie de branduri, băieţii sunt în continuare consumatori ai produselor sub brandul Pokemon iar fetele rămân fidele brandului Barbie. 48% dintre vizitatorii site-ului Pokemon sunt băieţi cu vârsta între 2 şi 11 ani, în timp ce 38% dintre utilizatorii site-ului Barbie sunt fete cu vârsta între 2 şi 11 ani.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Timpul petrecut de copii pe internet a crescut cu 63% în ultimii cinci ani .
 Vizualizări articol: 433 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
Timpul petrecut de copii pe internet a crescut cu 63% în ultimii cinci ani1.051

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei