Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 19 nov 2008 - Anul XIII, nr. 273 (3954)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6687 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Fotomodelele anorexice din reclame nu stimulează vânzările la produsele adresate femeilor

Folosirea imaginilor fotomodelelor silfidice în publicitate nu ajută la creşterea vânzărilor produselor pentru femei, ci dimpotrivă, este concluzia unui studiu recent, informează cotidianul britanic Telegraph, în ediţia online.

Mitul conform căruia imaginea modelelor ajută la creşterea vânzărilor la produsele pentru femei a determinat lansarea a numeroase campanii de promovare care aveau ca strategie imaginea aspiraţională. Deşi un trend exploatat din plin de publicitari, promovarea de produse prin intermediul fotomodelelor nu seduce, ci provoacă respingere, descurajând femeile să cumpere, potrivit unui studiu dat recent publicităţii.

În schimb, conform aceluiaşi studiu, realizat de psihologii de la Universitatea Queensland din Australia, modelele cu dimensiuni corporale apropiate de medie sau cu forme planturoase stimulează vânzările la produse care targetează femeile.

Pentru cercetare s-au folosit două execuţii pentru o reclamă la lenjerie intimă, şampon şi ţinută de seară, una în care apărea un fotomodel slab şi alta în care apărea o femeie cu dimensiuni medii, care au fost evaluate de un grup format din 400 de femei. Rezultatele cercetării au arătat că femeile cu vârste între 18 şi 25 de ani au declarat că se simt mai bine ca imagine de sine şi sunt mai dispuse să cumpere după ce au văzut reclamele cu modelele mai corpolente.

"Modelele slabe nu vând, acesta este un clişeu. Putem aduce modificări imaginarului din publicitate, vânzând produse şi ajutând oamenii să se simtă mai bine ca imagine de sine", a spus coordonatoarea studiului.

Validitatea rezultatelor studiului este susţinută şi de succesul neaşteptat al unor campanii precum cea a brandului Dove, în care a fost utilizată imaginea unor femei reale pentru a evidenţia modul în care, clişeistic, imaginarul este manipulat în publicitatea tradiţională.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Fotomodelele anorexice din reclame nu stimulează vânzările la produsele adresate femeilor.
 Vizualizări articol: 469 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotomodelele anorexice din reclame nu stimulează vânzările la produsele adresate femeilor0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei