TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 19 iun 2009 - Anul XIV, nr. 141 (4127)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8838 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1118 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi

Europenii se uită la televizor, în medie, 3 ore şi 37 de minute pe zi, în timp ce consumul TV la nivel internaţional este de 3 ore şi 8 minute zilnic, potrivit unei cercetări realizată de compania de cercetare Eurodata TV Worldwide/ Mediametrie, la târgul TV Discop East 09 de la Budapesta.
Cercetarea, reprezentativă pentru anul 2008, a fost prezentată de Isabel Mayor, International Sales Manager, Eurodata TV Worldwide/ Mediametrie.
Potrivit studiului, consumul TV la nivel internaţional este de 3 ore şi 8 minute pe zi. Cel mai mult se uită la televizor populaţia din America de Nord, respectiv 4 ore şi 32 minute, urmată de europeni – 3 ore şi 37 de minute şi de persoanele din Asia – 2 ore şi 38 minute.
În ceea ce priveşte ţările europene, în general consumul TV a crescut în 2008 faţă de 2007. Astfel, în Spania, consumul TV a crescut de la 227 minute pe zi în 2007 la 231 minute pe zi în 2008, în Franţa – de la 204 la 215 minute zilnic, iar în Germania – de la 207 la 208 minute zilnic.
O mică diferenţă se înregistrează însă în rândul tinerilor adulţi europeni (18-36 de ani). În cazul acestora, consumul TV a scăzut în Franţa, de la 123 minute pe zi în 2007 la 114 minute pe zi în 2008. În schimb, tinerii germani s-au uitat mai mult la televizor în 2008 (136 minute pe zi) faţă de 2007 (133 minute pe zi). Totodată, şi în cazul tinerilor americani consumul TV a crescut cu 3 minute în 2008 faţă de anul precedent, ajungând la 207 minute zilnic.
Târgul central şi est- european de conţinuturi şi programe TV Discop East 2008 se desfăşoară la Budapesta, între 16 şi 19 iunie.
Potrivit site-ului manifestării, la cea de-a 17-a ediţie a târgului de programe Discop s- au înscris 1.472 de participanţi, dintre care 894 de buyeri şi 502 selleri, la care se adaugă jurnalişti şi vizitatori.
Printre participanţii la Discop se numără şi cele mai importante televiziuni din România, Pro TV, Prima TV, Realitatea TV, Kanal D, Naţional TV, dar şi Televiziunea Română şi companii precum Romtelecom şi DTH Television Grup (Boom TV). Acestora li se adaugă case de producţie şi de distribuţie din România, precum MediaPro Pictures, MediaPro Distribution, Empire Film, Zucchero şi altele.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi.
 Vizualizări articol: 316 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei