Google
DENIS - Promotie Black Friday
DENIS - Promotie Black Friday
DENIS - Promotie Black Friday
 
luni, 29 dec 2008 - Anul XIII, nr. 303 (3984)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6551 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,965 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Imaginea lui John Lennon, folosită într-o reclamă televizată, la 28 de ani după moartea muzicianului

John Lennon, fostul solist al celebrei trupe britanice The Beatles, apare, la 28 de ani după deces, într-o reclamă televizată în scopuri caritabile, informează Reuters.

Folosind tehnologia digitală, imaginea lui John Lennon apare în această reclamă invitându-i pe cetăţenii din Statele Unite să sprijine campania "One Laptop per Child", care susţine donarea laptopurilor XO cu baterie solară copiilor din ţările sărace.

"Imaginaţi-vă că fiecare copil, din orice parte a lumii, ar avea acces la un întreg univers de cunoştinţe. Ar avea astfel o şansă să înveţe, să viseze, să realizeze tot ceea ce şi-ar dori", spune vocea ataşată imaginii lui Lennon.

"Am încercat să fac asta prin muzica mea, dar acum ştiu că voi puteţi să o faceţi într-un mod diferit. Puteţi să oferiţi câte un laptop fiecărui copil şi veţi putea să schimbaţi astfel lumea, mai mult decât vă imaginaţi", spune vocea lui Lennon, realizată pe computer, într-o adaptare a unuia din cele mai cunoscute cântece ale sale, "Imagine", lansat în 1971.

Lennon a fost împuşcat mortal pe 8 decembrie 1980, in faţa locuinţei sale din Manhattan, când se întorcea acasă, alături de soţia lui Yoko Ono.

Yoko Ono a aprobat reclama pentru campania "One Laptop per Child", care a fost lansată joi şi va fi difuzată de posturile de televiziune americane. Reclama poate fi vizionată şi pe site-ul www.youtube.com/olpc.

Fundaţia "One Laptop per Child", înfiinţată în 2005, de Massachusetts Institute of Technology (MIT), a început producţia laptopurilor XO la sfârşitul anului 2007, iar costul de producţie pe fiecare unitate este mai mic de 200 de dolari.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Imaginea lui John Lennon, folosită într-o reclamă televizată, la 28 de ani după moartea muzicianului.
 Vizualizări articol: 379 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Imaginea lui John Lennon, folosită într-o reclamă televizată, la 28 de ani după moartea muzicianului0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei